drømmeren84
Gift med forumet
Sniker litt fra september, men etter min mening kan du gjerne ha hatt EL to dager senere, altså at det siste hoppet var da egget slapp... Har hatt tilsvarende charter selv før, og har da vært veldig usikker på når EL var. Tror da at egget har prøvd å slippe først, men ikke klart det før litt senere. EL på CD10 er jo tidlig også, men vet ikke når du pleier å få det? Så da kan det ha vært for tidlig sist du testet, og finfin strek nå! Krysser alt jeg har!![]()
Jeg har tempet i 15 pp nå, så kjenner kroppen min altfor godt dessverre. Og kjente mer eller mindre at egget slapp på lørdagen; )
Grunnen til el på cd 10 denne gang ( pleier å være cd15 ) er fordi jeg tok crinone forrige pp, som utsatte mensen min med 5 dager , så el kom faktisk på den tiden den skulle om jeg ikke hadde tatt crinone
De gangene jeg tar crinone, kommer el x antall dager før, men fortsatt på samme tidspunkt .. er bare jeg som får lenger eller normal lutealfase på det
Så vet alle temper der stemmer med symptomer og faktisk el
OG har tatt blodprøve som bekreftet det også
Men nå er det snart kvelden og natta også ny morgen imorgen hvor jeg endelig får et svar
men eller s holder jo tempen seg bra da. Hadde jo vært utrolig bra om du faktisk hadde vært gravid nå
<3
haha
Ja lykke til i morgen alle sammen