Hvordan så testen ut i dag?? <3
Den var pittelitt sterkere!! Så nå har håpet steget enda litt mer her! <3 Hvordan er det hos deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan så testen ut i dag?? <3
Knallbra! Det er den veien det skal gåDen var pittelitt sterkere!! Så nå har håpet steget enda litt mer her! <3 Hvordan er det hos deg?![]()
Er fortsatt litt oransje som kommer ut. Men er mer bekymret for de menssmertene jeg har. Også var jeg dum å tok en test idag selv om jeg ikke skulle gjøre det idag( så det var ikke første morgen urin) og den ble hakket svakere enn i går. Men skal ta en digital i morgen så får vi se. Satser på at det går braHvordan er det med deg i dag? Ikke no mer rosa lutinusrester i sikte? <3

Ja, da kan du ikke stole på testen. Ta i morgen på morgenurinen!Er fortsatt litt oransje som kommer ut. Men er mer bekymret for de menssmertene jeg har. Også var jeg dum å tok en test idag selv om jeg ikke skulle gjøre det idag( så det var ikke første morgen urin) og den ble hakket svakere enn i går. Men skal ta en digital i morgen så får vi se. Satser på at det går brahvordan ligger det Ann med deg idag da?
![]()
Knallbra! Det er den veien det skal gåkjempegøy!! min var mye sterkere i dag. Vis vedlegget 141359
Vet du hva som skjer om det ikke skulle gått for meg nå? Blir strekene bare svakere? Vet du evt når jeg skulle fått mensen da om ikke det går. Kan det skje allerede til i morgen eller søndag? Er så livredd=\ forrige kan fikk jeg mensen lørdag, men testet aldri i forveien.
Hmm, Åkei. Men de sier jo at man kan spotte litt Pga tynne slimhinner. Å så lenge du har litt stigning på testene så er det ikke noe å tenke påDu er iallefall gravid! Om noe skulle skje nå vil jeg tro testene ble gradvis svakere igjen er ikke sikker på hvor fort.. men ingen grunn til å anta det.
Her kom det litt blod igjen med lutinusen nå. :-/ Liker det absolutt ikke. Hadde ikke en eneste bloddråpe forrige svangerskap. :-/
Hmm, Åkei. Men de sier jo at man kan spotte litt Pga tynne slimhinner. Å så lenge du har litt stigning på testene så er det ikke noe å tenke påegget skal sitte i 9 mnd til
![]()
Neei!!Nå kom det friskt blod på papiret så nå gikk jeg helt i oppløsning her :-(
Neei!!det skal ikke skje! Er det ikke veldig tidlig å få mensen uansett om det ikke gikk??
Åkei, men da må det være noe annet. Som sagt så fikk jeg mensen 2 dager før testdag sist, men da var det bare brun/rød spotting 1 dagen. Så mensen kom ordentlig dagen før, jeg gikk da på lutinus. Men hvis de sier at den ikke skal komme, så må det jo være noe annet. Er så altfor tidlig! Krysser fingrene for deg kjære!!De sa til meg at mensen ikke kom til å komme pga estradot og lutinus holder den tilbake. Så jeg vet ikke. Vi får se. Er jo ikke noe å gjøre med det :-(
Huff, det er forferdelig å blø uansett. Det trenger ikke bety at du mister, vet det ikke hjelper på den dårlige følelsen, men det er fakta. Ta det uansett med ro nå, legg deg nedpå med beina høyt. Krysser fingrene for at du har en uskyldig blødning!Nå kom det friskt blod på papiret så nå gikk jeg helt i oppløsning her :-(
Nå kom det friskt blod på papiret så nå gikk jeg helt i oppløsning her :-(
Å neiMen friskt blod kan jo være slimhinnene som er skjøre bare .. krysser fingrene max for deg og at dette bare er en uskyldig blødning...
Det er nok ikke noe problem at du setter lutinus et par timer for sent. Men en annen ting er at du ikke bør bruke pinnen og sette inn med. Både legen min i dag og apoteket sa at jeg skulle bruke ren finger å føre inn med. Vil tro det er fortere gjort å rifte litt med pinnen og. Kast den og bruk finger fra nå.Kom også på at jeg har glemt å sette lutinus kl 4 idag. Satte den nå. Og "pinnen" var helt rein nå heldigvis. Er det farlig å glemme den? Aldri glemt den før og plutselig kom jeg på nå. Kjenner hodet mitt detter av snart her. :-/
Det er nok ikke noe problem at du setter lutinus et par timer for sent. Men en annen ting er at du ikke bør bruke pinnen og sette inn med. Både legen min i dag og apoteket sa at jeg skulle bruke ren finger å føre inn med. Vil tro det er fortere gjort å rifte litt med pinnen og. Kast den og bruk finger fra nå.
Tvi tvi!
Ja, det var det legen sa. Du får ikke dyttet den feil sa hun også. Tror det er veldig vanlig å spørre om.Takk for tips! Holdt på å si - dytte den så langt inn jeg klarer med finger da eller? (Kanskje dumt spm ).
Ja, det var det legen sa. Du får ikke dyttet den feil sa hun også. Tror det er veldig vanlig å spørre om.![]()
Ja, de sykemelder mellom uttak og innsettEr det slik at man blir sykemeldt fra uttak til innsett? Dere som har hatt innsett av blacocyst. Ble dere sykemeldt alle dagene også?
Jeg hører til porgrunn så dere som har vært der? Er det vanlig med sykemelding disse dagene? Mener å huske de sa det.