*Innsett i oktober*

Hei :)

Starter denne tråden for oss som skal ha innsett i oktober. Skal ha vårt første ivf forsøk. Oppstart av spray 14 september. Uttak i uke 42. Gruegleder meg. Gruer meg mest til eventuelle bivirkninger av medisiner. Veldig spent på hvordan kroppen kommer til å reagere.
Håper det er flere som kan joine her så vi kan chit chat og dele våre opplevelser.
:)
Jeg er 45 år, har vært gjennom 2 forsøk, vi er på Maigaard i Danmark, har begynt på nesespray og skal ha uttak ca 20-21 oktober.
Har bestillt både ISCI og hatching denne gangen da det ikke ble noe befruktning siste gang fordi eggene ble for harde. Så nå er vi spente og har selvsagt høye forventninger ;-P
Nesesprayen er grusom, kort lunte og svettetokter ;( Men det roer seg når sprøytene begynner. ;-)
Lykke til ;-)

Jeg spurte de for lenge siden om de kunne gjøre det. Så da fikk jeg som svar at de skulle se det Ann dagen ved eggutak, så fikk jeg beskjed i dag at de kunne gjøre det. Så det er bare å i ifra at du ønsker det, så gjør de det om et er riktig for deg;)
Okey. Da skal jeg høre med de i morgen når jeg er på kontroll :)

Er Progynova nesespray? :)

Jeg går selv og venter på heksa. . Hadde ikm på tirsdag og har aldri hatt lenger enn 10 dager lutealfase pga jeg har progesteron mangel og svikt egentlig. . Er idag på 12 dpo og tempen spratt enda mer opp idag...?
Trodde faktisk jeg skulle våkne til skikkelig temp fall idag siden jeg merket mens murringer igår, og idag, men nei.. ingenting. .. og siden tempen er så høy som den er , så vet jeg iallefall at heksa ikke kommer idag. .

Er Progynova nesespray? :)

Jeg går selv og venter på heksa. . Hadde ikm på tirsdag og har aldri hatt lenger enn 10 dager lutealfase pga jeg har progesteron mangel og svikt egentlig. . Er idag på 12 dpo og tempen spratt enda mer opp idag...?
Trodde faktisk jeg skulle våkne til skikkelig temp fall idag siden jeg merket mens murringer igår, og idag, men nei.. ingenting. .. og siden tempen er så høy som den er , så vet jeg iallefall at heksa ikke kommer idag. .
Progynova er piller, brukes ved fryseforsøk. :-)

Jeg går å venter på tr slik at jeg kan begynne med progynova. Den kommer nok over helgen. Gleder meg til å starte opp igjen :)
Da er vi to! Har ikm fredag, men håper mensen kommer litt før. Har de typiske pre plagene mine nå i alle fall.
Gruer meg en del, så sykt redd for at de ikke skal overleve opptining.

Et spm: kan man bli kvalm og oppkast av synarela ?:/
Er det en av bivirkningene? :/

Kvalme er ikke en vanlig bivirkning i følge pakningsvedlegget, men skjer mye i kroppen så vanskelig å si. Det kan sikkert like gjerne være noe annet som gjør deg kvalm. Håper du blir bedre fort i alle fall. Kvalme er noe herk!

Da er vi to! Har ikm fredag, men håper mensen kommer litt før. Har de typiske pre plagene mine nå i alle fall.
Gruer meg en del, så sykt redd for at de ikke skal overleve opptining.

Tenker en del på det jeg å :( Sykepleieren sa til meg at hun hadde enda ikke opplevd at de ikke overlevde. Så krysser fingrene for at de overlever! :)

Da fikk jeg tlf fra Porsgrunn. Det var 20 egg de henta ut, ikke 21. Så er 19 av de 20 blitt befrukta. Så da håper jeg de fleste overlever til mandag:D

Oi, det var da et utrolig godt resultat :) så moro og spennende :)

Kvalme er ikke en vanlig bivirkning i følge pakningsvedlegget, men skjer mye i kroppen så vanskelig å si. Det kan sikkert like gjerne være noe annet som gjør deg kvalm. Håper du blir bedre fort i alle fall. Kvalme er noe herk!

Hmm ok takk for svar.. da får jeg håpe jeg ikke er på vei til å få omgangssyke eller noe da :/
Jeg har aldri vært noe syk eller vært plaget med slikt, så når jeg kastet opp nå ut av det blå, så begynner jeg jo å lure :/
Er 12 dpo idag men testen igår var negativ så da er det vel alle disse tingene som skjer i kroppen nå, som jeg reagerer på :/
Kjekt å tenke over fremover igrunn, er jo sikkert masse kaos inni systemet nå

Hmm ok takk for svar.. da får jeg håpe jeg ikke er på vei til å få omgangssyke eller noe da :/
Jeg har aldri vært noe syk eller vært plaget med slikt, så når jeg kastet opp nå ut av det blå, så begynner jeg jo å lure :/
Er 12 dpo idag men testen igår var negativ så da er det vel alle disse tingene som skjer i kroppen nå, som jeg reagerer på :/
Kjekt å tenke over fremover igrunn, er jo sikkert masse kaos inni systemet nå
God bedring uansett!

Tenker en del på det jeg å :( Sykepleieren sa til meg at hun hadde enda ikke opplevd at de ikke overlevde. Så krysser fingrene for at de overlever! :)
Det er bare å krysse fingre og tær, det er tortur for nervene hele ivf sirkuset. Sist fryseforsøk overlevde bare det ene, håper det er gullegget som ligger på frys nå.

Jeg ble veldig kvalm til tider. Særlig rett etter at jeg hadde tatt den. Så selv om det ikke er en skreven bivirkning så tror jeg man kan bli det for det.

Back
Topp