Januar 2019

Jeg kan flyttes til avbrutt. Ingen av eggene delte seg ok nok. Igjen. Venter nå på telefon fra lege som sikkert skal informere meg at eneste sjanse for meg er eggdonasjon.
 
Jeg kan flyttes til avbrutt. Ingen av eggene delte seg ok nok. Igjen. Venter nå på telefon fra lege som sikkert skal informere meg at eneste sjanse for meg er eggdonasjon.

Åååånei, kjære deg! Det er andre gangen det skjer nå? Jeg sniker bare her (holder til i februar), men ville bare si at det har skjedd oss to ganger også.. Og en tredje gang var det unormal deling men vi fikk satt inn, endte i SA. Vet nøyaktig hvor inderlig trist og håpløst det er. Men, de mener fortsatt det er håp for oss. Vi har akkurat bytta til privatklinikk og legen der sa vi ikke skal tenke på eggdonasjon enda. Det tar «bare» litt ekstra tid å finne det gode egget.. Det er forferdelig slitsomt med runde på runde som ender slik, men det er håp :Heartred Ta godt vare på deg selv nå, sørg over dette, også håper jeg inderlig at dere får gode råd fra legen, og bedre resultater neste gang uansett hvilken vei dere velger :Heartred
 
Jeg kan flyttes til avbrutt. Ingen av eggene delte seg ok nok. Igjen. Venter nå på telefon fra lege som sikkert skal informere meg at eneste sjanse for meg er eggdonasjon.
Å nei så trist!!! Føler med deg, slitsomt når sånt skjer. Håper dere finner en løsning dere føler dere vel med. Sender mange gode tanker din vei, klem :Heartred
 
Da kan jeg settes som ruger, testdato 31/1:) Mannen vil ikke at i skal teste før test-dato...jeg klarer jo ikke å skjule at jeg har testet negativt, så det blir spennende å se hvor lenge jeg holder:hungover:
Jeg har og prøvt å holde det løftet etter jeg var hun monster hormonelle kjerringa som kom sutrete etter hver negativ test. Men jeg klarer ikke holde løftet...er for utålmodig og nysgjerrig hehehe
 
Jeg plukka testen opp fra søpla senere på dagen og den var blitt positiv!!

I dag er klinikkens testdato og jeg fikk positiv digital, så tror jeg må flyttes til gravid alikevel❤️

Har hatt litt brun utflod i hele dag (sorry the details) og internett sier det kan gå åt skogen men det kan også gå fint. Så jeg får være gravid til det motsatte er bevist vertfall
 
Tok ny test i dag, men fortsatt like utydelig strek som i går. Tatt på ettermiddag, to timer etter forrige dobesøk. Ble selvsagt skuffet, og mistet troen igjen... Håååper det ikke bare er skyggestreker! Satser i alle fall på at tidligtestene jeg har bestilt kommer i posten i morgen!
 
Jeg plukka testen opp fra søpla senere på dagen og den var blitt positiv!!

I dag er klinikkens testdato og jeg fikk positiv digital, så tror jeg må flyttes til gravid alikevel❤️

Har hatt litt brun utflod i hele dag (sorry the details) og internett sier det kan gå åt skogen men det kan også gå fint. Så jeg får være gravid til det motsatte er bevist vertfall
Oj, gratulerer! Det er jo virkelig en gladnyhet da:Heartred Lurer på hvor mange ganger jeg har gjort det samme og håpet at den skulle være positiv allikevel, men har aldri skjedd. Hvor mange dpo var du da du testet? Gratulerer igjen, og krysser fingrene for deg at det går hele veien!!
 
De vil vel uansett ikke kunne se noe på UL så tidlig som samme dag du skulle hatt mens. Har du prøvd å ta en test til? Er heller ikke uvanlig at mens blir forsinket innimellom. Lykke til, får håpe det er en liten en inni der i stedet for at mens tuller :)
Begynte smått å blø idag, så var nok bare mens som bestemte seg for å være treg.
 
Jeg kan fjernes fra gravid, begynte å blø idag så SA nr 2 er et faktum :(
 
Jeg plukka testen opp fra søpla senere på dagen og den var blitt positiv!!

I dag er klinikkens testdato og jeg fikk positiv digital, så tror jeg må flyttes til gravid alikevel❤️

Har hatt litt brun utflod i hele dag (sorry the details) og internett sier det kan gå åt skogen men det kan også gå fint. Så jeg får være gravid til det motsatte er bevist vertfall
Så kjekt og heier på deg:Heartred
 
Back
Topp