*Innsett i oktober*

Sniker litt fra september, men etter min mening kan du gjerne ha hatt EL to dager senere, altså at det siste hoppet var da egget slapp... Har hatt tilsvarende charter selv før, og har da vært veldig usikker på når EL var. Tror da at egget har prøvd å slippe først, men ikke klart det før litt senere. EL på CD10 er jo tidlig også, men vet ikke når du pleier å få det? Så da kan det ha vært for tidlig sist du testet, og finfin strek nå! Krysser alt jeg har! :)

Jeg har tempet i 15 pp nå, så kjenner kroppen min altfor godt dessverre. Og kjente mer eller mindre at egget slapp på lørdagen; )
Grunnen til el på cd 10 denne gang ( pleier å være cd15 ) er fordi jeg tok crinone forrige pp, som utsatte mensen min med 5 dager , så el kom faktisk på den tiden den skulle om jeg ikke hadde tatt crinone ;)
De gangene jeg tar crinone, kommer el x antall dager før, men fortsatt på samme tidspunkt .. er bare jeg som får lenger eller normal lutealfase på det :)
Så vet alle temper der stemmer med symptomer og faktisk el :)
OG har tatt blodprøve som bekreftet det også :)

Men nå er det snart kvelden og natta også ny morgen imorgen hvor jeg endelig får et svar :)

Hehe skjønner at du er litt forvirret nå, men som jegviljegvilmenvifårdetikketil Skriver kan det se litt ut som el var 2 dager senere, men kan være den dagen som er registrert der og da:shy: men eller s holder jo tempen seg bra da. Hadde jo vært utrolig bra om du faktisk hadde vært gravid nå:D<3 krysser fingrene for at du får en positiv test i morgen:)

Man hører jo om folk som får det til siste pp før ivf f.eks men jeg trodde jo da min siste pp var forrige pp :p vi skulle ikke prøve nå pga dette med hormoner osv og jeg ønsket en pp uten tanke kjøret så vi skulle være flinke og kose oss masse før jeg visste jeg hadde el ( på cd 15 nornalt) men når den kom midt i kosen, så har det gått som det har gått da :p

Jaja, imorgen vet jeg uansett :)

Jeg har tempet i 15 pp nå, så kjenner kroppen min altfor godt dessverre. Og kjente mer eller mindre at egget slapp på lørdagen; )
Grunnen til el på cd 10 denne gang ( pleier å være cd15 ) er fordi jeg tok crinone forrige pp, som utsatte mensen min med 5 dager , så el kom faktisk på den tiden den skulle om jeg ikke hadde tatt crinone ;)
De gangene jeg tar crinone, kommer el x antall dager før, men fortsatt på samme tidspunkt .. er bare jeg som får lenger eller normal lutealfase på det :)
Så vet alle temper der stemmer med symptomer og faktisk el :)
OG har tatt blodprøve som bekreftet det også :)

Men nå er det snart kvelden og natta også ny morgen imorgen hvor jeg endelig får et svar :)
OK, da har du god kontroll! :) Så at det ikke var lagt inn noen EL-test, så derfor jeg tenkte at det kanskje var en mulighet... Krysser alt jeg har for en positiv test i morgen! :D

Tusen takk jenter:happy: <3

Jeg syns uttaket var vondt:eek:
Men er jo forskjellig fra person til person da;)

Fikk 2 g Paracet, noe mot infeksjon og beroligende. Man kommer seg gjennom det:happy:

yeey så gøy:)
Ja det skal være noen gullegg der:D

Jaja det er sant det. Og satser på at mange av de blir befruktet:happy: får vite i morgen mellom 9-12 hvordan det er med befruktning, og når jeg skal komme på mandag:)

Krysser det som krysses kan for deg

OK, da har du god kontroll! :) Så at det ikke var lagt inn noen EL-test, så derfor jeg tenkte at det kanskje var en mulighet... Krysser alt jeg har for en positiv test i morgen! :D

Vi tenkte jo å ikke prøve så da gadd jeg ikke kjøpe el tester hehe :p
Brukt nok penger på det

JIPPIIII HEKSA KOM
smile.gif
våknet kl 06 og tok tempen og så den var 36.45 og da fortsatt høy, men sovnet igjen til kl 07 og gikk da ned for å skulle ta test. Tok meg 2 min først på kjøkkenet og tok vitaminer og det jeg skal først også skulle jeg til å åpne testen, da jeg faktisk KJENTE heksa
smile.gif
smile.gif
smile.gif

Har aldri følt en så stor lettelse for å se a ankomme som idag
smile.gif
nå slapp min dårlige samvittighet for hver gang jeg har sprayet
smile.gif
gud for en lettelse hehe
smile.gif

Men flaks jeg ikke ble overrasket på jobb

og med 8 dager til 1.kontroll på riksen , så var det vel perfekt at Hu kom idag :) ?
Tenk å bli så gla for å se heksa liksom hehe :)

Så bra en den endelig kom Drømmeren:happy: var på tide. Også slapp du og bruke opp testen unødvendig. Kan du spare den til når det virkelig gjelder:)

