Januar 2019

Hvor mange DPO er du nå? :)
Jeg er 9 dpo i dag. Og nå har jeg sitti og sett på kalendern min på fertility friend, og ser jo det sjøl og nå at 9 dpo er innmari tidlig :oops::rolleyes: Selv om ting sikkert er litt på tull ift stimuleringa og sånn, så forventer jeg jo ikke mens før neste lørdag. Litt drygent og tenke at jeg skal få positiv vanlig test en uke før :wacky: hehe :)
 
Jeg er 9 dpo i dag. Og nå har jeg sitti og sett på kalendern min på fertility friend, og ser jo det sjøl og nå at 9 dpo er innmari tidlig :oops::rolleyes: Selv om ting sikkert er litt på tull ift stimuleringa og sånn, så forventer jeg jo ikke mens før neste lørdag. Litt drygent og tenke at jeg skal få positiv vanlig test en uke før :wacky: hehe :)
Jeg fikk 10 DPO, så man vet jo aldri. Men 9 er tidlig det. Men mange her inne som har fått da også :)
Men jeg har ikke fått så tidlig. De fleste venter mensen 14, eller 15 DPO, så er noen dager til den er venta for deg enda ja.

Jeg er fem dager over mensen, og har visst det i ni dager nå.
Tida har jo egentlig gått fort likevel når jeg tenker på det. Må bare de neste to månedene gå fort også.
 
Du satte inn ett 2 dagers, eller 5 dagers? :)
 
5dp5dt i dag, og første test røk i formiddag. Babyplan strimmel (ikke sensitiv), helt blank innenfor tiden. Etter tørking kan jeg, om jeg legger godviljen kraftig til og myser med mye lys på, skimte en skyggestrek. Sikkert en innbilning.
Mister jo selvsagt troen med en gang, selv om jeg vet at 10dpo er for tidlig for mange...
 
Du satte inn ett 2 dagers, eller 5 dagers? :)

Jeg satte inn 3 dagers :)
Ja, hadde jo vært artig å fått en svak strek i morra :D Men jeg holder ikke pusten for det akkurat. Skal jo godt gjøres at det sitter på første forsøk uansett.. Skulle vel kanskje hatt tidligtester i hus jeg og, men etter skyggestrek erfaringer på de testene der så kjøpte jeg dem ikke denne gangen. Men så har jeg søkt litt rundt på de testene jeg bruker nå, fra Normal, og det er flere negative enn positive erfaringer med dem :banghead: At de er mye svakere enn andre tester, og noen får ikke positiv en gang selv om alle andre tester viser klart positiv. Mens noen har positive erfaringer, men da gjerne de som har selvdisiplin nok til å teste etter forventa mens. Så kanskje feil tester å ha når man er testoman :rolleyes:

De siste testene dine er jo bare helt fantastiske da :D
 
Jeg satte inn 3 dagers :)
Ja, hadde jo vært artig å fått en svak strek i morra :D Men jeg holder ikke pusten for det akkurat. Skal jo godt gjøres at det sitter på første forsøk uansett.. Skulle vel kanskje hatt tidligtester i hus jeg og, men etter skyggestrek erfaringer på de testene der så kjøpte jeg dem ikke denne gangen. Men så har jeg søkt litt rundt på de testene jeg bruker nå, fra Normal, og det er flere negative enn positive erfaringer med dem :banghead: At de er mye svakere enn andre tester, og noen får ikke positiv en gang selv om alle andre tester viser klart positiv. Mens noen har positive erfaringer, men da gjerne de som har selvdisiplin nok til å teste etter forventa mens. Så kanskje feil tester å ha når man er testoman :rolleyes:

De siste testene dine er jo bare helt fantastiske da :D
Jeg har hatt to innsett, og ble gravid på begge, til tross for 12 års prøving. Er rent sjokka selv jeg :)
Så det går ann har jeg erfart nå. Men føler meg mer heldig.

Jeg anbefaler Babyplan, de har salg nå, og sender raskt :)
 
Jeg har hatt to innsett, og ble gravid på begge, til tross for 12 års prøving. Er rent sjokka selv jeg :)
Så det går ann har jeg erfart nå. Men føler meg mer heldig.

