TakkWoohooo grattis!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkWoohooo grattis!!!

Så gøy! Da tror jeg at jeg skal prøve å holde meg til dag rugedag 6. Gruer meg allerede, men ser jo ut som januar virkelig er måneden for positive testerTusen takk!
Testet på rugedag 3. Helt negativt. På dag 4 kunne jeg skimte en svaaaak strek, umulig å si om det var skygge eller ikke. Dag 5 var det lettere å se den, i dag på dag 6 var det ingen tvilnederste strimmel er dag 5.Vis vedlegget 285959
Vekslet veldig mellom håp og fortvilelse de første dagene, er nok lurt å vente til dag 6.Så gøy! Da tror jeg at jeg skal prøve å holde meg til dag rugedag 6. Gruer meg allerede, men ser jo ut som januar virkelig er måneden for positive testerLykke til videre!!
Hittil har jeg bare kjøpt de dyre enkeltvis på apoteket. Det har blitt et år med mange og dyre nedturer... Tenker jeg endelig skal få ut fingeren og få bestilt på nett som det anbefales. Hvor handler dere og hvilke tester anbefaler dere?Skjønner at det kan bli et høyt forbruk av graviditetstester framover.Hittil har jeg bare kjøpt de dyre enkeltvis på apoteket. Det har blitt et år med mange og dyre nedturer... Tenker jeg endelig skal få ut fingeren og få bestilt på nett som det anbefales. Hvor handler dere og hvilke tester anbefaler dere?
7 dpo i dag og første "se etter gravidstrek" test blei svidd av
Er jo så innmari teit at man gidder å utsette seg sjøl for det når man veit at man blir stående å tyde strek likevel. Bedre å vente til man faktisk kan forvente et tydelig svar! Men neida, er for fristende
Ja, har innsett i naturlig syklus. Har tre blastoer på frys, har hatt innsett av to tr-dagers, og to blastocyster til nå, så håper virkelig at det funker denne gangengøy at det er så mange som har innsett samtidig! Har du hatt mange forsøk?
Gratulerer som rugerJeg ruger![]()
Jeg kan settes på gravid6 dager til blodprøve, men monitoren lyste "gravid" i dag tidlig
![]()
Tusen takkGratulerer som ruger![]()
Høres ganske kjent utLet the crazy begin7 dpo i dag og første "se etter gravidstrek" test blei svidd av
Er jo så innmari teit at man gidder å utsette seg sjøl for det når man veit at man blir stående å tyde strek likevel. Bedre å vente til man faktisk kan forvente et tydelig svar! Men neida, er for fristende
Dumt å ha tester liggende si
Kan jo nevne at den var blenda i dag tidlig, og jeg skilta en svak strek på den jeg tok nå. Sikkert bare ønskestrekHaha
![]()

Det kan ikke være noen enkel beskjed å få, krysser fingrene for at det blir veldig bra resultat for dere denne gangen! Jeg skal ha innsett av en, hvis det ikke går denne gangen heller prøver vi på to neste gang. Nå har jeg hatt scratching, og får klexane og prednisolon, så håper dette er en oppskrift som funker. De spurte om jeg ville sette inn to, men syntes det er litt skummelt..Hei, jeg hadde bare et forsøk fr, men da ble det ikke innsett - eggene sluttet å dele seg. håper at det blir annerledes nå! Skal du ha innsett nå av en eller to blasto samidig?
Lykke til !!!!Jeg ruger![]()
Håper jeg også!Alle blir jo gravid til nå!!! Lykke måned, håper det skjer med resten av oss og![]()
Håper virkelig detAlle blir jo gravid til nå!!! Lykke måned, håper det skjer med resten av oss og![]()