*Innsett i oktober*

Pleier å kjenne litt rundt El ja. Idag har jeg kjent skikkelig etter, kjenner bare litt. Under en av pergo kurene mine så var det nesten som det var gravemaskin inni livmoren, skikkelig murringer, var så mye ubehag med en eggløsning, så jeg hadde tenkt meg at med sprøyter så blir det riktig ille. Den ene gangen jeg hadde eggløsning med pergo så fikk jeg feber følelse, kroppstemperaturen gikk opp.
Jeg har kontroll på tirsdag. :)
Men tror du bare kan senke skuldrene for i denne perioden her er det bare bekymringer:p selv om det som oftest går bra. Er veldig fort gjort å kun fokusere på det negative som KAN skje og ikke det positive. Men er sånn selv så skal ikke so noe:p hihi men det jeg gjorde i sprøyte perioden var å kun ta en dag av gangen og det fikk meg til å slappe veldig av. Klarte det helt frem til torsdag da alt ikke gikk som planlagt :hilarious:Hehe men prøv å bare fokuser på den ene sprøyta og eventuelt spray dosen du skal ha den ene dagen. Så kanskje det hjelper :happy:

Men tror du bare kan senke skuldrene for i denne perioden her er det bare bekymringer:p selv om det som oftest går bra. Er veldig fort gjort å kun fokusere på det negative som KAN skje og ikke det positive. Men er sånn selv så skal ikke so noe:p hihi men det jeg gjorde i sprøyte perioden var å kun ta en dag av gangen og det fikk meg til å slappe veldig av. Klarte det helt frem til torsdag da alt ikke gikk som planlagt :hilarious:Hehe men prøv å bare fokuser på den ene sprøyta og eventuelt spray dosen du skal ha den ene dagen. Så kanskje det hjelper :happy:

Hehe det skal jeg gjøre :) veldig spent på kontrollen på tirsdag :)
Hvordan er formen din? Hatt noen smerter i ettertid etter egguttak?

Hehe det skal jeg gjøre :) veldig spent på kontrollen på tirsdag :)
Hvordan er formen din? Hatt noen smerter i ettertid etter egguttak?
Ja det skjønner jeg:) alltid gøy med kontroller. Krysser alt jeg har for at ting går bra der og at de vokser som de skal:happy:

Formen er vel grei. Har ikke direkte vondt lenger. Men er konstant oppblåst :oops: ser ut som at jeg er supergravid til tider. Har litt murringer bare, også spotter jeg litt fortsatt etter uttaket. Men er vel sikkert vanlig det. Går vel over etterhvert:p

Lykke til med innsett idag jenter :)

Noen som vet om man skal vente med crinone til etter innsett? Eller bare ta det som vanlig på morgen? Har ikke fått noe beskjed om det, og det står ikke i papirene heller:shifty:

Tusen takk drømmeren<3

Noen som vet om man skal vente med crinone til etter innsett? Eller bare ta det som vanlig på morgen? Har ikke fått noe beskjed om det, og det står ikke i papirene heller:shifty:

Tusen takk drømmeren<3
Jeg tar lutinus, fikk beskjed om å ta vanlig på morgenen. Så skal jeg ikke ta noe før etter innsett :)

Lykke til med uttak og innsett dere :)

Egget overlevde ikke :(

Nei var det eneste. Så nå blir det ny IVF da.

her blør jeg nå såpass heftig at jeg har 2 nattbind og 1 tampong som må skiftes annenhver time... har dessverre ikke fått svar på mailen jeg sendte i dag, så da hører jeg vel ikke noe i dag sikkert...
er jo ikke annet enn ekstremt ubehagelig.... så ikke livsnødvendig å få svar i dag heller men ....

Må i gang med ivf da. Helt greit, regnet med at det ville skje

Back
Topp