Ivf-Spirene <3

Supert med egen tråd! [emoji4] vi begynner å bli en del her inne ja. Håper virkelig vi alle kan følge hverandre hele veien til oktober. Heier på hver og en av dere [emoji9]
 
Vi satt inn to egg under 2 forsøk.
Er nå 6+1 og har TUL neste uke når jeg er 7 uker.

Hva med dere?
Første forsøk på oss, så fikk kun inn 1 egg. Det var også kun 1 egg som utviklet seg fint, så var uansett ikke noen flere de kunne ha satt inn.
Har fått TUL når jeg er 7+0, litt under 2 uker til.

Hvor hører dere til? Vi hadde vårt første forsøk hos Hausken i Haugesund.
 
Første forsøk på oss, så fikk kun inn 1 egg. Det var også kun 1 egg som utviklet seg fint, så var uansett ikke noen flere de kunne ha satt inn.
Har fått TUL når jeg er 7+0, litt under 2 uker til.

Hvor hører dere til? Vi hadde vårt første forsøk hos Hausken i Haugesund.
Samme skjedde med oss på første forsøk, men det ble desverre ingen graviditet på.
Andre forsøk fikk vi fire egg, men alle var for dårlig kvalitet til å fryses så de satt inn to for oss slik at vi skulle ha bedre sjans.

Vi gikk gjennom det offentlige, men var lang ventetid i Bergen så vi dro til Haugesund fertilitetsklinikken.

Vi er en uke fra hverandre da :happy:
 
Første forsøk, kun 1 egg. Ingen på frys. Aner ikke om jeg får TUL - verken meg eller mannen kan huske at de har sagt noe om det...men det er jo ikke akkurat FÅ beskjeder og ting og tang man skal få med seg heller da.

Hører til Hgsd.
 
Første forsøk, kun 1 egg. Ingen på frys. Aner ikke om jeg får TUL - verken meg eller mannen kan huske at de har sagt noe om det...men det er jo ikke akkurat FÅ beskjeder og ting og tang man skal få med seg heller da.

Hører til Hgsd.
Mange beskjeder å huske på ja [emoji23]
Heldigvis godt å ha forumet her da, med mange gode og kloke kvinner som kan hjelpe [emoji4]
Tror det er ganske vanlig med TUL time når en har prøverørs forsøk. Har dere snakket med sykehuset/ klinikken etter positiv test?
 
Samme skjedde med oss på første forsøk, men det ble desverre ingen graviditet på.
Andre forsøk fikk vi fire egg, men alle var for dårlig kvalitet til å fryses så de satt inn to for oss slik at vi skulle ha bedre sjans.

Vi gikk gjennom det offentlige, men var lang ventetid i Bergen så vi dro til Haugesund fertilitetsklinikken.

Vi er en uke fra hverandre da :happy:
Krysser fingrene for at det blir full klaff for dere denne gangen [emoji4]
Var ikke klar over at det var kortere ventetid i Haugesund. Trodde de hadde noen av de lengste køene - da tok jeg nok feil ja [emoji28]
 
Krysser fingrene for at det blir full klaff for dere denne gangen [emoji4]
Var ikke klar over at det var kortere ventetid i Haugesund. Trodde de hadde noen av de lengste køene - da tok jeg nok feil ja [emoji28]
Vi hadde noe krøll med søknadene også, så vi ventet et halvt år lengre enn vi trengte :(
Husker ikke hvordan ventetiden var, men vi kom fortere til.

Var veldig flinke der og vi ble godt tatt vare på.
Verdt turene opp og ned :)
 
Krysser fingrene for at det blir full klaff for dere denne gangen [emoji4]
Var ikke klar over at det var kortere ventetid i Haugesund. Trodde de hadde noen av de lengste køene - da tok jeg nok feil ja [emoji28]

Vi var hos Gyn i aug/sept. Kom inn til samtale midten av oktober, måtte begynne på prog i midten av desember. Skulle hatt uttak 1 uke tidligere i januar enn det som ble, men måtte forskyves 1 uke pga medisinmangel. Så synes ikke jeg kunne klage på ventetiden til Hgsd...
 
Mange beskjeder å huske på ja [emoji23]
Heldigvis godt å ha forumet her da, med mange gode og kloke kvinner som kan hjelpe [emoji4]
Tror det er ganske vanlig med TUL time når en har prøverørs forsøk. Har dere snakket med sykehuset/ klinikken etter positiv test?

Nei, for er først på tirsdag 15/2 jeg skal ha positiv test...
 
Nei, for er først på tirsdag 15/2 jeg skal ha positiv test...
Da får du nok time til TUL når du får ringt inn resultatet på prøven. Det fikk jeg.
 
Krysser fingrene. Kjenner jeg har alt for mange spørsmål i huet mitt. Men må bare smøre meg med tålmodighet og tenke at jeg får svar når tiden er inne. Frem til da må jeg bare vente. Gidder ikke kaste masse penger ut av vinduet :) Barna koster nok i seg selv når de kommer til verden [emoji23]
 
Back
Topp