*Innsett i oktober*

Lykke til med uttak og innsett prøver90. Da blir vi rugere nesten på lik da om egget vårt overlever. Innsett på tirsdag :)

Har hatt ganske mye murringer i magen. Som el smerter(hvis du pleier å ha det). Har også de siste dagene hatt*sorry utrolig ekkelt* sykt mye el slim:hungover: men det skulle visst være ganske normalt sa de. Og i går startet jeg å være veldig sløv. Vondt i hodet, trøtt. Føler meg litt dårlig nesten ( kan være noe helt annet også):p men man kommer seg jo over det. :happy:

Ja det er helt sprøtt hvor fort tiden har gått. På lørdag blir det 4 uker siden jeg startet med spray, og det føles nesten ut som at det kun har gått en uke:phihi

Da er ovitrellen satt så er ferdig med sprøyter :D er ganske fornøyd med det:D nå er det bare å vente til lørdag, så er det forhåpentligvis innsett på mandag om alt går som det skal:happy:

Så bra. Dette blir skikkelig spennende. Krysser alt for at dette blir bra :)
Jeg følte meg skikkelig trøtt idag, andre dag på sprøyter :) var og spiste ute med mannen, holdt på å duppe av midt i restauranten hehe.
Pleier å ha murringer i magen rundt El. Da er det bare å ta de imot med åpner armer ;)

Så bra. Dette blir skikkelig spennende. Krysser alt for at dette blir bra :)
Jeg følte meg skikkelig trøtt idag, andre dag på sprøyter :) var og spiste ute med mannen, holdt på å duppe av midt i restauranten hehe.
Pleier å ha murringer i magen rundt El. Da er det bare å ta de imot med åpner armer ;)
Ja krysser alt jeg kan krysse jeg også for at det endelig skal klaffe for oss alle:) for tror vi alle har ventet lenge nok nå. Ja jeg pleier også å få eggløsningssmerter, men med sprøytene var det faktisk vondt til tider. Men er absolutt levbart:D

Så gøy:happy: du skal sette inn et fryst? Spennende:) det må jo overleve for vi skal jo alle få positive tester denne måneden:D
Fryst ja :) krysser fingrene for det :)

Idag er jeg 13 dpo og tempen er noe lavere men fortsatt over 0.4 grader over Cl.. så måtte svi av en test , som viste negativ..
Helt utrolig sprøtt å komme til 13 dpo uten verken spotting eller temp som har stupt.. jeg har jo ikke progesteron i kroppen normalt så dette er så rart.. synarela kan umulig inneholde noe som sørger for 3 dager lenger lutealfase, så tenker kanskje at den doble dosen i forrige pp, må ha gitt kroppen min en boost hehe :)
Men nå håper jeg nesten Hu kommer snart så jeg bare får det ut av verden hehe..

Ble egentlig litt gla for å se en negativ test, da jeg vet at denne nesesprayen ikke er litt bra for et evt foster .. så rart å si det men jeg ble faktisk lettet.. jeg tror jeg ville vært bekymret hele svangerskapet om jeg visste jeg hadde sprayet med synarela i de første 14 dagene av fosterets start. .

Ønsker dere en riktig god helg mine kjære medprøvere og søstre
smile.gif

Idag er jeg 13 dpo og tempen er noe lavere men fortsatt over 0.4 grader over Cl.. så måtte svi av en test , som viste negativ..
Helt utrolig sprøtt å komme til 13 dpo uten verken spotting eller temp som har stupt.. jeg har jo ikke progesteron i kroppen normalt så dette er så rart.. synarela kan umulig inneholde noe som sørger for 3 dager lenger lutealfase, så tenker kanskje at den doble dosen i forrige pp, må ha gitt kroppen min en boost hehe :)

Ble egentlig litt gla for å se en negativ test, da jeg vet at denne nesesprayen ikke er litt bra for et evt foster .. så rart å si det men jeg ble faktisk lettet.. jeg tror jeg ville vært bekymret hele svangerskapet om jeg visste jeg hadde sprayet med synarela i de første 14 dagene av fosterets start. .

smile.gif
Er ikke sikkert dette stemmer, men kom til å tenke på at enkelte av medisinene kanskje kan tulle litt med temperaturen din. Vet at hetetokter står som bivirkninger på fler av de hvertfall :p. Bare sånn obs i forholdt til temping når du går på med :) håper tr kommer snart! :D

smile.gif
Nesesprayen overstyrer jo syklusen din så ingen ting er som det pleier etter at du har startet på den. Tempen din vil nok også være litt på bærtur: er jo en av bivirkningene på sprayen ; hetetokter. Selv fikk jeg ikke hetetokter, men jeg frøys veldig.

