Helt enig. Vi må heie på hverandre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TR hos meg ( begge gangene ) kom noen dager forsinket. Så den er nok på veidet er slik at mensen skal komme sånn ca som normalt selv om man har startet på spray ?
ventet heksa i går, men ikke noen tegn til henne og jeg har fortsatt veldig fin og høy temp, så håper faktisk nå at jeg ikke er gravid altså, har sprayet 1 uke nå... :/ tok test i dag som viste neg, så er nok ikke noe, men er så rart at tempen er høy og ikke tegn til no heks enda...
TR hos meg ( begge gangene ) kom noen dager forsinket. Så den er nok på vei
Ja er kjempe Fornøyd, føler det hele er uvirkelig. Det har liksom gått så fort også er det bare noen dager igjenSå supre nyheter å få damen shit, nå nærmer det seg med stormskritt for dere
Det blir spennende å følge med deg fremover nå![]()
jeg også fikk kun det gule arket. Så tror det er slik de gjør det. På første kontroll så tror jeg de ser etter at slimhinnen er tynn og at eggposene er små for da er man nedregulert( kan hende jeg tar litt feil nå)Wiiiii, tusen takk for svar
Jeg har jo kun fått det gule arket fra Riksen jeg med en dato på, og det er dato for 1.kontroll...
Så da vil jeg få vite videre forløp etter den kontrollen?eller hvor lenge etter 1.kontrollen begynte dere på sprøyter ?
og hva ser de egentlig etter på 1.kontrollen? Hehe mye spm oppi hodet mitt om dagen![]()
Hei CurlySueHei, setter en fot her inne jeg. Har vært i september gruppa hele veien. Hadde uttak i dag, fikk ut 7 egg. I morra etter 12 ringer de og forteller hvordan befruktningen har gått. Så blir det innsett på tirsdag, som er 1 oktober.
så utrolig spennende at du er helt der. Krysser fingrene for at de alle er gulleggJa er kjempe Fornøyd, føler det hele er uvirkelig. Det har liksom gått så fort også er det bare noen dager igjen
jeg også fikk kun det gule arket. Så tror det er slik de gjør det. På første kontroll så tror jeg de ser etter at slimhinnen er tynn og at eggposene er små for da er man nedregulert( kan hende jeg tar litt feil nå)men var de to tingene hun kommenterte når jeh var der på første kontroll
![]()
Jeg skjønner hva du mener og jeg tror det er vanlig når en har prøvd kjempe lenge uten hell. Jeg har også følt på det noen gangeraha jada håper jeg nesesprayen har gjort jobben sin
fikk mld fra min bestevenninne i dag om at hun nå er gravid også, så det var jo en hyggelig start på dagen, men er det stygt av meg å kjenne på følelsen sjalu? :/ gir selvfølgelig ikke uttrykk for det til hun, men kjente jeg faktisk ble lei meg også![]()
aha jada håper jeg nesesprayen har gjort jobben sin
fikk mld fra min bestevenninne i dag om at hun nå er gravid også, så det var jo en hyggelig start på dagen, men er det stygt av meg å kjenne på følelsen sjalu? :/ gir selvfølgelig ikke uttrykk for det til hun, men kjente jeg faktisk ble lei meg også![]()
Så gøy med kontrollJeg sitter i venterommet, skal på første kontroll for å sjekke om jeg er nedregulert. Spennende. Tenker på om noen herifra også sitter her
jeg har også tenkt om det om noen herfra er der samtidig med megSå gøy med kontrollda er man liksom et steg nærmere
jeg har også tenkt om det om noen herfra er der samtidig med meg
![]()
Ja satser på at vi alle får positive tester i løpet av oktober. Du begynner med sprøytene idag? for hvert nye steg du tar er du nærmere målJa nå er det alvor som legen sa. Meget hyggelige mennesker. Alt Så bra ut. Skal starte på menopur 150 e daglig. Kontroll 6 oktober. Spennende. Legen sa at vi har gode sjanser, 35% sjanse ved ferskforsøk og 25% ved frys. Akkurat nå er jeg optimist merker jeg. Håper jeg klarer å bevare denne optimismen.
Heier på alle dere, dette skal vi klare. Få rekord mange positive tester i denne oktobertråden her![]()
Heier på alle jeg også 
Wow det var jo utrolig mange daDa har jeg hatt uttak. 21 egg!!! Nå må det bli mange godejeg må nå gå på klexane, noen andre som har erfaring med det? Skal ha innsett til mandag, så nå blir det dyrking til blastocyst
![]()
men hvordan fikk du til at de dyrker til blastocyst? Er det noe man kan spørre om, om man har mange nok egg? Har hørt/lest at sjansen er jo større om man setter inn blastocyst så det vil jeg ogsåOi, så mange! Krysser fingre for godt resultat i morgen!Da har jeg hatt uttak. 21 egg!!! Nå må det bli mange godejeg må nå gå på klexane, noen andre som har erfaring med det? Skal ha innsett til mandag, så nå blir det dyrking til blastocyst
![]()
Det var jo veldig bra. Krysser fingrene for at mange blir befruktetDa har jeg hatt uttak. 21 egg!!! Nå må det bli mange godejeg må nå gå på klexane, noen andre som har erfaring med det? Skal ha innsett til mandag, så nå blir det dyrking til blastocyst
![]()
Jeg spurte de for lenge siden om de kunne gjøre det. Så da fikk jeg som svar at de skulle se det Ann dagen ved eggutak, så fikk jeg beskjed i dag at de kunne gjøre det. Så det er bare å i ifra at du ønsker det, så gjør de det om et er riktig for degWow det var jo utrolig mange dagratulerer. Ja de er sikkert av super kvalitet
men hvordan fikk du til at de dyrker til blastocyst? Er det noe man kan spørre om, om man har mange nok egg? Har hørt/lest at sjansen er jo større om man setter inn blastocyst så det vil jeg også
![]()
Da har jeg hatt uttak. 21 egg!!! Nå må det bli mange godejeg må nå gå på klexane, noen andre som har erfaring med det? Skal ha innsett til mandag, så nå blir det dyrking til blastocyst
![]()