Januar 2019

Lavendel81

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
Jeg har nettopp hatt en kjemisk og det ser ut som jeg har problemer med å nå desember så jeg starter like så greit en januar gruppe :)

:HeartredVenter på oppstart:

:HeartredStimulerer

:HeartredRuger:


:HeartredAvbrutt/totalfrys:
:HeartblueYennefer - #2IVF- Menopur i uke 2/3
:HeartblueRosalia- ivf , fryseforsøk- Porsgrunn - Naturlig syklus - Innsett blasto ca uke 4, letrozol


:HeartredGravid:
:HeartblueLavendel81 - #1ICSI #2 FER- B2 - Medicus Stavanger- Naturlig syklus -innsett blasto 30.01 - Ovitrielle og Lutinus - 37år

:HeartblueTonevs - 32 år - #1 ICSI - #1FER - B3 - Spiren -Naturlig syklus - Cyclogest - Innsett blasto uke 2
:HeartblueLil-17 - B3 - #4FER - naturlig syklus - innsett av blasto 11/1 - td 25/1- Haukeland

:HeartblueTechgirl 34år - 2ivf - 1. barn - menopur
:HeartblueLille-M - B1 - #1 ICSI - #2 FER - Haukeland - styrt syklus med Progynova og Lutinus - innsett av blasto 15 januar
:HeartblueIren85- #1ICSI #B2 Haugesund sykehus -styrt syklus -Bemfola , Ovitrelle og Lutinus - 33 år.
:HeartblueKaffekopp- B#2- #9ICSI (egguttak #7, forhåpentligvis innsett #9)-bemfola og Orgalutran- Medicus
:HeartblueEsereht♡ - #1ICSI - kort protokoll - bemfola og Cetrotide - St. Olavs
:HeartblueVenessiela - #B2 - #1 ICSI - #2 FER - Styrt syklus - Innsett uke 4 eller 5 - St.Olavs
:HeartblueSprudlende_sokker - B2, ovitrelle og letrozol, dansk Fertilitetsklinik, inseminasjon ca 14/1 - - 30 år
:HeartblueSonalita - Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 4FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett midten av januar
:HeartblueLanka #1IVF B1 - Rikshospitalet - insett ca uke 5 - 38 år
:HeartblueChilimor - #1IVF- St Olavs - Menopur/Cetrotide/Otrivelle- Uttak (11 egg) 28/1 innsett 31/1



:HeartredIkke gravid:
:HeartblueAlvea - #B2 - #1 IVF - #3 FER - Styrt syklus - Innsett 3 januar - St.Olavs
:HeartblueVesla89 - 29 år - 1 IVF/1.frys - Ingen barn - Rikshospitalet - Progynova fra 18.12 - Innsett 2 egg 3 januar
:HeartblueGuro - 33 år - #1 ICSI - #1FER - Søskenforsøk - Haukeland - Naturlig syklus - Lutinus - Innsett uke 3
:HeartblueMille2019 - 38 år - B1 - iui - ovitrelle - klinikk i Danmark

:HeartblueBellabanan - #2IVF - #1Fer - søskenforsøk
Stimulert syklus - Progynova og Cyclogest - innsett 28.01- St olavs- testdato 11.02
:HeartblueMammali - 38 år - #B2 - #1IVF - 1FER - St. Olavs - naturlig syklus - innsett uke 3/4?


IKKE OPPDATERT
:HeartblueArytai -FER #2IVF - B2 - UNN Tromsø - innsett i naturlig syklus - Lutinus og Albyl e. - 40år
:HeartblueNummer2- b2 inseminasjon Porsgrunn, leterezol eventuelt ovitrelle. 3 avrutt:bored: ca 10/1
:HeartblueLeveriHåpet - #7IVF/ICSI- 2 Avbrutt - Haugesund sykehus - Uttak i uken 9 - Lutinus og Gonal-F. - 34år (er bikket 35 før uttak)
 
Last edited:
Sniker litt her. Så leit at det ikke gikk❤️ ventet selv på brev om oppstart, og håper det blir i januar! Skulle få brev før jul. Håper jeg får melde meg inn her etter hvert.
 
Hurra for januargruppe! :)

Lille-M - B1 - #1 ICSI - #2 FER - Haukeland - styrt syklus - innsett av blasto ila. januar
 
Vesla89 - 29 år - 1 IVF/1.frys - Ingen barn - Rikshospitalet - Progynova og Crinone - Innsett uke ? - Venter fortsatt på mensen etter SA i oktober

 
Hopper inn her :) Om alt går som det skal blir det nytt innsett i januar :)

Alvea - #B2 - #1 IVF - #3 FER - Styrt syklus - Innsett uke 1 eller 2 - St.Olavs
 
Januar, min største sorg og min største glede!!!
Jeg måtte fjerne min døde lille i uke 12-13 i januar, men nå i januar 2018, året etter, kom vår nydelige, sprudlende datter!

