Januar 2019

Regner med du mener testdato i februar. Litt kjipt å måtte vente et år ;)
Får vite innsett dato imorgen. Så spent her og. Tipper det blir onsdag på meg. :)

Haha ja, så det var noe feil i innlegget men klarte ikke helt å skjønne hva det var:hilarious: fiksa nå:dead: så spennende! Vi ligger ganske likt da:happy:

Ikke så mye sterkere siden mandag ettermiddag, men dette er da vel en strek eller???

Håpløst å tidligteste uten tidligtester... Håper posten er snill i dag og leverer tester. :)

Vedlegg

• 6B764BA2-D84B-4118-8B67-303A6906B15B.jpeg
    6B764BA2-D84B-4118-8B67-303A6906B15B.jpeg
    927,2 KB · Visninger: 93
EBaytestene er bare tull hvertfall :p får skyggestrek på alle, og alle skyggene er like. Så det er skyggestrek :p Bestilt meg noen andre nå, så håper de kommer fort ;)

Noen som har noen erfaringer med make sure testene?
Veldig fin og god erfaring. Viser kuns strek når det skal være strek. Bruker den til å teste ut Ovitrellen.

Ja, da gikk det som jeg trodde da. Fikk mensen i dag, og forventer den ikke før på lørdag. Jeg tror man vet når man er gravid. Har man en dårlig følelse så stemmer det som regel. Og det gjorde det nå. Jeg må bare si ÆRE VÆRE dere som har holdt på med detta over mange mange forsøk, jeg fatter ikke hvordan dere holder ut. Av mine 9 egg ut, var 6 modne og bare 2 ble befrukta. Et blei satt inn, og ett blei dyrka videre til blasto og fryst. Så vi har jo en sjanse til. Men jeg har liksom totalt mista troa. Samtidig som jeg kjenner meg litt bitter på at det er JEG som må gå gjennom alt. Det er min kropp som må tukles med både i form av uttak/innsett/hormoner og sprøyter og anna faensmakt. Mens han som er problemet bare kan sitte å se på og ta seg en runk for å få ut et par svømmere liksom. Ja, jeg veit det er skikkelig råttent å tenke sånn, for han kan jo ikke noe for at han så og si ikke har noen spermier. Men fy søren jeg kjenner på det nå. :oops:

Ja, da gikk det som jeg trodde da. Fikk mensen i dag, og forventer den ikke før på lørdag. Jeg tror man vet når man er gravid. Har man en dårlig følelse så stemmer det som regel. Og det gjorde det nå. Jeg må bare si ÆRE VÆRE dere som har holdt på med detta over mange mange forsøk, jeg fatter ikke hvordan dere holder ut. Av mine 9 egg ut, var 6 modne og bare 2 ble befrukta. Et blei satt inn, og ett blei dyrka videre til blasto og fryst. Så vi har jo en sjanse til. Men jeg har liksom totalt mista troa. Samtidig som jeg kjenner meg litt bitter på at det er JEG som må gå gjennom alt. Det er min kropp som må tukles med både i form av uttak/innsett/hormoner og sprøyter og anna faensmakt. Mens han som er problemet bare kan sitte å se på og ta seg en runk for å få ut et par svømmere liksom. Ja, jeg veit det er skikkelig råttent å tenke sånn, for han kan jo ikke noe for at han så og si ikke har noen spermier. Men fy søren jeg kjenner på det nå. :oops:
Det var synd :( men bra du har et på frys da :) da er det en mulighet for at du slipper en ny runde med uttak og alt som hører med ;)
Har en dårlig følelse selv jeg.. Og det er veldig kjipt :sorry: for den gangen jeg var gravid så hadde jeg en veldig god følelse på at det gikk :p

Når st
Veldig fin og god erfaring. Viser kuns strek når det skal være strek. Bruker den til å teste ut Ovitrellen.
Når starter du å teste Ovitrellen? Lurte på om jeg skulle gjøre det denne gang så jeg slipper å lure på om det er Ovitrielle eller graviditeten jeg ser når jeg starter å teste

Haha ja, så det var noe feil i innlegget men klarte ikke helt å skjønne hva det var:hilarious: fiksa nå:dead: så spennende! Vi ligger ganske likt da:happy:
Ja fikk det bekreftet idag. Setter Ovitrelle idag kl 18 og det blir innsett neste onsdag kl 13. Så nå er jeg skal klar!!!!!

