Sprøytestart i morgen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah ja det er nok litt tidlig jamen kan jo være lutinusen som gjør det?
På vei hjem med 1 to dager gammelt embryo i magen. Det andre hadde ikke delt seg på rett måte, men det kunne hente seg inn til imorgen og hvis det gjorde det skulle de fryse det. Ellers ingenting annet å fryseHar du ikke hørt noe i dag så blir du nok ruger i dag du også![]()
Det trengs bare ett egg!!! Gratulerer som ruger. Håper det går veien! Positiv tenkning!På vei hjem med 1 to dager gammelt embryo i magen. Det andre hadde ikke delt seg på rett måte, men det kunne hente seg inn til imorgen og hvis det gjorde det skulle de fryse det. Ellers ingenting annet å fryseLitt skuffet for at hele 7 egg ikke ble til noe.
TakkDet trengs bare ett egg!!! Gratulerer som ruger. Håper det går veien! Positiv tenkning!
Så synd, men man trenger bare et gulleggPå vei hjem med 1 to dager gammelt embryo i magen. Det andre hadde ikke delt seg på rett måte, men det kunne hente seg inn til imorgen og hvis det gjorde det skulle de fryse det. Ellers ingenting annet å fryseLitt skuffet for at hele 7 egg ikke ble til noe.
da jeg satte inn blastocyst fikk jeg positiv test rugedag 7!Da ble vi rugere samme dagJeg fikk satt inn en fin blastocyst i går, og har allerede begynt å kjenne på symptomer. Kaffen smaker ikke like godt, brystene er bittelitt ømme og jeg har kjent flere stikninger i livmoren. Tidlig sier du? En smule... Blir litt matt av meg selv...
![]()
På vei hjem med 1 to dager gammelt embryo i magen. Det andre hadde ikke delt seg på rett måte, men det kunne hente seg inn til imorgen og hvis det gjorde det skulle de fryse det. Ellers ingenting annet å fryseLitt skuffet for at hele 7 egg ikke ble til noe.
Har kort protokoll. venter på tr idag eller morgen så da blir det sprøyte start
da jeg satte inn blastocyst fikk jeg positiv test rugedag 7!de sier at et blastocyst fester seg innen 36 timer, for det er jo på bristepunktet i det de setter det inn! lykke lykke til!
skal selv sette inn et nytt blastocystegg i slutten av mnd om de overlever opptiningen
![]()
spennende da! ja, er lenge å vente.. men er så verdt detDet kan godt være at det har festet seg allerede, ja. Jeg har satt inn blastocyst en gang før og fikk også positiv test dag 7. Testet på nytt på dag 9 eller 10 og fikk ny positiv test, men på testdagen dag 14 var den negativ... Så da hadde jeg dessverre bare en kjemisk graviditet, noe som gjør at jeg er livredd for å teste for tidlig denne gangen. Ømme pupper og stikninger har jeg hatt i alle forsøk, men denne uggenheten og rare smaken av kaffe kun når jeg har vært gravid (inkludert sist når det var kjemisk), så jeg kjenner at det blir lenge å holde seg til 18.nov når jeg allerede kjenner meg uggen...på rugedag 3![]()
Hei!da jeg satte inn blastocyst fikk jeg positiv test rugedag 7!de sier at et blastocyst fester seg innen 36 timer, for det er jo på bristepunktet i det de setter det inn! lykke lykke til!
skal selv sette inn et nytt blastocystegg i slutten av mnd om de overlever opptiningen
![]()
Ja og Hausken fortalte meg at det er kun i Tromsø de gjør det i Norge, men det er tidligvis ikke sant! Jeg skal spørre om de gjør det på sykehuset i Haugesund men tror ikke det.Er ikke det når et befruktet egg dyrkes til den femte dagen?![]()
Ja og Hausken fortalte meg at det er kun i Tromsø de gjør det i Norge, men det er tidligvis ikke sant! Jeg skal spørre om de gjør det på sykehuset i Haugesund men tror ikke det.
Befruktet egg nummer to sluttet å utvikle seg, og det ble ingenting til frys. Ble så lei meg. Setter min fulle lit til lille "Duppe" i magen som nå har levd siden tirsdag, og bodd i meg siden torsdag. Håper på klaff!![]()