*Innsett i oktober*

Idag er endelig dagen her for innsett :)
Er så utrolig spent og lurer på om vi kan få beskjed om at flere har falt fra inatt eller om de har fryst 3 av de 4 og har det ene klart til etterpå eller hvordan er det ?
Har vi fortsatt 4 befruktet egg som igår eller kan noe ha skjedd siden igår?
Masse lykke til i dag! :D

Det går så bra :) jeg fikk "bare" to på frys. Men det viktigste er jo å få noe inn :)

Det er selvsagt sant :) men uff, ble stresset igjen jeg nå :/ tenkte jo ikke over at de faktisk kan falle fra iløpet av natten :(

Men om alle falt fra så ville de kanskje ringt nå før timen. .?

Idag er endelig dagen her for innsett :)
Er så utrolig spent og lurer på om vi kan få beskjed om at flere har falt fra inatt eller om de har fryst 3 av de 4 og har det ene klart til etterpå eller hvordan er det ?
Har vi fortsatt 4 befruktet egg som igår eller kan noe ha skjedd siden igår?
Masse lykke til idag:) krysser fingrene for at alle har overlevd natta:D

Da er jeg ruger av 1 stk befruktet egg. . De 3 andre klarte seg ikke så vi fikk ingen på frys :(
Krysser alt vi har for at dette går bra <3

Da er jeg ruger av 1 stk befruktet egg. . De 3 andre klarte seg ikke så vi fikk ingen på frys :(
Krysser alt vi har for at dette går bra <3
Gratulerer som ruger! Leit det ikke ble noen på frys, men viktigst er spiren du har hos deg nå. Tvi tvi! ❤️

Gratulerer som ruger! Leit det ikke ble noen på frys, men viktigst er spiren du har hos deg nå. Tvi tvi! ❤️

Hadde nok ikke sett for meg å kun ha dette 1 å gå på, så kjenner skuffelsen over meg selv nå og ikke ha klart bedre :(
Men nå krysser vi alt for lille spiren vi har nå og jeg håper jeg klarer å ruge perfekt i 9 mnd nå..

Hadde nok ikke sett for meg å kun ha dette 1 å gå på, så kjenner skuffelsen over meg selv nå og ikke ha klart bedre :(
Men nå krysser vi alt for lille spiren vi har nå og jeg håper jeg klarer å ruge perfekt i 9 mnd nå..
Du kan ikke bli skuffet over deg selv... Jeg mener, det er jo en grunn til at vi alle havner på assistert. Om det er en kjent eller ukjent årsak til at befruktning er vanskelig kan vi ikke føle skyld. Det siste jeg vil er i alle fall at min kjære skal føle skyld for at vi ikke har fått det til og at befruktningsraten er dårlig. Nå er behandlingen i klinikken sine hender og relativt mange får aldri noen på frys. Allikevel...i løpet av tre forsøk så er sjansene gode for å lykkes. Som legen sa til meg sist, hadde det vært slik at alle lyktes på første forsøk hadde ikke dette vært noe vi fikk støtte til i det hele tatt. Det er en kamp og lov å være skuffet og lei, men du kan ikke legge skylden på deg selv. Dette handler ikke om prestasjoner du kan styre... ❤️

Gratulerer som ruger. Dette skal holde skal du se. Ikke være hard mot deg selv. Dette styrer jo ikke du. Som de andre også sier. Slappe av og prøve å nyte rutetiden :)

Du kan ikke bli skuffet over deg selv... Jeg mener, det er jo en grunn til at vi alle havner på assistert. Om det er en kjent eller ukjent årsak til at befruktning er vanskelig kan vi ikke føle skyld. Det siste jeg vil er i alle fall at min kjære skal føle skyld for at vi ikke har fått det til og at befruktningsraten er dårlig. Nå er behandlingen i klinikken sine hender og relativt mange får aldri noen på frys. Allikevel...i løpet av tre forsøk så er sjansene gode for å lykkes. Som legen sa til meg sist, hadde det vært slik at alle lyktes på første forsøk hadde ikke dette vært noe vi fikk støtte til i det hele tatt. Det er en kamp og lov å være skuffet og lei, men du kan ikke legge skylden på deg selv. Dette handler ikke om prestasjoner du kan styre... ❤️
Utrolig godt sagt Tåkelur og viktige ord for oss alle.... Jeg ruger på embryo nr3 nå, altså 1 ferskforsøk og 2 frys siden juni... Jeg er så demotivert men vi må bare fortsette å håpe og det er så sant, det handler ikke om prestasjoner vi kan styre. Dere har alle sikkert også ofret masse for denne prosessen allerede, tid, smerter, tårer, ikke minst alle livstilsendringer som man gjør for å prøve å "øke sjansene"... Men til syvende og sist så kan vi ikke kontrollere resultatet. Så det er bare å håpe, nyte tiden som ruger så godt man klarer, og tenke positiv på neste forsøkene og andre muligheter om det er det som skal til. Lykke til ALLE sammen. En dag blir det alle vår tur!

God morgen damer og takk for alle de flotte ord igår.. hadde en ordentlig dårlig dag og knekk igår, gudene vet hvorfor.
Men fått sovet litt ut og idag er jeg veldig mye mer klar for en god dag som ruger :):)

Klar for å se eldste jenta mi har oppvisning i Norwegians Open og cheerleeding :):)
Skal bli deilig og kun fokusere på henne idag og antar dagen idag går kjempefort og vips så er nesten helgen over og uken kommer og jobben kaller :)

Back
Topp