Januar 2019

Tusen takk! :)
Testet på rugedag 3. Helt negativt. På dag 4 kunne jeg skimte en svaaaak strek, umulig å si om det var skygge eller ikke. Dag 5 var det lettere å se den, i dag på dag 6 var det ingen tvil :) nederste strimmel er dag 5.Vis vedlegget 285959
Så gøy! Da tror jeg at jeg skal prøve å holde meg til dag rugedag 6. Gruer meg allerede, men ser jo ut som januar virkelig er måneden for positive tester:) Lykke til videre!!

Så gøy! Da tror jeg at jeg skal prøve å holde meg til dag rugedag 6. Gruer meg allerede, men ser jo ut som januar virkelig er måneden for positive tester:) Lykke til videre!!
Vekslet veldig mellom håp og fortvilelse de første dagene, er nok lurt å vente til dag 6.
Håper du lykkes med blastoen :) Ja, ser lovende ut så langt :)

Skjønner at det kan bli et høyt forbruk av graviditetstester framover. :cat: Hittil har jeg bare kjøpt de dyre enkeltvis på apoteket. Det har blitt et år med mange og dyre nedturer... Tenker jeg endelig skal få ut fingeren og få bestilt på nett som det anbefales. Hvor handler dere og hvilke tester anbefaler dere?

Skjønner at det kan bli et høyt forbruk av graviditetstester framover. :cat: Hittil har jeg bare kjøpt de dyre enkeltvis på apoteket. Det har blitt et år med mange og dyre nedturer... Tenker jeg endelig skal få ut fingeren og få bestilt på nett som det anbefales. Hvor handler dere og hvilke tester anbefaler dere?

Jeg bruker å kjøpe på billige-tester.no. Babyplan sine. Funker greit, men man bør klare å tenke at eneste positive resultat er en strek du tydelig kan se at er ROSA. Skyggestreker er ganske vanlig. Denna gangen kjøpte Jeg en haug på butikken Normal. De funker fint. Ikke fått skyggestrek på dem heller hittil :)

Let the crazy begin :excited001 7 dpo i dag og første "se etter gravidstrek" test blei svidd av :wacky: Er jo så innmari teit at man gidder å utsette seg sjøl for det når man veit at man blir stående å tyde strek likevel. Bedre å vente til man faktisk kan forvente et tydelig svar! Men neida, er for fristende :rolleyes: Dumt å ha tester liggende si :wacky:
Kan jo nevne at den var blenda i dag tidlig, og jeg skilta en svak strek på den jeg tok nå. Sikkert bare ønskestrek :D Haha :rolleyes:

Min test i går.

Har fått UL time 13.02 :Heartpink
Må tida dit gå FORT, helst til 12.03 og, for da jeg 12 uker..:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Vedlegg

• 16 DPO digital 2-3.JPG
    16 DPO digital 2-3.JPG
    841,8 KB · Visninger: 92
Jeg ruger ❤️❤️❤️

Ja, har innsett i naturlig syklus. Har tre blastoer på frys, har hatt innsett av to tr-dagers, og to blastocyster til nå, så håper virkelig at det funker denne gangen :smiley-angelic001 gøy at det er så mange som har innsett samtidig! Har du hatt mange forsøk?

Hei, jeg hadde bare et forsøk fr, men da ble det ikke innsett - eggene sluttet å dele seg. håper at det blir annerledes nå! Skal du ha innsett nå av en eller to blasto samidig?

Let the crazy begin :excited001 7 dpo i dag og første "se etter gravidstrek" test blei svidd av :wacky: Er jo så innmari teit at man gidder å utsette seg sjøl for det når man veit at man blir stående å tyde strek likevel. Bedre å vente til man faktisk kan forvente et tydelig svar! Men neida, er for fristende :rolleyes: Dumt å ha tester liggende si :wacky:
Kan jo nevne at den var blenda i dag tidlig, og jeg skilta en svak strek på den jeg tok nå. Sikkert bare ønskestrek :D Haha :rolleyes:
Høres ganske kjent ut:hilarious:

Hei, jeg hadde bare et forsøk fr, men da ble det ikke innsett - eggene sluttet å dele seg. håper at det blir annerledes nå! Skal du ha innsett nå av en eller to blasto samidig?
Det kan ikke være noen enkel beskjed å få, krysser fingrene for at det blir veldig bra resultat for dere denne gangen! Jeg skal ha innsett av en, hvis det ikke går denne gangen heller prøver vi på to neste gang. Nå har jeg hatt scratching, og får klexane og prednisolon, så håper dette er en oppskrift som funker. De spurte om jeg ville sette inn to, men syntes det er litt skummelt..

Hadde vært koselig med en stor høstgjeng av oss :)

Da må jeg være den første som ødelegger den gode viben i gruppa. Jeg testet negativt i morges på mitt andre ferskforsøk og kan flyttes til ikke gravid

Back
Topp