Sorg og glede, død og liv går hand i hand i dette gamet!

Januar er bare glede nå for oss! Gleden over livet hennes ble heldigvis større enn sorgen over det tapte!

Slik ble det for meg, men viktig å si:
RESPEKT til de som også lever med sorg!

Trist at du mistet trådstarter, sender en styrkeklem!

Stå på alle assistertdamer!!!! Måtte dette bli deres lykkemåned, starten på et nytt år, starten på et nytt liv!

Heia Januar!!!!!!
 
Jeg blir med her i januar og for første gang på assistert. Starter med sprøyter rundt uke 1 eller 2
Esereht♡ - #1ICSI - kort protokoll - sprøytestart uke 1/2 - St. Olavs
 
Satser på at januar 2019 er en lykkemåned!! :)

Sonalita - Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 4FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett midten av januar
 
Jeg blir med i januar også. Starter med Menopur i uke 2/3. Fra tidl her jeg enn egguttakk, men ingen av eggene som ver greit nok for innsett, håper på litt andre resultat denne gangen!
 
I november føltes januar så langt unna, men desember flyr avgårde som bare det. Det er deilig! Sjelden man gleder seg til mens i dette gamet, men nå gjør jeg det. Gleder meg til å være i gang igjen, og krysser fingrene for baby i 2019! :)
 
Jaja, november gikk ikke, så jeg sniker meg inn her og satser på at januar er måneden... :)
Innsett av blasto i slutten av november endte ikke i noe. Får nok ikke starta på syklusen som starter nå, for om det da faller likt som sist syklus, så trenger jeg UL på julaften og innsett lørdag 29.12, så vel :p


Førstings - #B1 - #3FER (ICSI) - Styrt syklus (Progynova/Cyclogest) - Blasto
 
Hei! Negativ forsøk i november så nytt innsett i januar. Har ett guttebarn med IVF født 2015, blasto FER. Tilhører UNN Tromsø. Skal ha FER-innsett i naturlig syklus i januar. Støtte av Lutinus og Albyl e.

Sånn ellers så ble sønnen vår født i første forsøk, 5 innsett. Jeg er nå på andre forsøk med søsken. Har 12 egg på frys. Har hatt 8 innsett uten å bli gravid. Tar på dette....! Jeg er akkurat fylt 40 år og min mann er 31.
 
Om jeg får mensen før 19.desember, så må jeg vente helt til februar, og jeg har venta fra oktober :(
Og jeg har alt fra 7-16 dager etter eggløsning, før mensen kommer.
Tror jeg hadde eggløsning forrige tirsdag. Men vet ikke helt. Ikke fått igjen mensen etter abort i oktober.
Men veldig frustrerende og ratt måtte vente helt til februar :(
 
Om jeg får mensen før 19.desember, så må jeg vente helt til februar, og jeg har venta fra oktober :(
Og jeg har alt fra 7-16 dager etter eggløsning, før mensen kommer.
Tror jeg hadde eggløsning forrige tirsdag. Men vet ikke helt. Ikke fått igjen mensen etter abort i oktober.
Men veldig frustrerende og ratt måtte vente helt til februar :(
Kjipt det tar så lang tid. Håper tr kommer snart!!!
 
Kjipt det tar så lang tid. Håper tr kommer snart!!!
Kommer den før 18.så blir det februar. Kommer den etter 18. så blir det januar.
Så blir spennende å se .
 
Om jeg får mensen før 19.desember, så må jeg vente helt til februar, og jeg har venta fra oktober :(
Og jeg har alt fra 7-16 dager etter eggløsning, før mensen kommer.
Tror jeg hadde eggløsning forrige tirsdag. Men vet ikke helt. Ikke fått igjen mensen etter abort i oktober.
Men veldig frustrerende og ratt måtte vente helt til februar :(
Kan du bruke Primolut? Eller har de sagt det ikke går?:(
 
Knskje du kan få Primolut?
Kan hende alt kræsjer i stengte dager nå, så blir kanskje ikke noe før februar.
Om mensen kommer før onsdag må jeg drøye, om den kommer etter, og ikke slik at det kræsjer med nyttårsstengt, så går det i januar.
Ikke enkelt det her, når det er stengte dager i høytider :wtf:
 
Back
Topp