Babybabywish
Elsker forumet
God dagen! det blir visst jevnlig skriving her inne etter som tanker og gjøremål dukker opp om dette temaet. Nå har jeg ikke forventninger igjen om noenting, men håp, håpet har ikke blitt borte jeg gruer meg sååååå til biopsien skal tas. Det er så utrolig smertefullt! Samme med når dem skal ha disse «gape» tingene inn i kaldt stål! Grøss…. Skulle hatt sånn medisin jeg fikk på Ivf jeg har sånn «fantomspark» så dem kaller det pluss litt smerter av og på nederst i magen… tipper det kommer av alt man har vært gjennom pluss en mulig infeksjon som jeg også håper det er som sagt det er sånn «boblin» der nede som jeg ikke helt vet hva kommer av. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd man var gravid vi får se da når hun først tar en ultralyd.. det ville iallefall vært veldig rart har da tatt to tester som var negativ i uke 4 og 5.
Min mor har fått brystkreft også, så nå trengs det at noe går vår vei snart det var liksom ikke dette som var planen heller, men så kan man uheldigvis ikke bestemme slikt heller.
Vi får håpe enda mer <3
Min mor har fått brystkreft også, så nå trengs det at noe går vår vei snart det var liksom ikke dette som var planen heller, men så kan man uheldigvis ikke bestemme slikt heller.
Vi får håpe enda mer <3