Ivf-Spirene <3

Hei, nærmer meg nå uke 11 og syns det er veldig skummelt å slutte med crinone og progynova. (Fryseforsøk). Noen erfaringer med dette

Jeg og syns det er forferdelig skummelt!!! Begynner trappe ned på Cyclogest og progynova denne uken. Kutter klexane i løpet av uken også. Onsdag neste uke, så skal jeg være medisin fri.
 
Jeg og syns det er forferdelig skummelt!!! Begynner trappe ned på Cyclogest og progynova denne uken. Kutter klexane i løpet av uken også. Onsdag neste uke, så skal jeg være medisin fri.

Jeg har nå sluttet med begge ( progynova og crinone) etter å ha pratet med riksen. Det ser ut til at det har gått fint og er 11+6 i morgen [emoji1]
 
Heier på dere :D
Hører egentlig til her jeg og, men PCOS, endometriose og tidligere prøverør. Skulle faktisk inn til Posgrunn den19.04 for å sette i gang... men kroppen må ha gått i sjokk eller noe, for jeg har visst jammen meg klart det selv, uten å prøve og med null mens!!! :eek: Forstå det den som kan. Men heier i alle fall på alle og enhver her inne, har vært igjennom alt det dere har gått igjennom og nervepirrende tider som er i vente.
 
Back
Topp