*Innsett i oktober*

Da kom tlf! 5/6 egg har modnet og er nå befruktet med icsi:D det var tydeligvis myyye bedre enn forventet! MEN de kunne ikke gi noen garantier for at eggene overlever til i morgen. Neste tlf kommer mellom 08-11 i morgen :)
Dette lover kjempegodt! :D

Tusen takk for det kjære deg <3
Egget skal jo "klekke". Så det betyr ar det var et lite hull på egget å det var begynt å komme ut. Så det var veldig godt i gang det egget som ble satt inn :):) i Danmark driver de med hatching. Det gjør de ikke i Norge, så jeg fikk skikkelig bra feeling når det faktisk ble satt inn naturlig hatcha egg! :)

Tusen takk for svar :) wow så fasinerende og spennende :)
Syns at Norge ikke er som Danmark på dette området altså ...
Men dette må jo bare bli bra ;)
Masse lykke til :) <3

Tusen takk for svar :) wow så fasinerende og spennende :)
Syns at Norge ikke er som Danmark på dette området altså ...
Men dette må jo bare bli bra ;)
Masse lykke til :) <3
Det skal være sikkert å visst! Danmark er nok laaaangt foran. Om ikke vi får det til på dette forsøket blir vi å vurdere dk. :) men nå har vi 9 blastocyster på frys, så det kan bli en god stund til :P
Tusen takk for det, og masse lykke til til deg også :D

Alle 5 har overlever natten og er befruktet! :D innsett i morgen 1230! :D
Kjempe bra:happy: gratulerer:D

Jeg er på rugedag 2? Tror jeg:p er kjempe svimmel og konstant trøtt. Vet ikke om det er bivirkninger av crinone. Men ellers er alt greit. Merker tiden snegler seg av gårde nå. Alt gikk så fort under medisinering og nå går ikke tiden i det hele tatt:p Hehe

Dag 3 på Progynova. Ingen merkbare bivirkninger enda. Litt vondt i hode inni mellom. Snart 6 dager til ul, og da får jeg vite når det blir innsett. Vil tro det blir uken etterpå siden jeg skal begynne med støttebehandling noen dager før innsett. :)

Puh.. Et smertefult uttak var over mandag Over 10 egg tatt ut,men kun 8 ble befrukta og kun 2 gode nok til å settes inn. Fikk da sette inn de to (er nok dårlig egg jeg har ) Men nå passer jeg godt på og håper av hele mitt hjerte på de(t) der inne

Gratulerer som ruger :)

Kontrollen i går gikk kjempefint! Sprøytestart i dag:nailbiting: Noen som har erfaring med Bemfola?

Så spennende :) hvor mange dager skal du ta sprøyter nå da før neste kontroll?:)

Sunshine2016 og prøver90, hvordan går det med ruginga? Hvordan bruker dere dagene? Er dere sykemeldt eller jobber? :)
Hehe jo den ruginga går utrolig sakte. Er sykemeldt for har fortsatt vondt i eggstokkene, og kjempe murringer:shifty: også er jeg super trøtt. Sover hele tiden:p haha men det er vel crinone sikkert. Derfor det har vært litt lite tid her inne i det siste:shy: merker jeg faktisk har mer bivirkninger nå av crinone enn av alt det andre, noe jeg syns er litt rart:p men nå vet ikke jeg hva som er normalt da:p

Gratulerer til rugere :d rug vel :)
Jeg var på ultralydkontroll på tirsdag. Hun så 8 egg poser. Men det kan være flere, hun sleit med å se de ordentlig. Hun sa heldigvis er eggstokkene 3D så det kan være flere egg.
Fikk økt dosen på menopur til 187.5. Neste kontroll er imorgen. Blir spennende :)
Forresten så kjenner jeg det ganske godt i ryggen og nederst i magen nå. Spesielt mot slutten av dagen. Blir litt sliten.
Det var litt ubehagelig med ul på tirsdag, gruer meg til egguttak :(
Skal få paracet, dormicum og kodein.

Jeg håper virkelig helgen går fort.. 1.ul kontroll til mandag :):):)

Gratulerer til rugere :d rug vel :)
Jeg var på ultralydkontroll på tirsdag. Hun så 8 egg poser. Men det kan være flere, hun sleit med å se de ordentlig. Hun sa heldigvis er eggstokkene 3D så det kan være flere egg.
Fikk økt dosen på menopur til 187.5. Neste kontroll er imorgen. Blir spennende :)
Forresten så kjenner jeg det ganske godt i ryggen og nederst i magen nå. Spesielt mot slutten av dagen. Blir litt sliten.
Det var litt ubehagelig med ul på tirsdag, gruer meg til egguttak :(
Skal få paracet, dormicum og kodein.

Hvordan ubehagelig? :/

Hvordan ubehagelig? :/

Føler at det er litt ømt nedentil så når gynekologen måtte lete etter eggstokkene så presset hun litt og det var ubehagelig. Ubehaget forplantet seg litt oppover mot magen. Men absolutt ikke ille altså. Men tenkte at eggstokkene skal jo vokse mer og at det kan bli mer ubehagelig neste gang.

Back
Topp