Godt å ta en test for å være sikker, men tante kommer nok snart ;)

smile.gif
Hei, hører ikke til her men snikleser litt og ville bare kommentere dette. Det er faktisk veldig mange som får utsatt tr flere dager på Synarela! Jeg pleier å ha 11dager lutealfase (men ok progesteronprøver), men når jeg sprayet ble det 14-15 dager før tr kom. Så selv om det selvfølgelig kan være ettervirkninger av medisiner forrige syklus er det hvertfall veldig vanlig at sprayen gjør akkurat dette;) Lykke til med forsøket! :)

PS. På riksen sa de det bare var å prøve i vei også på el rett før spraystart, så hadde nok uansett gått bra om du sprayet og var gravid nå;)

smile.gif
Har hørt at sprayen ikke skal være så farlig så tidlig, men der er det vel forskjellige meninger. :) Er vel nok av de det endelig klaffet for under spray perioden. Hihi

Det med at lutalfasen din nå er lenger tror jeg ikke har så mye å si. Du har jo de som ikke får mensen i det hele tatt under nedreguleringen men som er nedregulert likevel. Så under spray perioden tror jeg ikke det fins noen regler på hva som er riktig å galt :p

Da var ul ferdig! Blir uttak på mandag:D så sant det ikke skjer noe uforutsett i helgen. Han sa det var mulighet for 10-12 egg! Ovitrelle dettes kl 22 på lørdag :)

Helgen kommer til å gå sakte for deg da kanskje? Hehe:)

Jeg venter på å starte med sprøyter(venter mens 11 oktober) så jeg syntes dagene går så sakte nå :)

Da var ul ferdig! Blir uttak på mandag:D så sant det ikke skjer noe uforutsett i helgen. Han sa det var mulighet for 10-12 egg! Ovitrelle dettes kl 22 på lørdag :)
Så gøy:D da har du en tid å gå etter. Dette her er en utrolig spennende tid, for alle holder på, eller er i ferdig med å starte. Vi hadde liggi helt likt vi da om ting hadde gått som planlagt her:happy: men blir jo ganske likt likevel da:p

Hei, hører ikke til her men snikleser litt og ville bare kommentere dette. Det er faktisk veldig mange som får utsatt tr flere dager på Synarela! Jeg pleier å ha 11dager lutealfase (men ok progesteronprøver), men når jeg sprayet ble det 14-15 dager før tr kom. Så selv om det selvfølgelig kan være ettervirkninger av medisiner forrige syklus er det hvertfall veldig vanlig at sprayen gjør akkurat dette;) Lykke til med forsøket! :)

PS. På riksen sa de det bare var å prøve i vei også på el rett før spraystart, så hadde nok uansett gått bra om du sprayet og var gravid nå;)

Tusen Takk for svar :) problemet her er det at jeg har progesteron mangel og svikt, altså progesteron på 1 og max 9 har den vært så jeg skal faktisk ikke kunne klare dette selv :) men jeg tok jo dobbel dose sist pp så kan være det som har hjulpet meg til en mer normal lutealfase akkurat denne pp etter boosten:)
Men jeg ble veldig gla når du sa det hun sykepleieren sa :)
jeg får jo ikke gjort annet enn å vente hehe, er god på det :p tusen takk for at du sniker hehe :)

Nesesprayen overstyrer jo syklusen din så ingen ting er som det pleier etter at du har startet på den. Tempen din vil nok også være litt på bærtur: er jo en av bivirkningene på sprayen ; hetetokter. Selv fikk jeg ikke hetetokter, men jeg frøys veldig.

Godt å ta en test for å være sikker, men tante kommer nok snart ;)

Men jeg har verken hetetokter eller fryser.. eneste jeg har merket er nedsatt matlyst :/
Men ja, dere har helt i at kroppen nok reagerer på denne sprayen, det er bare jeg som ikke klarer å slutte å tenke på at det kan være noe siden vi hadde 3 perfekte aksjeinnlegg på el..

Når heksa kommer, antar jeg at jeg klarer å roe hodet mitt helt. . :) nå er det bare mye: hva om atte hvis om atte .. :)

Viktigste er vel at heksa kommer minst 3 dager før kontrollen? Stemmer det :)? Og skal på kontroll om 10 dager, så har fortsatt noen dager å gå på :)

Back
Topp