Ivf-Spirene <3

Drar opp denne tråden litt igjen :)

Er det noen andre som fortsatt går på progesteron støtte? Jeg tør ikke slutte helt enda, men tar nå kun 1 om dagen.

Jeg og var livredd for og slutte, men så ble jeg lei griset og bare slutta uansett! Har gått helt fint enda tror jeg :-)

Satte inn en blastocysyst i januar, er nå 6+3 :)
Går fortsatt på progesteronstøtte ;) Skal ta medisinene frem til uke 10. Men dette var jo et frysforsøk i styrt syklus, så er litt anerledes enn fersk.

Gratulerer så mye :happy:

Jeg var ikke klar over at det var forskjell på fersk vs. frys i forhold til progesteron støtte?

Jeg tok 3 tabletter med progesteron fra uttak til jeg tok graviditetstest.
Jeg gikk mye bivirkninger av de og det er noe gris så var glad år jeg sluttet :)
Visste ikke at det var andre regler om det var frys?!

Jeg har siste dag imorgen!! Gleder meg.

Ringte Haugesund i dag - skulle få henvisning så jeg kunne få UL om 3 uker. Så da skal jeg bare ringe gynekolog nå selv om jeg ikke har henvisningen enda? Jeg innså når jeg hadde lagt på at jeg ikke helt skjønte det :p

3 uker for å få klarhet i ting!! De ville ikke reagere på at jeg hadde fått utslag på 3+ på ukesindikator. *sukk*

Så da må jeg vurdere om jeg skal book privat time et sted... Kanke gå 3 uker og lure på om jeg har flere enn 1...

Ringte Haugesund i dag - skulle få henvisning så jeg kunne få UL om 3 uker. Så da skal jeg bare ringe gynekolog nå selv om jeg ikke har henvisningen enda? Jeg innså når jeg hadde lagt på at jeg ikke helt skjønte det :p

3 uker for å få klarhet i ting!! De ville ikke reagere på at jeg hadde fått utslag på 3+ på ukesindikator. *sukk*

Så da må jeg vurdere om jeg skal book privat time et sted... Kanke gå 3 uker og lure på om jeg har flere enn 1...
Hvor langt er du på vei i følge Haugesund?
Jeg fikk beskjed av de å bestille time til gynekolog til uke 7. Men jeg som deg skjønte ikke helt det der, så jeg bestilte til privat hos han jeg var hos for å se på eggene før uttak :)

Testet positivt da jeg var 4 uker på vei.

Sikkert like greit å bare bestille time privat da, så slipper du å lure på hva som skjer nedi der :happy:

Gratulerer så mye :happy:

Jeg var ikke klar over at det var forskjell på fersk vs. frys i forhold til progesteron støtte?

I ferskforsøk, så brukte jeg bare lutinus fra innsett til noen uker etter positiv test.
Ved fryseforsøk så har jeg brukt progynova fra mensdag 2, og utrogestan fra noen dager før innsett. Skal fortsette med begge deler frem til uke ti
Også er det sikkert forskjeller fra person til person, og fra klinikk til klinikk ;)

Klinikkens testdato idag 4+5. Hcg var idag 5610. [emoji2] Spent på om det er flere enn en hulboer ;)
a849cb486c9653f85b5283b6002b2846.jpg

Klinikkens testdato idag 4+5. Hcg var idag 5610. [emoji2] Spent på om det er flere enn en hulboer ;)
[emoji44] med de verdiene vil jeg absolutt tippe at du har to huleboere ja! [emoji16]

Sniker litt fra August gruppa. Trenger ikke ha særlig forhøyet HcG for å ha tvillinger. Vi ble hormonstimulert, så to egg på UL ved inseminasjon, men siden HcG ble målt innenfor normalen tenkte vi det bare var en. Så sjokket var stort, og MEGET gledelig da vi på TUL i uke 8 så to bankende hjerter [emoji177] [emoji7]

Da har jeg fått time til UL neste torsdag. Er da 6+1.

Har dere fått dere time til UL og hvor langt er dere da?

Jeg har fått time neste onsdag, 22 februar. Er da 7+0 og det forventes å høre ett bankende hjerte :Heartred

Back
Topp