Men så er det også forskjell på uniformer. På om de er tettsittende eller ikke.fortsatt stor forskjell på en joggebukse og en uniformsbukse![]()
Løse uniformer (som de ofte er i helsevesenet) ser da vel isåfall ikke noe bedre ut enn en joggebukse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men så er det også forskjell på uniformer. På om de er tettsittende eller ikke.fortsatt stor forskjell på en joggebukse og en uniformsbukse![]()
Kan man bruke shorts?
Jeg bruker shorts som går til knærne
Og jeg synes ikke turbukser er så fine heller jeg da ;-) Iallefall ikke den ene jeg en gang hadde. Fra gaupa.
Eller har du tips til fine og gode turbukser?
Virker som om smaken er som baken -delt. Noen liker og synes en ting er fint, godt å gå i, osv. Mens andre liker noe annet. ;-)
Turbuksen jeg bruker når det er høst/vår er en overtrekksbukse. Ellers er det diverse treningsbukser som anses å være turbukse da eller?Turbukse kan vel brukes på sommeren også?? Joggebukser er gjerne varmere enn en tynn og fin turbukse vel?
Var det jeg tenkte på også. De er som regel mye større og. Men ser kanskje litt finere enn joggebukse da.Men så er det også forskjell på uniformer. På om de er tettsittende eller ikke.
Løse uniformer (som de ofte er i helsevesenet) ser da vel isåfall ikke noe bedre ut enn en joggebukse?
Turbuksen jeg bruker når det er høst/vår er en overtrekksbukse. Ellers er det diverse treningsbukser som anses å være turbukse da eller?
Nå er mi så liten at hun ikke går i bhg, men jeg ville foretrukket at de ansatte gikk i joggebukse eller evt tur bukse...da ser det ihvertfall ut som planen for dagen er å bruke tid på lek...!!
Hvorfor gå i dongeri bukse i bhg? Ser virkelig ikke poenget!
Glemte du å kommentere ang quote av mitt innlegg?Hvorfor ikke? Det varierer jo fra dongeribukse til dongeribukse hvordan den er å bevege seg i vel? Jeg bruker ikke ubehagelige klær i barnehagen - alt må være enkelt å bevege seg i. Det inkluderer dongeribukser, stoffbukser og turbukser det
Dongeribukse har aldri hindret meg i å leke med barna.... Det har kun svampebob kostymet mitt fra karnevalet
![]()
Jeg syns at lærere skal gå i annet en joggebukse. For meg er joggebukse slaskete. Har aldri sett en lærer løpe rundt når dem har inspeksjon heller.
Glemte du å kommentere ang quote av mitt innlegg?
Jeg kunne fint gå i jeans da jeg var slank. Nå funker det ikke uansett hva slags dongeri det er.
Link til bilde på nett?haha....ja jeg får IKKE til å legge til bilder fra mac´en så får jo ikke vist deg noen bilder.....Vet du hvordan jeg får til det tro??
Link til bilde på nett?
Ganske lik den jeg har. Jeg bruker den når jeg går på skiHerrefred..... skal ikke være enkelt!! Nå fant jeg ut av det
Falketind buksen fra norrøna er tynn og helt herlig hele året. Ikke noen utebukse hvis det er kaldt, men perfekt på tur.
F.eks... er også fornøyd med de fra stormberg, men absolutt ikke like god som norrøna sin![]()
Ganske lik den jeg har. Jeg bruker den når jeg går på skiAlt for varmt i 20 varmegrader og man går et sted man bør ha langbukse. Blir nok heller tights eller lignende joggebukser fortsatt
I tillegg er det mer behagelig uten knapp foran på magen min![]()
Kommer litt an på hvor vi går. Hender det er praktisk med lang bukse selv om det er varmt.Er det 20 varmegrader så bruker ikke jeg bukse men shorts/capri bukse av noe slag ...
Men nå er det ytterst sjeldent vi har slike temperaturer. Denne isolerer ikke, så blir alt for kald å stå på ski i altså. Er vel en klatrebukse sånn egentlig.
Jeg er litt som deg, kan anbefale lia eller liadalen fra Stormberg. Den har knapp i livet, men den er stretch rundt hele midjen så knappen strammer ikke så veldig. Den er også veldig luftig, så den går jeg med til jeg trenger kort shortsKommer litt an på hvor vi går. Hender det er praktisk med lang bukse selv om det er varmt.
Shorts finner jeg ikke som passer. Knebukse blir gjerne treningsbukse![]()
Ser ikke poenget? Det funnes myke dongeri bukser ogspNå er mi så liten at hun ikke går i bhg, men jeg ville foretrukket at de ansatte gikk i joggebukse eller evt tur bukse...da ser det ihvertfall ut som planen for dagen er å bruke tid på lek...!!
Hvorfor gå i dongeri bukse i bhg? Ser virkelig ikke poenget!