Lykke til med uttak og innsett prøver90. Da blir vi rugere nesten på lik da om egget vårt overlever. Innsett på tirsdag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt ganske mye murringer i magen. Som el smerter(hvis du pleier å ha det). Har også de siste dagene hatt*sorry utrolig ekkelt* sykt mye el slimmen det skulle visst være ganske normalt sa de. Og i går startet jeg å være veldig sløv. Vondt i hodet, trøtt. Føler meg litt dårlig nesten ( kan være noe helt annet også)
men man kommer seg jo over det.
Ja det er helt sprøtt hvor fort tiden har gått. På lørdag blir det 4 uker siden jeg startet med spray, og det føles nesten ut som at det kun har gått en ukehihi
Da er ovitrellen satt så er ferdig med sprøyterer ganske fornøyd med det
nå er det bare å vente til lørdag, så er det forhåpentligvis innsett på mandag om alt går som det skal
![]()
Så gøyLykke til med uttak og innsett prøver90. Da blir vi rugere nesten på lik da om egget vårt overlever. Innsett på tirsdag![]()
du skal sette inn et fryst? SpennendeJa krysser alt jeg kan krysse jeg også for at det endelig skal klaffe for oss alleSå bra. Dette blir skikkelig spennende. Krysser alt for at dette blir bra
Jeg følte meg skikkelig trøtt idag, andre dag på sprøytervar og spiste ute med mannen, holdt på å duppe av midt i restauranten hehe.
Pleier å ha murringer i magen rundt El. Da er det bare å ta de imot med åpner armer![]()
Fryst jaSå gøydu skal sette inn et fryst? Spennende
det må jo overleve for vi skal jo alle få positive tester denne måneden
![]()
Tusen takk for det! Bare håpe at det ikke er så mange som faller fra til mandagSå utrolig bra resultat.gratulerer med så mange befruktede egg.
Er ikke sikkert dette stemmer, men kom til å tenke på at enkelte av medisinene kanskje kan tulle litt med temperaturen din. Vet at hetetokter står som bivirkninger på fler av de hvertfallIdag er jeg 13 dpo og tempen er noe lavere men fortsatt over 0.4 grader over Cl.. så måtte svi av en test , som viste negativ..
Helt utrolig sprøtt å komme til 13 dpo uten verken spotting eller temp som har stupt.. jeg har jo ikke progesteron i kroppen normalt så dette er så rart.. synarela kan umulig inneholde noe som sørger for 3 dager lenger lutealfase, så tenker kanskje at den doble dosen i forrige pp, må ha gitt kroppen min en boost hehe![]()
Men nå håper jeg nesten Hu kommer snart så jeg bare får det ut av verden hehe..
Ble egentlig litt gla for å se en negativ test, da jeg vet at denne nesesprayen ikke er litt bra for et evt foster .. så rart å si det men jeg ble faktisk lettet.. jeg tror jeg ville vært bekymret hele svangerskapet om jeg visste jeg hadde sprayet med synarela i de første 14 dagene av fosterets start. .
Ønsker dere en riktig god helg mine kjære medprøvere og søstre![]()
Nesesprayen overstyrer jo syklusen din så ingen ting er som det pleier etter at du har startet på den. Tempen din vil nok også være litt på bærtur: er jo en av bivirkningene på sprayen ; hetetokter. Selv fikk jeg ikke hetetokter, men jeg frøys veldig.Idag er jeg 13 dpo og tempen er noe lavere men fortsatt over 0.4 grader over Cl.. så måtte svi av en test , som viste negativ..
Helt utrolig sprøtt å komme til 13 dpo uten verken spotting eller temp som har stupt.. jeg har jo ikke progesteron i kroppen normalt så dette er så rart.. synarela kan umulig inneholde noe som sørger for 3 dager lenger lutealfase, så tenker kanskje at den doble dosen i forrige pp, må ha gitt kroppen min en boost hehe![]()
Ble egentlig litt gla for å se en negativ test, da jeg vet at denne nesesprayen ikke er litt bra for et evt foster .. så rart å si det men jeg ble faktisk lettet.. jeg tror jeg ville vært bekymret hele svangerskapet om jeg visste jeg hadde sprayet med synarela i de første 14 dagene av fosterets start. .
Hei, hører ikke til her men snikleser litt og ville bare kommentere dette. Det er faktisk veldig mange som får utsatt tr flere dager på Synarela! Jeg pleier å ha 11dager lutealfase (men ok progesteronprøver), men når jeg sprayet ble det 14-15 dager før tr kom. Så selv om det selvfølgelig kan være ettervirkninger av medisiner forrige syklus er det hvertfall veldig vanlig at sprayen gjør akkurat detteIdag er jeg 13 dpo og tempen er noe lavere men fortsatt over 0.4 grader over Cl.. så måtte svi av en test , som viste negativ..
Har hørt at sprayen ikke skal være så farlig så tidlig, men der er det vel forskjellige meninger.Idag er jeg 13 dpo og tempen er noe lavere men fortsatt over 0.4 grader over Cl.. så måtte svi av en test , som viste negativ..
Helt utrolig sprøtt å komme til 13 dpo uten verken spotting eller temp som har stupt.. jeg har jo ikke progesteron i kroppen normalt så dette er så rart.. synarela kan umulig inneholde noe som sørger for 3 dager lenger lutealfase, så tenker kanskje at den doble dosen i forrige pp, må ha gitt kroppen min en boost hehe
Da sitter jeg å venter på kontroll! Krysser hele meg![]()
LykketilDa sitter jeg å venter på kontroll! Krysser hele meg![]()

Da var ul ferdig! Blir uttak på mandagså sant det ikke skjer noe uforutsett i helgen. Han sa det var mulighet for 10-12 egg! Ovitrelle dettes kl 22 på lørdag
![]()
Så gøyDa var ul ferdig! Blir uttak på mandagså sant det ikke skjer noe uforutsett i helgen. Han sa det var mulighet for 10-12 egg! Ovitrelle dettes kl 22 på lørdag
![]()
men blir jo ganske likt likevel daHei, hører ikke til her men snikleser litt og ville bare kommentere dette. Det er faktisk veldig mange som får utsatt tr flere dager på Synarela! Jeg pleier å ha 11dager lutealfase (men ok progesteronprøver), men når jeg sprayet ble det 14-15 dager før tr kom. Så selv om det selvfølgelig kan være ettervirkninger av medisiner forrige syklus er det hvertfall veldig vanlig at sprayen gjør akkurat detteLykke til med forsøket!
PS. På riksen sa de det bare var å prøve i vei også på el rett før spraystart, så hadde nok uansett gått bra om du sprayet og var gravid nå![]()
Nesesprayen overstyrer jo syklusen din så ingen ting er som det pleier etter at du har startet på den. Tempen din vil nok også være litt på bærtur: er jo en av bivirkningene på sprayen ; hetetokter. Selv fikk jeg ikke hetetokter, men jeg frøys veldig.
Godt å ta en test for å være sikker, men tante kommer nok snart![]()