Nei, det gikk fint, men var litt mer stresset enn med menopuren. Var så redd nålen ikke skulle sitte godt nok på, siden den måtte skrus på selv.... Bare meg som er litt hysteriskSå braikke noe problem det vel?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det gikk fint, men var litt mer stresset enn med menopuren. Var så redd nålen ikke skulle sitte godt nok på, siden den måtte skrus på selv.... Bare meg som er litt hysteriskSå braikke noe problem det vel?
![]()
Haha ja alt hva man tenker påNei, det gikk fint, men var litt mer stresset enn med menopuren. Var så redd nålen ikke skulle sitte godt nok på, siden den måtte skrus på selv.... Bare meg som er litt hysteriskmasse lykke til på uttak, Border
![]()
Snakket med klinikken nettopp, og de sa en halv time før eller etter ikke var så farlig på Ovitrelle. Kjedelig å ha lang vei. Vi har nesten fire timers kjøring, så tar en overnatting heller... Stress å skulle fra hjemmefra kl 5 liksom for å rekke dit til kl 9... Håper det går bra. Du må skrive hvordan det gikk etterpå!Haha ja alt hva man tenker påJeg var stresset over akkurat tiden, så jeg hadde nåla inni magen frem til kl var akkurat 21.45 før jeg sprøytet inn
Takk takk! Vi er nå på vei (lang vei) og er veldig spente![]()
4 egg ut! Veldig god kvalitet på både egg og sædprøven så da får vi håpe alle blir befruktetSnakket med klinikken nettopp, og de sa en halv time før eller etter ikke var så farlig på Ovitrelle. Kjedelig å ha lang vei. Vi har nesten fire timers kjøring, så tar en overnatting heller... Stress å skulle fra hjemmefra kl 5 liksom for å rekke dit til kl 9... Håper det går bra. Du må skrive hvordan det gikk etterpå!![]()
Så bra å høre at det ikke var direkte vondt med uttak!4 egg ut! Veldig god kvalitet på både egg og sædprøven så da får vi håpe alle blir befruktetKvalitet fremfor kvantitet. Blir nok høyere dose med sprøyte hvis det blir noe neste gang (som jeg seff håper jeg slipper)
Ikke noe problem med uttaket! Syntes ikke det var vondt, litt ubehagelig bareSå ikke noe å grue deg for
![]()
Ja håper absolutt det blir liv i leierenSå bra å høre at det ikke var direkte vondt med uttak!Håper det blir noe liv i leiren i løpet av ettermiddagen
Tenker det er godt å ha det overstått, men selvfølgelig spennende å vente på telefon. Hva slags smertestillende fikk du?
![]()
Skal si det gikk unna. Godt de gir masse smertelindrende da!!!Ja håper absolutt det blir liv i leieren
Fikk 1500 gram med paracet, 2 mg (tror jeg det var) med valium også fikk jeg morfin intravenøster enda litt små full
Hehe
Alt var gjordt på 45 min. Kom ditt 09.15 og var ute av døren rundt 10![]()
Jeg hadde på vanlig klær. Hadde på meg en tights da jeg hørte at man ikke burde ha på noe som strammet. Man får et lite laken over seg hele tiden så følte meg absolutt ikke nakenSkal si det gikk unna. Godt de gir masse smertelindrende da!!!![]()
Lurer på hva slags klær jeg skal ta på. Tenkte kanskje tunika var greit så slipper man å føle seg så naken. Regner med man har på vanlige klær eller må man ta på sykehusskjorte?
![]()
Ja, jeg tenkte også sånn tights og tunika eller noe sånt. Får jo de velkjente frontkluteneJeg hadde på vanlig klær. Hadde på meg en tights da jeg hørte at man ikke burde ha på noe som strammet. Man får et lite laken over seg hele tiden så følte meg absolutt ikke nakenNå har jeg vært på en del gu i det siste åra, så hadde ikke brydd meg om jeg hadde vært helt naken heller! Hehe
4 egg ut! Veldig god kvalitet på både egg og sædprøven så da får vi håpe alle blir befruktetKvalitet fremfor kvantitet. Blir nok høyere dose med sprøyte hvis det blir noe neste gang (som jeg seff håper jeg slipper)
Ikke noe problem med uttaket! Syntes ikke det var vondt, litt ubehagelig bareSå ikke noe å grue deg for
![]()
Ja håper absolutt det blir liv i leieren
Fikk 1500 gram med paracet, 2 mg (tror jeg det var) med valium også fikk jeg morfin intravenøster enda litt små full
Hehe
Alt var gjordt på 45 min. Kom ditt 09.15 og var ute av døren rundt 10![]()
Bare hyggelig at du snikerMå bare snike og si gratulerer med vel overstått uttak![]()
Ja absolutt forskjell ja! Veldig rart!Rart hvor forskjellige typer smertelindring det gis hehe. .
På riksen fikk jeg 2000 gram paracet, 3.75 mg dormicum tablett og 1 diclofenac (voltaren- som er betennelsesdempende)
Hei igjen du, Border!Ja absolutt forskjell ja! Veldig rart!![]()
Hehe ja, fikk beskjed om å ta to lutinus i kveld også begynne med tre stk fra i morgen (en morgen, en dag og en kveld) har akkurat tatt mineHei igjen du, Border!![]()
Jeg var helt i tåka da sykepleieren forklarte om vaginaltablettene etter uttaket, og mannen hadde mer enn nok med å holde meg i hånda!![]()
Haha! Fikk du beskjed om å ta en vag. tablett i kveld? Og tre stk. fra i morgen?
Hehe ja, fikk beskjed om å ta to lutinus i kveld også begynne med tre stk fra i morgen (en morgen, en dag og en kveld) har akkurat tatt mine![]()
Det står vel i det brevet dere fikk også?![]()
Aha!Takk for svar!Vi fikk ikke infobrev denne gangen, bare resept på medisinene. Vi har jo som nevnt tidligere vært gjennom dette før, men rart hvor fort man glemmer.. :/
8 egg er bra!Uttak over og det ble 8 eggDet var litt ubehagelig, men gikk helt greit. Får vente i spenning til imorgen. 2 lutinus i kveld og så begynner normal dose 1 morgen, 1 middag og 1 kveld
![]()
Jeg er så glad. Må bare krysse fingrene for at det blir noe av noen. Har du hørt noe fra klinikken om hvordan det gikk med deres?8 egg er bra!Gratulerer!