Ivf dagboka mi!

Idag så kan jeg si i morgen er det ul for å sjekke om alt er klart til uttak. Håper såååå inderlig det. Er lei av å ha gravidmage uten å være gravid. Det synes godt, så jeg lar offentligheta være enn så lenge :p

Egentlig bare nok til sprøyta i ettermiddag tror jeg, så kan se ut som at det må bli enda en pakke her.... hvis jeg da skal ta siste sprøyta med menopur på fredag.. det må jo bli sånn. Er jo svindyre dråper dette til å kjøpe en hel pakke bare for en dose... kanskje det ikke er vits med full dose siste sprøyta? Vi får se hva dem sier i morgen :)
 
Hei! Ville bare legge igjen en liten lykke til:Heartpink For en utrolig reise dere har hatt de siste to årene. Håper virkelig det er deres tur nå:wav Følger spent med!
 
Jeg var nødt til å få hjelp av sykepleier å sette sprøyta jeg :p klaaaarer ikke stikke meg selv :eek: men var bare fyremadel nå at mannen ikke kunne være til stede. Ellers gjør han det. Tror han like at jeg har «ølmage» :p nå begynner det å komme til den biten som er spennende heldigvis ;)
 
Der var siste sprøyta med menopur tatt for denne gang. Så er det bare en fyremadel i morgen formiddag, så ovitrellen ettermiddagen :) sååååå er man ferdig med sprøytinga for nå (å for ei go stund fremover håper jeg) :) hun sa at dette såg veldig bra ut, så da hører jeg på henne ;) har til og med tatt de 3 siste sprøytene selv! ;) i morgen blir det bærtur for å sanke inn litt til vinteren. Godt å pusle med andre ting oppi dette kjenner jeg. For dette kan så lett ta helt styringa. Men det får ikke lov til det denne gangen! ;)
 
Der var siste sprøyta med menopur tatt for denne gang. Så er det bare en fyremadel i morgen formiddag, så ovitrellen ettermiddagen :) sååååå er man ferdig med sprøytinga for nå (å for ei go stund fremover håper jeg) :) hun sa at dette såg veldig bra ut, så da hører jeg på henne ;) har til og med tatt de 3 siste sprøytene selv! ;) i morgen blir det bærtur for å sanke inn litt til vinteren. Godt å pusle med andre ting oppi dette kjenner jeg. For dette kan så lett ta helt styringa. Men det får ikke lov til det denne gangen! ;)

Veldig godt å høre! Og fint å ha litt å pusle med i helga. Spent på oppdatering på mandag!:angel8
 
Idag er det siste fyremadel, så ovitrelle ;) blir bare deilig å bli ferdig. Samtidig håper jeg at det blir nok til flere innsett, sånn at man samtidig får en pause fra stimuleringen. Brystene mine er kjempe øm nå å magen er øm. Det iler rundt hoftene mer også. Sånn ubehagelig. Ja, dere vet nok hva jeg snakker om her ;)

det eneste jeg har gjort forskjellig fra forrige gang, er mer turer ute, mer mat som kan hjelpe på, fertility blend, kuttet helt og holdent nikotinen. Kuttet drastisk ned på kaffe å egentlig bare holdt meg opptatt så mye som mulig :)
 
Ingen mere sprøyting nå! :) ingenting i morgen.. blir godt.. så regner med å begynne med sånne vaginale greier etter uttak. Husker ikke navnet på dem, men bare at jeg ble kvalm.. innsett 2-5 dager etter det igjen, så da blir det endelig til uka det også :D såklart hvis alt med eggene går greit da. For det er jo ingen selvfølge for min del det.. håper det beste uansett :)
 
Da ble det altså 6 egg ut... håpet på flere, men kan jo være nok. Så bare å vente på telefonen i morgen om befruktning og tilbakeføring :) idag skal jeg sove av meg «rusen» å ta meg et par glass vin. Det syns jeg at jeg har fortjent nå! :)
 
Da ble det altså 6 egg ut... håpet på flere, men kan jo være nok. Så bare å vente på telefonen i morgen om befruktning og tilbakeføring :) idag skal jeg sove av meg «rusen» å ta meg et par glass vin. Det syns jeg at jeg har fortjent nå! :)

Hurraa! Det er et kjempefint antall - krysser fingrene for at alle er superegg! Vet du om du i så fall skal sette inn tre- eller femdagers? Jeg kan ikke så mye om dette:shy:Kos deg i kveld med god samvittighet:Heartpink
 
