*Innsett i oktober*

Ja, de sykemelder mellom uttak og innsett:) jeg fikk egentlig time 2 dager etter, så gjorde de om timen til 5 dager etter. Så hun i skranken fikk det ikke med seg å jeg glemte å si ifra. Så jeg fikk bare for 2 dager. Men jeg tror kanskje jeg hadde fått hadde jeg sagt ifra:)

Oki :) takk for svar :) jeg tenker at kanskje uttak blir fredag og innsett mandag. Men det er jo bare hva jeg tenker. Da har jeg jobbehelg.

Hahaha, ja, man blir surrete i hodet av alt det her :p Synes det hadde gått ekstremt fort, men jeg tenkte bare at kanskje det går like fort for meg også:p haha. Update fra kontroll i morgen kommer :)

Hei, åssen gikk UL, jeg har visst kun 3 i ulik størrelse, bekymrer meg litt for det egentlig. Syns det hørtes så lite ut. Uff alt for spennende dette her. satt min siste oralgutran idag..

Jeg håper jeg kjenner mer tegn til at noe skjer der nede jeg. . Var først redd for at jeg skulle bli overstimulert, nå er jeg nervøs for at jeg ikke responderer nok hehe :)
Skal jo gå ned i dose idag også..

Hei, åssen gikk UL, jeg har visst kun 3 i ulik størrelse, bekymrer meg litt for det egentlig. Syns det hørtes så lite ut. Uff alt for spennende dette her. satt min siste oralgutran idag..

Hei, det ble medisiner resten av helgen, så ny kontroll på mandag. Legen trodde at det kunne bli uttak på onsdag, men ville ikke si det helt sikkert. 3 eggposer? Jeg tror han fant 6 hos meg på torsdag, men syntes visst ikke de var bra nok enda. Ja, det her er altfor spennende. Du skulle ha uttak på mandag? :)

Jeg håper jeg kjenner mer tegn til at noe skjer der nede jeg. . Var først redd for at jeg skulle bli overstimulert, nå er jeg nervøs for at jeg ikke responderer nok hehe :)

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for det, selv om det er vanskelig å ikke bekymre seg for alt det vi går igjennom. Det er først de siste dagene jeg har merket noe til sprøytene, og jeg var jo på kontroll på torsdag og fikk bekreftet at jeg har respondert på dem :)

Da har jeg tatt en cb digital og dette ble resultatet idag på rugedag 12. Da er jeg ferdig med å teste:)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    533,6 KB · Visninger: 63
Bekymring er en obligatorisk bivirkning under assistert befruktning vil jeg påstå. Sånn sett er du helt i rute! :-)

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for det, selv om det er vanskelig å ikke bekymre seg for alt det vi går igjennom. Det er først de siste dagene jeg har merket noe til sprøytene, og jeg var jo på kontroll på torsdag og fikk bekreftet at jeg har respondert på dem :)

Du har nok helt rett ;) men når man er i denne prosessen hvor ønsket om at man skal få lille spire er så hinsides stor, så skal det godt gjøres og ikke være bekymret for den minste ting :p

Back
Topp