drømmeren84
Gift med forumet
Hvordan er de på riksen i forhold til blaco da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du trenger bare et gullegg, og det er sikkert det eneOppdatering
Fikk telefon fra ivf lab : kun 1 egg av 7 som ble befruktet. 3 var umodne. Blir så utrolig skuffet nå. Hvis de hadde tatt ut fra den andre eggstokken så kunne det blitt flere, vi kunne til og med fått på frys.
Er lei meg akkurat nå. Føler at det er nesten ingen vits i å håpe mer. Kan nesten avskrive dette forsøket og begynne å forberede seg til neste![]()

Skjønner du blir skuffet. Men det er ikke sikkert det er mer en ett som skal til! Kanskje det klaffer på dette første forsøket? Ha motet oppe, det er enda håp. <3Oppdatering
Fikk telefon fra ivf lab : kun 1 egg av 7 som ble befruktet. 3 var umodne. Blir så utrolig skuffet nå. Hvis de hadde tatt ut fra den andre eggstokken så kunne det blitt flere, vi kunne til og med fått på frys.
Er lei meg akkurat nå. Føler at det er nesten ingen vits i å håpe mer. Kan nesten avskrive dette forsøket og begynne å forberede seg til neste![]()
Legen min sa at det var det de ville prøve på, men at det var en vurdering de måtte ta underveis. Det kunne hende de ville sette inn tidligere også, det kom visst helt an på hva som var beste alternativ og vurdering når de fikk ut eggene, sånn jeg forsto det. Du kan jo uansett be om litt informasjon om det, så forteller han sikkert om muligheten er der eller ikke. Lykke til![]()
Så spennendeDa blir det innsett på onsdag for meg, om en eller begge overlever opptining da. Alt for spennende...
Så spennendeDa blir det innsett på onsdag for meg, om en eller begge overlever opptining da. Alt for spennende...
Satser på at begge to overlever opptiningJa, det hadde vært godt å få satt inn to, men veldig glad for en også!Så spennendeSatser på at begge to overlever opptining
![]()
Takk, all kryssing er velkomment!Så spennendeSatser på at begge to overlever opptining
![]()
Da blir det innsett på onsdag for meg, om en eller begge overlever opptining da. Alt for spennende...
Da blir det innsett på onsdag for meg, om en eller begge overlever opptining da. Alt for spennende...
Gøy det blir så likt. Da kan vi bite negler sammen!Så spennendeDet er dagen etter jeg setter inn. Krysser alt for at opptining går fint for begge
![]()
Gøy det blir så likt. Da kan vi bite negler sammen!
Hvordan så testen ut i dag?? <3Ser ikke det bra ut da?? Mins å huske mine var sånn sist!![]()
Jeg for min kunne såvidt skimte en teststrek idag. Vi får se igjen i morgen. Men fikk opp håpet litt!
Spurte du bare Porsgrunn om det ? Eller nevnte de det ? Jeg har jo også lyst til å prøve men regner med det ikke er vits i å spørre det på første forsøk![]()