*Innsett i oktober*

Jeg har drukket både kaffe og te (earl grey), men jeg har holdt meg til max 2 enheter koffein om dagen :) De på klinikken sa de anbefaler å kutte ut kaffe til de som er "kannedrikkere". Altså de som drikker ekstremt mye kaffe.

Men hvis jeg går over til koffein fri så bør det vel gå bra :)?

Men hvis jeg går over til koffein fri så bør det vel gå bra :)?
Heisann, koffeinfri kaffe er ok definitivt. Det har bittelitt koffein men ikke mye så tror der skal gå greit. Jeg drikker den hvertfall. Drikker også mye urtete og myntete. Du kan kjøpe masse godt i helsekostbutikken, f eks Pukka Tea har mange gode typer. Du kan også kjøpe forskjellige typer på Søstrene Grene.

Tusen takk ❤️ det er utrolig at det gikk på første forsøk. Etter 2,5 år med negative tester (bortsett fra Sa for 2 år siden) så trodde jeg nesten ikke de testene kunne gi noe annet enn en strek :p

Hehe samme tenker jeg .. Men jeg tror fortsatt det bare finnes 1 strek på tester hehe..
Og slik har det vært siden 2012 med unntak av sa i uke 8 i 2012..
Så veldig spente på om vi også får se 2 streker om 10 dager :)

Masse lykke til :). Som mitt resultat fra 1 forsøk det. Jeg ble gravid jeg. Men mistet i uke 7.

Hmm håper lille bollefrø sitter hele veien .. orker ikke tanken på miste igjen...

Nå har jeg snakket med sjefen og funnet ut at jeg må sykemelde meg ut uken iallefall. Skal jobbe imorgen bare.
Hadde egentlig 7 dagers uke nå men etter kaoset på jobben idag så innså jeg at jeg ikke tør å utsette meg for stress akkurat nå...

Er så oppblåst, luft i magen, diaré og forstoppelse om hverandre, stikninger i nedre del av magen, vondt i kroppen generelt, leddene og musklene gjør au, jeg sover ekstremt dårlig om natten, våkner annenhver time, osv osv...

Det går helt fint å drikke koffeinfri:)

Kjøpte koffeinfri pulverkaffe idag, og det smakte faktisk veldig mye bedre enn jeg hadde trodd, så det skal gå fint :)
Men har fått hodepine idag og det er jeg stygt redd er abstinens etter koffein hehe. .

n17yoo.jpg

Er det nedgang på den jeg tok idag? Nå er jeg på dag 8 siden ovitrellen ble satt , og 6 dpo, RD 4,

Vil ha negativ test så jeg kan begynne å teste ordentlig :)

Da er det med tungt og trist hjerte at jeg forlater dere jenter. Ingen positiv test og mensen er kommet. Ingen baby på meg denne gangen
Lykke til videre alle sammen. Krysser fingrer for dere at dere lykkes ☺️

Da er det med tungt og trist hjerte at jeg forlater dere jenter. Ingen positiv test og mensen er kommet. Ingen baby på meg denne gangen
Lykke til videre alle sammen. Krysser fingrer for dere at dere lykkes ☺️
Huff så leit! Føler med deg... ❤️

Kjøpte koffeinfri pulverkaffe idag, og det smakte faktisk veldig mye bedre enn jeg hadde trodd, så det skal gå fint :)
Men har fått hodepine idag og det er jeg stygt redd er abstinens etter koffein hehe. .
Uff ja, den hodepinen er kjedelig :( Men det går snart over!:D

Back
Topp