*Innsett i oktober*

Hvordan er de på riksen i forhold til blaco da?:)

Hei! Nå sniker redselen seg på her... Jeg har hatt mensmurringer /smerter siden tirsdag. Har test dag Mandag m blodprøve. MEN jeg som er så utolmodig testet i dag og den var jo NEGATIV Håper jeg for mye nå...satte inn egg den 07.10...

Last edited:
Oppdatering
Fikk telefon fra ivf lab : kun 1 egg av 7 som ble befruktet. 3 var umodne. Blir så utrolig skuffet nå. Hvis de hadde tatt ut fra den andre eggstokken så kunne det blitt flere, vi kunne til og med fått på frys.

Er lei meg akkurat nå. Føler at det er nesten ingen vits i å håpe mer. Kan nesten avskrive dette forsøket og begynne å forberede seg til neste :(

Oppdatering
Fikk telefon fra ivf lab : kun 1 egg av 7 som ble befruktet. 3 var umodne. Blir så utrolig skuffet nå. Hvis de hadde tatt ut fra den andre eggstokken så kunne det blitt flere, vi kunne til og med fått på frys.

Er lei meg akkurat nå. Føler at det er nesten ingen vits i å håpe mer. Kan nesten avskrive dette forsøket og begynne å forberede seg til neste :(
Du trenger bare et gullegg, og det er sikkert det ene:) skjønner at det er kjedelig med sånne beskjeder:( men det ene egget skal være nok:happy:

Oppdatering

Skjønner du blir skuffet. Men det er ikke sikkert det er mer en ett som skal til! Kanskje det klaffer på dette første forsøket? Ha motet oppe, det er enda håp. <3

Legen min sa at det var det de ville prøve på, men at det var en vurdering de måtte ta underveis. Det kunne hende de ville sette inn tidligere også, det kom visst helt an på hva som var beste alternativ og vurdering når de fikk ut eggene, sånn jeg forsto det. Du kan jo uansett be om litt informasjon om det, så forteller han sikkert om muligheten er der eller ikke. Lykke til:)

Ja, skal absolutt spørre om informasjon om det. Så får jeg de hvordan samtalen utarter seg :)

Da blir det innsett på onsdag for meg, om en eller begge overlever opptining da. Alt for spennende...

Så spennende :D Det er dagen etter jeg setter inn. Krysser alt for at opptining går fint for begge :D
Gøy det blir så likt. Da kan vi bite negler sammen!

Da er sprøyte nr 2 satt :) er jo virkelig ikke noe problem dette her :) og nå er det bare 6 dager til kontroll :) imorgen reduseres dosen fra 150 til 133 IE. .

Back
Topp