Jeg fikk telefon fra riksen om at 2 av 6 egg var blitt befruktet, og at det er et egg som er kanskje. Så får håpe den også har blitt befruktet så har jeg hvertfall 3:p hihi var kjempe nervøs for at ingen ble befruktet så når telefonen ringte slapp jeg alt jeg holdt på med og kastet meg over den:p:hilarious: haha
Har innsett i morgen klokken 13:00:) gleder meg

Så bra en den endelig kom Drømmeren:happy: var på tide. Også slapp du og bruke opp testen unødvendig. Kan du spare den til når det virkelig gjelder:)

Jeg fikk telefon fra riksen om at 2 av 6 egg var blitt befruktet, og at det er et egg som er kanskje. Så får håpe den også har blitt befruktet så har jeg hvertfall 3:p hihi var kjempe nervøs for at ingen ble befruktet så når telefonen ringte slapp jeg alt jeg holdt på med og kastet meg over den:p:hilarious: haha
Har innsett i morgen klokken 13:00:) gleder meg

Kanskje det hjalp å kjøpe testen hehe.. Men heldigvis rakk jeg ikke å ta den, nå har jeg en digital liggende til etter innsett :)

Hehe, skjønner godt du kastet fra deg alt når du så de ringte hehe :)
men gratulerer med 2 og kanskje 3 egg som er befruktet :) og så moro med innsett imorgen :)
Lykke til og blir spennede å følge med de neste 14 dagene nå :)

I dag kom tr så da blir det ul den 13 eller 14. Ååååå nå er det ikke lenge til innsett :D Men først oppstart av progynova i morgen. Spent på bivirkningene.. :p

Hehe flere som jubler over at heksa kom idag ja :)
Gratulerer hihi :)

Ops, der bestilte jeg en haug med billigtester!! De andre gangene har jeg vært flink å ikke testa (fått mensen gjerne 2 dager før testdag). Men kjente plutselig behovet denne gangen :P innsett imorgen, tiden går seint. De verste 2 uker i vente.
Lykke til alle som har innsett i morgen. Vi er vel 3 stk? :D

Masse lykke til imorgen prøver. Krysser alt for deg.
Drømmeren og satine så bra at tanta kom nå.

Idag blir det 5 dagen med sprøyter men kjenner ikke noe murring eller noe som helst :( kanskje dosen er for lav :( burde jo kjenne noe til nå

Ops, der bestilte jeg en haug med billigtester!! De andre gangene har jeg vært flink å ikke testa (fått mensen gjerne 2 dager før testdag). Men kjente plutselig behovet denne gangen :P innsett imorgen, tiden går seint. De verste 2 uker i vente.

Lykke til i morgen :)

Blir innsett først på tirsdag om egget overlever. Når blir det tatt opp av fryseren? Noen som kan gangen?

Masse lykke til imorgen prøver. Krysser alt for deg.
Drømmeren og satine så bra at tanta kom nå.

Idag blir det 5 dagen med sprøyter men kjenner ikke noe murring eller noe som helst :( kanskje dosen er for lav :( burde jo kjenne noe til nå
Tusen takk<3

tror ikke du trenger å bekymre deg om du ikke kjenner noe;) er vel like vanlig å kjenne noe som ikke å kjenne noe tror jeg. Pleier du å kjenne EL til vanlig a?
Jeg kjenner igjen bekymring om hvordan man reagerer på medisiner. På slutten av sprøyteperioden min kjente jeg plutselig ingenting lenger, og hadde kuttet ned dosen så jeg var sikker på at de hadde sluttet å vokse. Kom så til kontroll 2 dager etter første kontroll og da måtte jeg brått ha uttak lørdag istedenfor mandag som var planlagt. Når skal du på kontroll?

Ops, der bestilte jeg en haug med billigtester!! De andre gangene har jeg vært flink å ikke testa (fått mensen gjerne 2 dager før testdag). Men kjente plutselig behovet denne gangen :p innsett imorgen, tiden går seint. De verste 2 uker i vente.
Haha jeg og bestilte tester i dag vettu:p klarte jo ikke å la være :hilarious: :shifty: Ja lykke til i morgen alle sammen:happy:

Tusen takk<3

tror ikke du trenger å bekymre deg om du ikke kjenner noe;) er vel like vanlig å kjenne noe som ikke å kjenne noe tror jeg. Pleier du å kjenne EL til vanlig a?
Jeg kjenner igjen bekymring om hvordan man reagerer på medisiner. På slutten av sprøyteperioden min kjente jeg plutselig ingenting lenger, og hadde kuttet ned dosen så jeg var sikker på at de hadde sluttet å vokse. Kom så til kontroll 2 dager etter første kontroll og da måtte jeg brått ha uttak lørdag istedenfor mandag som var planlagt. Når skal du på kontroll?

Pleier å kjenne litt rundt El ja. Idag har jeg kjent skikkelig etter, kjenner bare litt. Under en av pergo kurene mine så var det nesten som det var gravemaskin inni livmoren, skikkelig murringer, var så mye ubehag med en eggløsning, så jeg hadde tenkt meg at med sprøyter så blir det riktig ille. Den ene gangen jeg hadde eggløsning med pergo så fikk jeg feber følelse, kroppstemperaturen gikk opp.
Jeg har kontroll på tirsdag. :)

Back
Topp