B
Bellabanan
Guest
De testene fra normal er ikke så veldig sensitive hvis jeg husker rett.. Og 9dpo er veldig tidlig.. Jeg fikk ikke positiv test før 11 dpo ene gangen, negativ 10dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte vel 100 stykker, så kan si jeg sitter igjen med mange tester fra dem![]()

Ja, veldig og. Kan hende de fungerer nå, men vil jo helst ha noe som fungerer fra 10, og slår tidlig utVeldig synd de ikke funker da![]()
Ja, veldig og. Kan hende de fungerer nå, men vil jo helst ha noe som fungerer fra 10, og slår tidlig ut![]()
skulle helst hatt noen tester som funker fra 1 dpo
![]()

![]()
Da har det ikke festa seg enda, så kanskje litt vel tidlig
Men 3-4 DPO kunne de godt slå ut![]()
Rugedag 2 og positiv test hadde jo vært greit![]()
Jeg og har lyst å begynne å teste, men ikke hatt innsett enda så en smule for tidlig...Hehe
når har du innsett?Det er litt VEL tidlig jaJeg og har lyst å begynne å teste, men ikke hatt innsett enda så en smule for tidlig...Hehe

Vet ikke enda. Er på cd9. Skal på kontroll imorgen da vet mer da. Men setter nok Ovitrielle neste uke en gang og har innsett uken etter.Det hadde vært veldig greitde dagene her er sååå lange
Det er kanskje litt tidlig janår har du innsett?
Vet ikke enda. Er på cd9. Skal på kontroll imorgen da vet mer da. Men setter nok Ovitrielle neste uke en gang og har innsett uken etter.
Tar eggløsningstester nå...kommer jo strek på de...så leker de er graviditetstest...Hehehehe

TakkLykke til på kontroll i morgen![]()
Takkskal bli digg å føle jeg endelig er i gang igjen. Var kjedelig med pause!!
De vil vel uansett ikke kunne se noe på UL så tidlig som samme dag du skulle hatt mens. Har du prøvd å ta en test til? Er heller ikke uvanlig at mens blir forsinket innimellom. Lykke til, får håpe det er en liten en inni der i stedet for at mens tullerHei, jeg har et spm. Hadde siste mens 15.des, var på UL 15 januar, dagen jeg egentlig skulle ha mens ut i fra app. Tok test den 14. Jan som var neg. UL viste en tom livmor med tykk vegg, noe jeg også forventet. Men jeg har enda ikke fått mens. Noen som har opplevd noe av det samme, som var gravid? Nå skal det sies at jeg sliter med å bli gravid, og er under utredning. Har de siste dager opplevd menskramper og ømme bryst. Men dette kan jo også være tegn på at mens kommer. Så noen som har vært i samme båt?
De testene fra normal er ikke så veldig sensitive hvis jeg husker rett.. Og 9dpo er veldig tidlig.. Jeg fikk ikke positiv test før 11 dpo ene gangen, negativ 10dpo

Nå brukte jeg eBay testerde er så billige, så er så enkelt å bestille mange
Har og noen fra billig tester og en digital fra Clearblue. Men når man tester så tidlig er det like så greit å bare bruke de fra eBay![]()
Det er Babyplan ja![]()
Prøvde ikke noe anna før 12 DPO. Men da tok jeg denne rekka her.Når fikk du positiv med vanlige tester da? Som er mindre sensitive en tidligtestene![]()
Prøvde ikke noe anna før 12 DPO. Men da tok jeg denne rekka her.
Digitale viste ikke gravid dagen førMen CB tok jeg ikke da. Den tok jeg først 12 DPO
![]()
Hvor mange DPO er du nå?Okay![]()