Ivf-Spirene <3

Lille icsi-spiren vår hadde eit fint blinkande hjerte på tidlig ul i dag:Heartpink Var ein fostersekk til, men der var det ikkje hjerteslag og fosteret var ikkje meir enn ca 2mm. Så i dag var det både glede og sorg, mest glede
 
jepp :) Legen min sa at jeg godt kunne bestille i uke 13 for da fikk de tatt alle blodprøvene. Hvis ikke måtte jeg komme tilbake etter da.

Tenkte på deg her om dagen faktisk, på om du hadde fått noen forklaring på de altfor positive testene dine. Så innlegget ditt på assistert befruktning- for en utrolig historie! Har du fortsatt termin i oktober nå eller?
 
Tenkte på deg her om dagen faktisk, på om du hadde fått noen forklaring på de altfor positive testene dine. Så innlegget ditt på assistert befruktning- for en utrolig historie! Har du fortsatt termin i oktober nå eller?

jepp :) 6.oktoberish. ;) sliter med å fatte selv så venter til UL 23.mars med å endre data rundtomkring.
 
Noen av dere andre som har blødninger?

Jeg har blødd i en uke nå på søndag :( innbiller meg at det er pga medisinene, da jeg hadde samme type blødninger da jeg var gravid etter fryseforsøk forrige gang. Det svangerskapet endte med baby. Synes likevel det er vanskelig når det stadig drypper litt :(

Var på ul på onsdag, som viste en spire med hjertelyd.
 
Jeg har ikke blødninger, men går heller ikke på noen medisiner. Er du usikker så kan du jo ta en telefon til klinikken og hør med de om det er normalt [emoji173]️
 
Noen av dere andre som har blødninger?

Jeg har blødd i en uke nå på søndag :( innbiller meg at det er pga medisinene, da jeg hadde samme type blødninger da jeg var gravid etter fryseforsøk forrige gang. Det svangerskapet endte med baby. Synes likevel det er vanskelig når det stadig drypper litt :(

Var på ul på onsdag, som viste en spire med hjertelyd.
Jeg har ikke hatt noe blødninger, men om jeg var deg ville jeg som Oktoberspire2017 sier:

Ring klinikken og hør :Heartred

Lykke til!
 
Hei, nærmer meg nå uke 11 og syns det er veldig skummelt å slutte med crinone og progynova. (Fryseforsøk). Noen erfaringer med dette
 
Hei, nærmer meg nå uke 11 og syns det er veldig skummelt å slutte med crinone og progynova. (Fryseforsøk). Noen erfaringer med dette

Har født et barn etter fryseforsøk før- sluttet når jeg var 10+0. Ikke noe nedtrapping eller noe. Gikk helt fint det. Nå teller jeg ned til jeg kan slutte, er såå lei av spesielt lutinusen.
 
Hører også til her, ble gravid på 2 forsøk med ivf i Haugesund, på sykehuset. Ingen på frys noen av gangene. Har absolutt ingen symptomer, trivst med det, men er jo selvfølgelig skummelt. Skal på oul 1 juni, lenge til! :p satte inn 2 egg, men var 1 hjerte som banket på tul :)
 
Har fått oul 18 mai, men håper å høre på hjertene neste kontroll hos legen( neste fredag 12+2) Hadde vært deilig å få bekreftet at de begge fremdeles er der inne[emoji4]
 
Vi har bestilt en ekstra tul for å se at alt står bra til. Alt for lenge å vente til første legetime som er 19.04 [emoji15]
 
Back
Topp