Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor i Bergen, tok IVF i Haugesund.Hvor hører du til?![]()
Ikke IVF på meg, men svarer likevel. Hun som er tilgangsansvarlig på skjult forum fikk også 3+ før 4 fullgåtte uker, og hun venter tvillingerSkjedde dette med dere og?? Er 3+4, 11 dpo liksom...
![]()
Jeg fikk 1-2 når jeg testet 14 dpo. Ett egg satt inn.jeg vet. bare lurt på om IVF medisiner kan påvirke. Men tror ikke det. Mange spørsmål i huet nå ja.
Gratulerer så mye [emoji173] håper vi alle sammen her inne kan følge hverandre hele veien til oktober [emoji5]Hei, er gravid (4+0) etter fryseforsøk. To egg er satt inn. Skal på UL 7.mars. Spennende. Har vært en lang prosess med mange avbrutte og mislykkede forsøk i runde 1... så et mislykket i runde 2... så håper så inderlig nå.
Gratulerer så mye, og så fantastisk at dere fikk på frys [emoji4]Hei, jeg starter litt forsiktig her inne [emoji85] Jeg er 3+5 i dag.
Ble gravid på første forsøk og med 3 egg som er fryst. Håper dette virkelig går veien, for spiren er veldig etterlengtet [emoji173]️ Skal ta test på tirsdag og klarer nesten ikke vente.
Hører til i Haugesund
Gratulerer så mye, og så fantastisk at dere fikk på frys [emoji4]
Vi reiste også til Haugesund, men dog privat hos Hausken.
Jeg skrev vist litt dårlig i første innlegget [emoji85] Det egget vi har fått satt inn nå er fersk, så ble 3 egg fryst [emoji6] Vi prøver oss på sykehuset i Haugesund i første omgang, så krysser vi fingrene for at dette går veien [emoji7]

WoowSkjedde dette med dere og?? Er 3+4, 11 dpo liksom...
![]()
Da hadde dere ett kjempebra uttak, så herlig å få noen ekstra på frys![]()
Det var kjempebra uttak da, dobbelt så mange egg som jeg fikk ut [emoji28]Ja, vi hadde et bra uttak. Jeg hadde produsert 14egg (litt overstimulert kan du si [emoji23] ), 8 ble inseminert og 6 overlevde det første døgnet. Men 2 var 100% og 2 litt dårligere [emoji5] Så gleder meg til tirsdag for å se om jeg virkelig er gravid eller ikke [emoji7]