Ivf dagboka mi!

Babybabywish

Elsker forumet
hei!
Vi har vært gjennom et forsøk med ivf.
Resulterte i at det overlevende kun ble med det egget vi satt inn, som da blødde ut.

Nå i senere tid har jeg hatt sen mens etter det, og nå tatt en hcg blodprøve vi venter på:) gyn mente det var ofte dem såg at det var lave stigninger i hcg prøvene hos ivf prøvere, samt blødninger også uten at det betydde så mye, så da lærte vi det der om ikke annet.

Jeg har spottet av og på snart 3 uker, så har vært bekymret nok nå. Neste ivf forsøk SKAL vi ta blodprøve uansett blødning eller ei, for da settes det inn 2 egg:)

Nå venter jeg bare på dag 21 i syklusen, så jeg kan starte med hormoner, om blodprøver viser negativ da. Så jeg planlegger det allerede, så får man heller få hakeslipp om det skulle være at man er over 2 mnd på vei:)

Ville age en liten dagbok her, for den som vil følge meg videre, istedenfor en rotete «debatt» på en tråd;)
 
Ja, ser frem til det jeg også. Jeg reagerte ikke i det hele tatt på dem annet enn varm hele tiden, så er man jo da nermere ønsket sitt❤️
Jeg og, bruker å være skikkelig frysepunkt, men da jeg tok dem så endret noe seg, jeg er alltid varm! :cat:
 
Ah, jeg begynner den 17 juli hvis dette er en vanlig mensen:) vet helt sikkert når jeg får svar på blodprøvene:) så da blir det nesten samme tid da. Nesespray der først?:)
Neida, jeg har kort protokoll så jeg begynner rett på sprøyter. Men du ligger ikke så langt etter, en ukes tid kanskje! :) blir spennende! Håper vi kan gå inn i 2019 med store mager!
 
Neida, jeg har kort protokoll så jeg begynner rett på sprøyter. Men du ligger ikke så langt etter, en ukes tid kanskje! :) blir spennende! Håper vi kan gå inn i 2019 med store mager!

Det håper jeg også!:) skulle ønske alle her bare kunne få det til fort, for dette fortjener ingen å vente så lenge på!❤️ Ja, den sprayen er vel for å stoppe opp før hormener startes bare, på den kunstige måten:) men for å hindre mine egene å «kræsje»
Skal dere sette inn ett eller flere?:) her tørr vi ikke annet enn å gå for 2:)
 
Det håper jeg også!:) skulle ønske alle her bare kunne få det til fort, for dette fortjener ingen å vente så lenge på!❤️ Ja, den sprayen er vel for å stoppe opp før hormener startes bare, på den kunstige måten:) men for å hindre mine egene å «kræsje»
Skal dere sette inn ett eller flere?:) her tørr vi ikke annet enn å gå for 2:)
Man får ikke velge desverre. Tilhører jo st.olavs og de er superskeptiske til alt. Men vi får trolig sette inn 5-dagers pga at det var så dårlig sist, skal ta det opp med dem på kontroll, det skulle være greit men jeg må minne dem på det selv.
Jepp, sprayen setter deg i kunstig overgangsalder og stopper hormonene dine helt.
 
Man får ikke velge desverre. Tilhører jo st.olavs og de er superskeptiske til alt. Men vi får trolig sette inn 5-dagers pga at det var så dårlig sist, skal ta det opp med dem på kontroll, det skulle være greit men jeg må minne dem på det selv.
Jepp, sprayen setter deg i kunstig overgangsalder og stopper hormonene dine helt.

Aaaofff.. ja hører dem er litt sånn at det er dem som bestemmer hva som skal skje. Men er jo bra at dere får prøve et mere utviklet et:) her gjør dem det om første forsøk går galt:) så kanskje jeg blir dobbelt så stor enn vanlig:p syns det er spennende å tenke litt langt frem, samtidig som jeg stenger av litt for å tenke på nuet:)
 
Da er det bare 19 dager igjen til oppstart på nesespray (synarella), å jeg gleder meg faktisk nå!:) ett skritt nermere ønsket vårt i 2019!

Nå skal vi på ferie til sverige ei ukes tid, så litt tid blir brukt der. Så når vi er hjemme igjen, så er man jo nesten like om hjørnet til oppstarten:D

Var jo ny i dette første forsøket, men nå vet man jo hva man går til, å hva man venter på osv:) man kan bare håpe at flere egg er bedre kvalitet på osv. Skal vel godt gjøres at det bare blir ett innsett på ett forsøk på forsøk nr 2 også:)
 
Har visst glemt å skrive hvor vi hører til:)
Hører til på UNN ivf der:)
Er veldig fornøyd med alle sammen der!
Selv martha hentemann. Man må vel bare lære seg p takle andre personligheter også;) synes hun er morsom på sin måte jeg!:)
I morgen er det straka vegen til sverige!:)
 
Har mens smerter rundt heeeele veien, men må er det på tur å gi seg allerede? Så lite, men så vondt enda? Siste hcg blodprøve i morgen, så er det bare å vente:) filk først blødninger i går i ett tiden. Inatt var det så vondt at jeg måtte ta paracett for å få sove. Er verken verre eller bedre idag. Dette er en av de verste mensen vondter på leeeenge.. men satser på det er over i morgen:)
Om det er en graviditet, så klør jeg meg kraftig i hodet:p var heller ikke alle som slo tidlig ut på en graviditetstest. Å det var vanligere enn man trodde!:)
 
Back
Topp