Sprudlende_sokker
Forelsket i forumet
Er det her en tråd jeg også kan være med på?
Vi har driver med aih
Vi har driver med aih
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja du er velkommen til å være med. Tar du og gir litt opplysninger så skal jeg legge deg til.Er det her en tråd jeg også kan være med på?
Vi har driver med aih![]()
Barn nr 2, ovitrelle og letrozol, dansk Fertilitetsklinik, inseminasjon ca 14/1 og jeg er 30 årJa du er velkommen til å være med. Tar du og gir litt opplysninger så skal jeg legge deg til.
Hvilket barn prøver du på (ditt første, andre osv)Alder, evt medisiner, klinikk, og tidspunkt hvis du vet
Så artig! Da får vi heie på hverandreJeg har også kontroll den 28, så da er vi helt likt Alvea![]()
Fikset, ikke vært så aktivt her i pausen min men følger med.Kan nok flyttes til «stimulerer» jeg også, og med innsett i uke 1![]()
Jaaa, det må viSå artig! Da får vi heie på hverandre![]()
Frys ja, tredje sådan, så alle gode ting må være 3Jaaa, det må vi
Kan sjekke oversikten, men er det frys på deg også![]()
Mitt første, så helt nytt for megFrys ja, tredje sådan, så alle gode ting må være 3![]()
Oj så spennende! Er du åpen for to inn? Jeg har såå lyst til det, men får ikkeMitt første, så helt nytt for meg
Har to egg i samme strå, så blir spennende å se om det blir ett forsøk ut av dem, eller to. Håper ikke begge dør så det ikke blir noe.
Vi er åpne for det, men det er strengt, så får det nok ikke...Oj så spennende! Er du åpen for to inn? Jeg har såå lyst til det, men får ikkeHvilken klinikk hører du til?
Deler de dem? Vet så lite om hvordan det er når de er fryst sammen. Jeg hører til st olavs, og der er vel to inn så godt som utelukketVi er åpne for det, men det er strengt, så får det nok ikke...
Jeg tilhører RikshospitaletHvor går du?
Har hørt at de tiner begge og fryser ned igjen ett, om begge overlever. Men vet ikke om de gjør det på Riksen.Deler de dem? Vet så lite om hvordan det er når de er fryst sammen. Jeg hører til st olavs, og der er vel to inn så godt som utelukket![]()
Oj, var ikke klar over at det gikk an en gang, så kult! Ja det skal nok veldig mye til for å få gjort det desverre.. Skulle ønske man kunne velgeHar hørt at de tiner begge og fryser ned igjen ett, om begge overlever. Men vet ikke om de gjør det på Riksen.
Vet ikke helt regla der, siden jeg ikke har hatt frys før. Men tror de er STRENGE på å sette inn to. Kanskje spesielt siden jeg ble gravid på første IVF i oktober.
Det er vår kropp, så rart egentlig ja. Men vil helst ikke ha tvillinger... (Pga prolapser og andre utfordringer, så tror jeg at ett tvillingsvangerskap kan bli for hardt...) Men blir det to, så er de selvfølgelig velkomneOj, var ikke klar over at det gikk an en gang, så kult! Ja det skal nok veldig mye til for å få gjort det desverre.. Skulle ønske man kunne velge![]()
Ja det er absolutt en fordel å ha de rette forutsetningeneDet er vår kropp, så rart egentlig ja. Men vil helst ikke ha tvillinger... (Pga prolapser og andre utfordringer, så tror jeg at ett tvillingsvangerskap kan bli for hardt...) Men blir det to, så er de selvfølgelig velkomne
Men jeg håper at ett frys er det som skal til. Men har fortsatt igjen to ferskforsøk, så er akkurat begynt egentlig.
Mine er ikke blastoer, de er fryst mye før. Men fornøyd med to på frys, av fire befrukta.Ja det er absolutt en fordel å ha de rette forutsetningeneMen så lenge det blir barn skal jeg være fornøyd
Samme her, bare at vi fortsatt har 4 blastoer på frys![]()
Veldig greit å ha litt i fryseren, så slipper man alle medisiner og uttak osv. Ja det er veldig spennende! Jeg ble superstressa av naturlig syklus, så trives aller best med styrt, da slipper man å tenke på at man må ha el den og den dagen osv!Mine er ikke blastoer, de er fryst mye før. Men fornøyd med to på frys, av fire befrukta.
Blir spennende å se hvordan det blir med frys, det er helt nytt for meg
Men det var forsøket også.
Hadde ikke fungert med naturlig her. For EL her slår ikke ut på tester, men har utrolig vondt under eggløsning, så jeg merker dem.Veldig greit å ha litt i fryseren, så slipper man alle medisiner og uttak osv. Ja det er veldig spennende! Jeg ble superstressa av naturlig syklus, så trives aller best med styrt, da slipper man å tenke på at man må ha el den og den dagen osv!