Jeg anbefaler Babyplan, de har salg nå, og sender raskt :)

Oy, ja da har du vært heldig. Selv om det ikke gikk like bra på forigje.. Men denne gangen sitter den :D
Ja, kanskje jeg skulle ha hivd inn en bestilling da :angelic:
 
Oy, ja da har du vært heldig. Selv om det ikke gikk like bra på forigje.. Men denne gangen sitter den :D
Ja, kanskje jeg skulle ha hivd inn en bestilling da :angelic:
Jeg hadde bestilt om jeg var der, ikke dyrt i det hele tatt heller.

Litt over 210 kr for 20 tester nå i januar. Da har man en stund :)

Håper denne sitter, men er tredje gangen på ett år nå, som jeg er gravid. Så håper denne blir til september.
 
Holder å bli sprø av all symptomtolkning, og skulle ønske jeg kjøpte en test da jeg var å satte inn, men har stort sett takla det greit før uten å teste. Denne gangen derimot....kjenner mensmurringer, og i det ene øyeblikket psyker jeg meg ned med at det ikke ble noe denne gangen heller, ettersom jeg pleier å kjenne murringer noen dager før mens. Andre ganger lever håpet og jeg satser på det er livmora som vokser.:woot:

Med 6 mil til nærmeste apotek blir det ikke kjøp test heller, så jeg må bare gå rundt og gruble meg sprø til fredag:banghead:
Måtte bare denne uka gå fort...
 
Babyplan og en billig eBay test. Og det er en av de mest kjente typene der.
Veldig forskjell på de

Jeg får svakere tester på morgenen enn utover dagen. Så ikke de sterkeste dette.
 

Vedlegg

  • _20190121_053734.JPG
    _20190121_053734.JPG
    585,8 KB · Visninger: 48
Still can’t believe it :D Dette er min rekke. Ser på dem med jevne mellomrom. Fikk også positiv CB digital på ettermiddag 10 dpo.
Håper flere av dere følger etter og får positive tester når den tid kommer :Heartred
 

Vedlegg

  • 4714CB5B-A39F-4A1D-A2AC-54BE530F7517.jpeg
    4714CB5B-A39F-4A1D-A2AC-54BE530F7517.jpeg
    543,5 KB · Visninger: 62
Babyplan og en billig eBay test. Og det er en av de mest kjente typene der.
Veldig forskjell på de

Jeg får svakere tester på morgenen enn utover dagen. Så ikke de sterkeste dette.

Oy, det var stor forskjell o_O Men så er det stor forskjell på kontrollstreken og så fargestoff er det tydeligvis lite av der :rolleyes:
 
Holder å bli sprø av all symptomtolkning, og skulle ønske jeg kjøpte en test da jeg var å satte inn, men har stort sett takla det greit før uten å teste. Denne gangen derimot....kjenner mensmurringer, og i det ene øyeblikket psyker jeg meg ned med at det ikke ble noe denne gangen heller, ettersom jeg pleier å kjenne murringer noen dager før mens. Andre ganger lever håpet og jeg satser på det er livmora som vokser.:woot:

Med 6 mil til nærmeste apotek blir det ikke kjøp test heller, så jeg må bare gå rundt og gruble meg sprø til fredag:banghead:
Måtte bare denne uka gå fort...
Eneste erfaringen jeg har er at det å tolke symptomer er helt bortkasta :wtf: det kan være graviditet, det kan være medisiner og det kan være mensen. Og det er tydeligvis forskjeller fra gang til gang hva som stemmer og ikke. MEN denne gangen fikk jeg mensmurringer allerede på toget hjem rett etter innsett og har hatt det siden. Og jeg er veldig gravid :joyful:
 
Oy, det var stor forskjell o_O Men så er det stor forskjell på kontrollstreken og så fargestoff er det tydeligvis lite av der :rolleyes:
Ja. Veldig. Så trur de ebay testene skal kastes.
 
Back
Topp