Hurraa! Det er et kjempefint antall - krysser fingrene for at alle er superegg! Vet du om du i så fall skal sette inn tre- eller femdagers? Jeg kan ikke så mye om dette:shy:Kos deg i kveld med god samvittighet:Heartpink

Ja, er mer fornøyd nå kjenner jeg enn sist :) du, det aner jeg ikke. Kan ikke så mye om akkurat det, men det blir enten onsdagen eller torsdagen fikk jeg beskjed om. Så er bare å vente på telefon i morgen før jeg vet noe mer ;) tørr en gang ikke tenke så veldig mye over det :eek: ja, jeg skal kose meg Max! :D
 
Noen tanker... hvorfor tester noen ovitrelle ut av kroppen? Gir ikke det mer uroligheter? Jeg skal ikke gjøre det.. orker ikke spille meg selv opp igjen.. er bare så tungt å være så spent og høyt oppe, så plutselig bang ned igjen.. min plan er å vente MINST 10 dager etter innsett. Helst til rundt tiden før mensen.. vi har vel brukt rundt 40.000 allerede til sammen fra vi startet, om ikke mer... så orker ikke bruke noe på noe som kan være med på å forstyrre ALT igjen.. 2 tester vil bli kjøpt etter 10 dager etter innsett. Så får vi se ;) ingen kritikk til dere her inne, jeg respekterer andres ønsker :) har full forståelse av at dette kan ta overhånd på så mange måter.. syns mest det er så utrolig trist at Ivf skal være så dyrt når man virkelig ønsker dette så sterkt.. :( skulle vært noen form for hjelp for slikt med et bevis fra lege at man er nødt til å ha det for å få det til..

Noen tanker.. er veldig tankefull for tiden :eek:
 
Det var en dårlig telefon jeg fikk.. ingen befruktningen var skjedd.. dem sa at det kunne enda skje noe, men jeg gråter nå å lar skuffelsen gå over litt.. så planlegger vi videre hvor neste forsøket skal være.. om det blir ED og når.. vi må spare litt, for vi har tatt siste rest av sparepengene våre nå, så når det eventuelt blir, vet vi ikke..
 
Det var en dårlig telefon jeg fikk.. ingen befruktningen var skjedd.. dem sa at det kunne enda skje noe, men jeg gråter nå å lar skuffelsen gå over litt.. så planlegger vi videre hvor neste forsøket skal være.. om det blir ED og når.. vi må spare litt, for vi har tatt siste rest av sparepengene våre nå, så når det eventuelt blir, vet vi ikke..

Neiii, det var jo ikke dette som skulle skje:sad010 ååå, nå føler jeg så vanvittig med deg, og ble utrolig lei meg på dine vegne:Heartred
 
Neiii, det var jo ikke dette som skulle skje:sad010 ååå, nå føler jeg så vanvittig med deg, og ble utrolig lei meg på dine vegne:Heartred

Nei, er så full av følelser nå at.. er bare lei meg, men ikke sint eller noe :) er noe som bare må gå over denne gangen også. Vi har snakket om ED nå.. neste steg :) hjelper litt å planlegge litt videre sånn difust.
 
Nei, er så full av følelser nå at.. er bare lei meg, men ikke sint eller noe :) er noe som bare må gå over denne gangen også. Vi har snakket om ED nå.. neste steg :) hjelper litt å planlegge litt videre sånn difust.

Så bra at dere prater godt sammen, og klarer å holde motet oppe - det er beundringsverdig:)
 
Nå har jeg grått av og på siden telefonen, så kjenner meg trøtt nå.. jeg nekter å la dette utvikle seg til en depresjon denne gangen også. Dette er jo en fin ting man gjør, om det går bra. Men den kan være ganske så grusom når det går galt ene etter den andre gangen.. økonomisk er det jo forferdelig dyrt.. om jeg skal se det positive på det, så blir jo ikke dette forsøket brukt opp da. Men hvor mange ganger skal man la kroppen gå gjennom dette? Det er der vi ligger nå.. uansett hvor mye man ønsker å få det til med «eget», må man nesten begynne å åpne øynene for andre muligheter nå. Har ikke grått sånn her på så lenge nå.. har faktisk hatt det bra. Å det ønsker iallefall jeg å ha det videre også, så vi får se hva dem sier i morgen om befruktningen.
 
Back
Topp