Ivf-Spirene <3

Nå er det straks ny uke. Flere her som skal ha UL uken som kommer? Jeg har torsdag og jeg gruer meg veldig og er samtidig spent. Har tidligere flere ganger fått dårlig nytt på UL. Måtte det snu og at det ikke er noe annet enn gode nytt på UL.
 
Jeg skal ha UL på onsdag [emoji33] sykt spent, er helt nervevrak om dagene
 
Lykke til alle sammen! Vi har bestemt oss for at vi vil ha ny UL om en 6 ukers tid. Er da 14 uker på vei. Blir for lenge å vente til uke 18 på ny. Vil jo se hvordan det går med de to inni der :Heartred
 
Lykke til alle sammen! Vi har bestemt oss for at vi vil ha ny UL om en 6 ukers tid. Er da 14 uker på vei. Blir for lenge å vente til uke 18 på ny. Vil jo se hvordan det går med de to inni der [emoji813]red
Jeg kommer også til å ta en ny UL til uke 12 (eller før [emoji85]) om alt ser ok ut på onsdag.
 
Lykke til alle sammen! Vi har bestemt oss for at vi vil ha ny UL om en 6 ukers tid. Er da 14 uker på vei. Blir for lenge å vente til uke 18 på ny. Vil jo se hvordan det går med de to inni der :Heartred

Trodde man ble fulgt opp av Gynekolog hvis det var twins. Får man ikke ekstra ul'r da?
 
Trodde man ble fulgt opp av Gynekolog hvis det var twins. Får man ikke ekstra ul'r da?
Jeg vil jo tro det, men vet ikke om det er lengre ute i svangerskapet når det blir mindre plass inni der.
Skal høre med legen min i begynnelsen av mars eller nå til uken. Håper jo på det, vil se de så mye som mulig :love7
 
Hvordan går det med dere IVF jenter? :)

Her sliter jeg fortsatt med kvalme og trøtthet. For det om jeg er kvalm, så er jeg VELDIG sulten og alt smaker ekstra godt :/

Var på UL forrige uke og fikk sett bankende hjerte. :Heartred Ny UL om en uke igjen når jeg er 7+6. Får UL hver 14 dag nå i starten pga habituell abort.

Tar dere noen vitaminer event hvilken?
Jeg har brukt vitaminer for gravide, men de røde kapslene smaker/lukter pyton og jeg blir skikkelig kvalm av de i flere timer etterpå. Idag droppet jeg vitaminer for gravide har jeg tok heller 2 omega 3 kapsler og d-vitamin. Folsyre tar jeg også sef. Holder det tro?
 
Hvordan går det med dere IVF jenter? :)

Her sliter jeg fortsatt med kvalme og trøtthet. For det om jeg er kvalm, så er jeg VELDIG sulten og alt smaker ekstra godt :/

Var på UL forrige uke og fikk sett bankende hjerte. :Heartred Ny UL om en uke igjen når jeg er 7+6. Får UL hver 14 dag nå i starten pga habituell abort.

Tar dere noen vitaminer event hvilken?
Jeg har brukt vitaminer for gravide, men de røde kapslene smaker/lukter pyton og jeg blir skikkelig kvalm av de i flere timer etterpå. Idag droppet jeg vitaminer for gravide har jeg tok heller 2 omega 3 kapsler og d-vitamin. Folsyre tar jeg også sef. Holder det tro?
Her går det fint!
Skal til lege og JM neste uke, gleder meg veldig. Håper på ny UL snart slik at jeg får se hvordan de har det inni der :Heartred

Jeg tar den gule vitamin gravid pakken. Tenker at jeg gjerne fortsetter med deg om legen synes den er grei.

Er kvalm av og på, men spyr ikke. Veldig trøtt så legger meg tidligere enn vanlig og tisser mye :joyful:
 
Hvordan går det med dere IVF jenter? :)

Her sliter jeg fortsatt med kvalme og trøtthet. For det om jeg er kvalm, så er jeg VELDIG sulten og alt smaker ekstra godt :/

Var på UL forrige uke og fikk sett bankende hjerte. :Heartred Ny UL om en uke igjen når jeg er 7+6. Får UL hver 14 dag nå i starten pga habituell abort.

Tar dere noen vitaminer event hvilken?
Jeg har brukt vitaminer for gravide, men de røde kapslene smaker/lukter pyton og jeg blir skikkelig kvalm av de i flere timer etterpå. Idag droppet jeg vitaminer for gravide har jeg tok heller 2 omega 3 kapsler og d-vitamin. Folsyre tar jeg også sef. Holder det tro?

Her går det bra [emoji1] Lite symptomer, litt trøtt og ømme bryster. Går bare å venter på kvalmen, håper jeg slipper den.

Jeg går ikke på ekstra vitaminer, kun Folsyre og litt tran [emoji5] Prøver å variere mest mulig med maten og spiser mer frukt enn normalt. Burde jeg tatt ekstra?

Skal på tul i neste uke, klarer nesten ikke vente [emoji85]
 
Hei, hvordan foregår ultralyden i uke 8? Innvendig eller utvendig? Hører til riksen. Er det som kontroll eller må jeg ha det hos lege? Skal på UL imorgen.
 
Vi hadde i dag, og den var innvendig... Er ikke som en kontroll. Kun UL :)
 
Takk, må jeg da bestille time selv hos legen min? Har ikke gjort dette før jeg [emoji4]
 
jepp :) Legen min sa at jeg godt kunne bestille i uke 13 for da fikk de tatt alle blodprøvene. Hvis ikke måtte jeg komme tilbake etter da.
 
Back
Topp