Inspirert av tråd om barn og joggebukser i barnehage... ansatte i barnehage med joggebukse?

Nei, men jeg skrev tenåring for du misforsto poenget med 40 åringer. Jeg presiserte at med joggebukse mener jeg collegebukse og ikke pene bomullsbukser eller turbukser. Det synes jeg må være greit i en barnehage.

Mener du at joggebukser ikke er for voksne? Altså kun forbehold tenåringer?
Mine joggebukser ligger sikkert en plass mellom collegebukser og pene bomullsbukser. :P For som sagt er det litt variasjon innen utseende på dem.

Mener du at joggebukser ikke er for voksne? Altså kun forbehold tenåringer?
Mine joggebukser ligger sikkert en plass mellom collegebukser og pene bomullsbukser. :P For som sagt er det litt variasjon innen utseende på dem.
Ja, skrev jeg synes det er lite voksent. Altså kan gå med det selv hjemme jeg, kan også gå med andre barnslige og rare ting, men ikke på jobb. Da må man se litt seriøs ut er poenget mitt :)

Jeg synes joggebukse på voksne ikke har noe utenfor huset å gjøre, og ihvertfall ikke på jobb. Da tenker jeg på collegebukse og ikke turbukser ol. Det er lite voksent, nesten ingen over 40 valser rundt i joggebukser. Alle innvandrere jeg kjenner fra mange forskjellige land lurer på hvorfor det er så mange som vandrer rundt i slike bukser i Norge. Det må være lov å ikke like joggebukser uten å bli stemplet som dømmende? Hvorfor tar dere dere så nær av at ikke alle synes noe om joggebukse som et seriøst plagg? Ingen i barnehagen til mini går i sånne bukser for de er litt oppi åra alle sammen, hehe.
Amen! Damer i joggebukse er nok en skandinavisk greie.

Tror jeg popper meg en pose popkorn :-P :-D

I dag hadde jammen enda en assistent på seg joggebukse på jobb :-P
Utrolig hva jeg ser om dagen :-P

Og denne dama er en av de mest seriøse, pliktoppfyllende, aktive og deltakende damene vi har på jobb ;-)

Dessuten var helheten i antrekket så gjennomført at det gikk flere timer før jeg så det var en joggebukse hun hadde på ;-)

Og denne dama er en av de mest seriøse, pliktoppfyllende, aktive og deltakende damene vi har på jobb ;-)

Dessuten var helheten i antrekket så gjennomført at det gikk flere timer før jeg så det var en joggebukse hun hadde på ;-)
For en slask. :p

Tror deg ikke! Hun så sikkert ut som om hun våkna opp fra grøfta. :P Går ikke an å se ordentlig ut med joggebukse.

Tror jeg popper meg en pose popkorn :p :-D

I dag hadde jammen enda en assistent på seg joggebukse på jobb :p
Utrolig hva jeg ser om dagen :p

På min jobb var det ingen med joggebukse ;)

Har du en ekstra pose og en stor bolle eller? Jeg er med på deling!

Jaja, dere får kose dere med popkorn og joggebukse på jobb dere som jobber i barnehage :) hvilke andre yrker synes dere det er innafor med joggebukse?

Hvis man er barne- og ungdomsarbeider så begynner man vel gjerne å jobbe i bhg som tenåring. Det betyr jo ikke at man ikke tar jobben seriøst før man nærmer seg 40. Ikke alle får seg koneklipp og kler seg konservativt selv om de har runda 35 ;)

Og angående uniform... Der jeg jobber nå har vi klær med kjedens logo. Turbukse og skalljakke, men også fleecegenser og t-skjorter sånne helt vanlige. Ikke særlig "pent". Forrige jobb hadde vi hettegenser med logo.

Hvis man er barne- og ungdomsarbeider så begynner man vel gjerne å jobbe i bhg som tenåring. Det betyr jo ikke at man ikke tar jobben seriøst før man nærmer seg 40. Ikke alle får seg koneklipp og kler seg konservativt selv om de har runda 35 ;)

Og angående uniform... Der jeg jobber nå har vi klær med kjedens logo. Turbukse og skalljakke, men også fleecegenser og t-skjorter sånne helt vanlige. Ikke særlig "pent". Forrige jobb hadde vi hettegenser med logo.
Haha, ingen som har sagt man trenger å være konservativ eller ha koneklipp for å ta jobben seriøst. Mange synes ikke joggebukse er et fint plagg på jobb, men det er visst ikke greit så vi får bare venne oss til det :)

Back
Topp