drømmeren84
Gift med forumet
JIPPIIII
Og siden den var negativ for 2 dager siden, er det jo ikke tvil
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har drukket både kaffe og te (earl grey), men jeg har holdt meg til max 2 enheter koffein om dagenDe på klinikken sa de anbefaler å kutte ut kaffe til de som er "kannedrikkere". Altså de som drikker ekstremt mye kaffe.
JIPPIIIINÅ må lille spire klorer seg fast <3
Og siden den var negativ for 2 dager siden, er det jo ikke tvil<3
Gratulerer![]()
Tusen takkdette er så uvirkelig
![]()
Woowww så fine strek!! Gratulerer, fantastisk å se den der
Heisann, koffeinfri kaffe er ok definitivt. Det har bittelitt koffein men ikke mye så tror der skal gå greit. Jeg drikker den hvertfall. Drikker også mye urtete og myntete. Du kan kjøpe masse godt i helsekostbutikken, f eks Pukka Tea har mange gode typer. Du kan også kjøpe forskjellige typer på Søstrene Grene.Men hvis jeg går over til koffein fri så bør det vel gå bra?
Woowww så fine strek!! Gratulerer, fantastisk å se den der![]()
![]()
Tusen takkdet er utrolig at det gikk på første forsøk. Etter 2,5 år med negative tester (bortsett fra Sa for 2 år siden) så trodde jeg nesten ikke de testene kunne gi noe annet enn en strek
![]()
Hehe samme tenker jeg .. Men jeg tror fortsatt det bare finnes 1 strek på tester hehe..
Og slik har det vært siden 2012 med unntak av sa i uke 8 i 2012..
Så veldig spente på om vi også får se 2 streker om 10 dager![]()
Masse lykke tilDa er jeg ruger av 1 stk befruktet egg. . De 3 andre klarte seg ikke så vi fikk ingen på frys![]()
Krysser alt vi har for at dette går bra <3
Masse lykke til. Som mitt resultat fra 1 forsøk det. Jeg ble gravid jeg. Men mistet i uke 7.
Det går helt fint å drikke koffeinfriMen hvis jeg går over til koffein fri så bør det vel gå bra?
Det går helt fint å drikke koffeinfri![]()
Huff så leit! Føler med deg...Da er det med tungt og trist hjerte at jeg forlater dere jenter. Ingen positiv test og mensen er kommet. Ingen baby på meg denne gangen
Lykke til videre alle sammen. Krysser fingrer for dere at dere lykkes![]()
![]()
Er det nedgang på den jeg tok idag? Nå er jeg på dag 8 siden ovitrellen ble satt , og 6 dpo, RD 4,
Vil ha negativ test så jeg kan begynne å teste ordentlig![]()
Uff ja, den hodepinen er kjedeligKjøpte koffeinfri pulverkaffe idag, og det smakte faktisk veldig mye bedre enn jeg hadde trodd, så det skal gå fint
Men har fått hodepine idag og det er jeg stygt redd er abstinens etter koffein hehe. .
Trist å høre! Du må ha masse lykke til videre, håper det blir din tur neste gang! Stor klemDa er det med tungt og trist hjerte at jeg forlater dere jenter. Ingen positiv test og mensen er kommet. Ingen baby på meg denne gangen
Lykke til videre alle sammen. Krysser fingrer for dere at dere lykkes![]()