Trist å høre det ikke gikk. :Heartred
Jeg har ikke drevet på lenge, er kommet til 3 innsett (2 frys) men husker godt hvor oppgira jeg var ved første innsett og fallet var stort. Kjenner det er litt lettere å takle nå, kjipt når det ikke går men forventningene er litt lavere.
Lykke til videre på neste forsøk:Heartred

Ikke så mye sterkere siden mandag ettermiddag, men dette er da vel en strek eller???

Håpløst å tidligteste uten tidligtester... Håper posten er snill i dag og leverer tester. :)
Synes jeg skimter noe jeg og. Hvor mange dpo var du nå igjen?
håper tidlig testene kommer snart, her tok det ikke mange dagene før de kom fram.

Hei fra meg også! Første gang på forumet her Var på ul på tirsdag fikk beskjed om eggpose på 17,3 millimeter. Satte Ovitrelle i natt og skal insemineres (høres så fælt ut ) i morgen. Usikker på om jeg bruker rette navn på ting. Hun på legekontoret i Norge syns inseminasjon hørtes ut som noe dyrlegen gjorde så hun har hele veien snakket om fertilitetsbehandling.

Mille2019 - B1 - iui - ovitrelle - klinikk i Danmark

Last edited:
Det var synd :( men bra du har et på frys da :) da er det en mulighet for at du slipper en ny runde med uttak og alt som hører med ;)
Har en dårlig følelse selv jeg.. Og det er veldig kjipt :sorry: for den gangen jeg var gravid så hadde jeg en veldig god følelse på at det gikk :p

Ja, kan jo hende at fryst blasto funker best på meg. Who knows :angelic: Har veldig lite lyst til å gå gjennom uttak en gang til, for det syns jeg var helt jævlig. Så det er nesten så jeg sier at det er nå eller aldri altså. Men man kan jo ombestemme seg når man har landa litt :)
Ja, ikke sant. Jeg tror egentlig det er litt sånn at man føler det. :rolleyes:

Trist å høre det ikke gikk. :Heartred
Jeg har ikke drevet på lenge, er kommet til 3 innsett (2 frys) men husker godt hvor oppgira jeg var ved første innsett og fallet var stort. Kjenner det er litt lettere å takle nå, kjipt når det ikke går men forventningene er litt lavere.
Lykke til videre på neste forsøk:Heartred

Ja, det er jo sikkert lettere når man har gjort det et par ganger. Tror det er mye det at jeg bare har ett egg til å gå på. Syns uttaket var så jævlig at jeg ikke vil en gang til. Men kan jo hende jeg ombestemmer meg :)
Men hva skjer når det ikke går og man skal ha nytt innsett da? Man må vel ikke på masse sprøyter igjen vel? :wtf:

Synes jeg skimter noe jeg og. Hvor mange dpo var du nå igjen?
håper tidlig testene kommer snart, her tok det ikke mange dagene før de kom fram.
Jeg er 13 dpo i dag. :) Mange får jo ikke skikkelig positiv test før ikm, så håper på at jeg er en av dem. Har i alle fall fått opp forhåpningene av de strekene! :)

Jeg er 13 dpo i dag. :) Mange får jo ikke skikkelig positiv test før ikm, så håper på at jeg er en av dem. Har i alle fall fått opp forhåpningene av de strekene! :)
Ja ikke lett å teste før når man ikke har tidligtester. Håper strekene blir sterkere. Når var testdato nå igjen?

Back
Topp