Januar 2019

Blir helt tussete av all denne ventinga, alt av helligdager som stopper videre prosess, venting og enda mer venting.. Aaaagh, er så lei :smiley-angry017

Kan hende alt kræsjer i stengte dager nå, så blir kanskje ikke noe før februar.
Om mensen kommer før onsdag må jeg drøye, om den kommer etter, og ikke slik at det kræsjer med nyttårsstengt, så går det i januar.
Ikke enkelt det her, når det er stengte dager i høytider :wtf:
Mm... :( Vi havner kanskje i samme gruppe igjen da :happy:.. Jeg fikk ny syklus så jeg ville trengt ultralyd 22.12 og innsett 27.12, så det hadde egentlig akkurat truffet om det hadde gått, men tydeligvis måtte jeg vente til januar :( Blir crazy av all denne ventinga

Mm... :( Vi havner kanskje i samme gruppe igjen da :happy:.. Jeg fikk ny syklus så jeg ville trengt ultralyd 22.12 og innsett 27.12, så det hadde egentlig akkurat truffet om det hadde gått, men tydeligvis måtte jeg vente til januar :( Blir crazy av all denne ventinga
Jeg har innsett i uke 1, hatt den uka avsatt siden oktober. Var første ledige som var i syklusen min. Men siden kanskje kræsjer med både romjul og nytt år, så må jeg kanskje vente til neste mens. Og om jeg hopper over en da også, så er det mars :rolleyes:
Og da har de sikkert ikke tid, så jeg må vente enda lenger, med mitt hell og flaks.

Har super ømme pupper på 3 eller 4. dagen og mensverk. Så spørs om den kommer før den 19. og da havner innsett i julestengt :arghh: og etter 21. så kræsjer det med Kiel cruise... :wtf:

Blir helt tussete av all denne ventinga, alt av helligdager som stopper videre prosess, venting og enda mer venting.. Aaaagh, er så lei :smiley-angry017
Du er ikke alene... Jeg har venta siden SAen i oktober.
Og jeg blir gaaaal av helligdager nå.

Jeg har innsett i uke 1, hatt den uka avsatt siden oktober. Var første ledige som var i syklusen min. Men siden kanskje kræsjer med både romjul og nytt år, så må jeg kanskje vente til neste mens. Og om jeg hopper over en da også, så er det mars :rolleyes:
Og da har de sikkert ikke tid, så jeg må vente enda lenger, med mitt hell og flaks.

Har super ømme pupper på 3 eller 4. dagen og mensverk. Så spørs om den kommer før den 19. og da havner innsett i julestengt :arghh: og etter 21. så kræsjer det med Kiel cruise... :wtf:
Er pes med alle disse helligdagene.. Det går ikke fortere om man har privat forsøk heller, om det er noe trøst -ferie der og og kroppen kjører sitt eget løp :confused2

Mm.. Hadde også sa i oktober :sad010 Har hatt ett innsett etterpå, men endte i ingenting..
Jaa...
Jeg har ikke hatt noe etterpå... Bare SAen i midten av oktober :arghh:
De hadde ikke tid til meg i november. Men nå kom jo aldri mensen heller, så var jo likegreit :rolleyes:
Denne kroppen her altså... :rolleyes:

Er pes med alle disse helligdagene.. Det går ikke fortere om man har privat forsøk heller, om det er noe trøst -ferie der og og kroppen kjører sitt eget løp :confused2
Du går privat? Har vurdert det jeg også, men det koster så mye. Og dumt å ikke ta og bruke opp de offentlige først tenker vi.

Du går privat? Har vurdert det jeg også, men det koster så mye. Og dumt å ikke ta og bruke opp de offentlige først tenker vi.

Ja, går privat.. Anbefaler deg å bruke det offentlige.. Jeg angrer på en måte litt. Ikke at jeg er misfornøyd med klinikk eller oppfølgning, men til den prisen ... Får ikke noe mer enn de som går offentlig. Ingen tilleggsmedisiner eller noe..så jeg skjønner ikke helt forskjellen, annet enn at det er kortere ventetid på sprøytestart og de har rugemaskin med kamera.

Ja, det er dyrt..betalte ca 40.000 for icsi m tesa. 10.000 for hvert innsett. I tillegg til medisiner, 17.000. Og reisevei hver gang, ca 4000. sparepengene slukes
Alt for å slippe å vente. Men ble overstimulert på forsøket og fikk totalfrys også, så var egentlig unødvendig. Har venta så lenge. To innsett på 12 mnd

Last edited:
Ja, går privat.. Anbefaler deg å bruke det offentlige.. Jeg angrer på en måte litt. Ikke at jeg er misfornøyd med klinikk eller oppfølgning, men til den prisen ... Får ikke noe mer enn de som går offentlig. Ingen tilleggsmedisiner eller noe..så jeg skjønner ikke helt forskjellen, annet enn at det er kortere ventetid på sprøytestart og de har rugemaskin med kamera.

Ja, det er dyrt.. Betalte ca 40.000 for ICSI m TESA. Koster 10.000 kroner for hvert innsett. I tillegg til medisiner, 17.000. Og reisevei hver gang, ca 4000 kr. Før det igjen tok vi en priv operasjon som kosta 30.000. Alt for å slippe å vente. (...) Men ble overstimulert på forsøket og fikk totalfrys også, så var egentlig unødvendig. Har venta så sykt lenge. To innsett på 12 mnd

Får bare lyst å grine av hele greia
Jeg skal bruke opp de offentlige, før vi evnt går privat. Håper å slippe det, at det holder med frys evnentuelt ett forsøk til.
Men man vet jo ikke.

Lille juleaften er det to år siden jeg søkte hjelp, så har ikke gått så fort her heller. Og forsamtalen var i juni i år.
Håper å komme i gang snart. Men nå må jeg bare vente på mensen, også ta det som det kommer derifra.

Jeg skal bruke opp de offentlige, før vi evnt går privat. Håper å slippe det, at det holder med frys evnentuelt ett forsøk til.
Men man vet jo ikke.

Lille juleaften er det to år siden jeg søkte hjelp, så har ikke gått så fort her heller. Og forsamtalen var i juni i år.
Håper å komme i gang snart. Men nå må jeg bare vente på mensen, også ta det som det kommer derifra.
Sant, håper virkelig det holder :Heartred Hva har du på frys?

Tanta kom med et brak i går, to dager før tiden, men det er helt greit! Nå må jeg bare få ringt St.Olavs i morgen og planlegge litt, mest sannsynlig blir det innsett i slutten av uke 1 :D

Etter tre negative innsett på rad hører jeg også til her. Siste egget og siste sjansen.

Lil-17 - B3 - #4FER - innsett av blasto - naturlig syklus - Haukeland

Jeg har også kontroll den 28, så da er vi helt likt Alvea :)

Vesla89 - 29 år - 1 IVF/1.frys - Ingen barn - Rikshospitalet - Progynova fra 18.12 - Innsett ca uke 1

Kan med andre ord flyttes til stimulerer jeg da :angelic::D

Back
Topp