Januar 2019


Kan godt se bilde, men tror nok det bare er en skyggestrek ;) ikke så veldig lett å se noe heller :p
Snapchat-795033966.jpg
 
Eneste erfaringen jeg har er at det å tolke symptomer er helt bortkasta :wtf: det kan være graviditet, det kan være medisiner og det kan være mensen. Og det er tydeligvis forskjeller fra gang til gang hva som stemmer og ikke. MEN denne gangen fikk jeg mensmurringer allerede på toget hjem rett etter innsett og har hatt det siden. Og jeg er veldig gravid :joyful:

Ja, vet det er bortkasta tankevirksomhet egentlig, men det er så vanskelig å ikke tenke og analysere
 
Ser dere noe her, jenter??? Nå har jeg sett og sett, og synes stadig jeg ser en ekstra strek. Når den ligger flatt på vasken synes den best.

Jeg har ALDRI opplevd skyggestrek før. Kjenner hjertet banke.

11dpo. Har ikke tidligtest i hus.
 

Vedlegg

  • AFCCF3AF-D38A-4FF3-929A-4959010E63B1.jpeg
    AFCCF3AF-D38A-4FF3-929A-4959010E63B1.jpeg
    464,6 KB · Visninger: 66
Ser dere noe her, jenter??? Nå har jeg sett og sett, og synes stadig jeg ser en ekstra strek. Når den ligger flatt på vasken synes den best.

Jeg har ALDRI opplevd skyggestrek før. Kjenner hjertet banke.

11dpo. Har ikke tidligtest i hus.
Synes jeg kan skimte noe ;)
 
Ser dere noe her, jenter??? Nå har jeg sett og sett, og synes stadig jeg ser en ekstra strek. Når den ligger flatt på vasken synes den best.

Jeg har ALDRI opplevd skyggestrek før. Kjenner hjertet banke.

11dpo. Har ikke tidligtest i hus.
Jeg så den ganske lett. Håper for deg:Heartred
 
Ser dere noe her, jenter??? Nå har jeg sett og sett, og synes stadig jeg ser en ekstra strek. Når den ligger flatt på vasken synes den best.

Jeg har ALDRI opplevd skyggestrek før. Kjenner hjertet banke.

11dpo. Har ikke tidligtest i hus.
Synes jeg skimter en strek *krysser fingre*
 
Da skjer det endelig noe her også!!! Var på kontroll idag. Slimhinna var tykk nok og eggløsning er på vei hvert øyeblikk. Så alt så fint ut :) Skal tilbake på onsdag. Setter nok Ovitrielle da og har innsett onsdag neste uke :Heartred
 
Ser dere noe her, jenter??? Nå har jeg sett og sett, og synes stadig jeg ser en ekstra strek. Når den ligger flatt på vasken synes den best.

Jeg har ALDRI opplevd skyggestrek før. Kjenner hjertet banke.

11dpo. Har ikke tidligtest i hus.
Den ser man jo antydning til farge på jo:woot: spennende!!
 
Jeg blir ruger i morgen og gruer meg til å havne i ko-ko-land igjen :shy: tror det blir ekstra ille denne gangen, har tatt en test i dag for å ha noe å sammenligne med :hilarious: snakk om å bli sprø...
Lykke til masse med innsett imorgen. Heier på deg!!!
 
Dette er sååå spennende! Har avtalt med mannen at det ikke blir ny test før onsdag. Spørs om jeg klarer å vente til det!
Det er det! Sagt det selv, likevel kom testetrangen dagen etterpå :p
Vil nok lettere se stigning om du klarer å vente til onsdag :)
 
Back
Topp