Innsett i November

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Etter to negative forsøk i juni og september, begynner jeg nå på lang protokoll i begynnelsen av oktober. Uttak og innsett igjen i november og kjenner at det er godt med et nytt tidsperspektiv å se fram til igjen. Dette blir siste offentlige fersk forsøk( etter dette går vi privat, fordi jeg SKAL bli gravid!!!) . Jeg er klar for kamp igjen og håper stort på noen egg på frys denne gangen :)
 
Etter to negative forsøk i juni og september, begynner jeg nå på lang protokoll i begynnelsen av oktober. Uttak og innsett igjen i november og kjenner at det er godt med et nytt tidsperspektiv å se fram til igjen. Dette blir siste offentlige fersk forsøk( etter dette går vi privat, fordi jeg SKAL bli gravid!!!) . Jeg er klar for kamp igjen og håper stort på noen egg på frys denne gangen :)

Jeg skal også ha lang protokoll, venter på mens etter SA så uttak blir siste uken I november etter første i desember hvis mensen kommer som vanlig :)
Men henger her inne til jeg vet noe mer om det går bra? :)
Krysser fingrene for at dette er siste forsøket du må igjennom ;-) får du satt inn to egg denne gangen? :)
 
Da ligger vi ganske likt i løypa da :)

Jeg vil så inderlig klare det nå :) deg tar jo på for både kropp og sjel dette her. Vi skal begge få det til ordentlig ☺

Jeg vet ikke,men skal høre etter om to egg er aktuelt. De har sagt nei før,men siden det er siste offentlig forsøk, spør jeg en gang til :)

Hva med deg? Ett eller to? Har du satt inn to noen ganger? Og har du hatt lang protokoll? :)
 
Da ligger vi ganske likt i løypa da :)

Jeg vil så inderlig klare det nå :) deg tar jo på for både kropp og sjel dette her. Vi skal begge få det til ordentlig ☺

Jeg vet ikke,men skal høre etter om to egg er aktuelt. De har sagt nei før,men siden det er siste offentlig forsøk, spør jeg en gang til :)

Hva med deg? Ett eller to? Har du satt inn to noen ganger? Og har du hatt lang protokoll? :)

Dette blir mitt 2.forsøk har hatt ett med kort protokoll fikk ut 8 egg og 6 befruktet et ble satt inn og ingen var gode nok til å fryses, så de håper på bedre resultat med lang protokoll :)

Har bare fått satt inn ett egg og blir nok det neste gang også, men i porsgrunn setter de alltid tilbake 2 på det tredje forsøket. Men har bestemt meg for at det skal gå denne gangen, er veldig optimistisk siden de sa at når man først var blitt gravid så var det stor sjanse for å bli det på de andre forsøkene også. Og siden jeg har mistet 2 ganger nå så er det veldig liten sjanse for at det skjer igjen :)
 
Dette blir mitt 2.forsøk har hatt ett med kort protokoll fikk ut 8 egg og 6 befruktet et ble satt inn og ingen var gode nok til å fryses, så de håper på bedre resultat med lang protokoll :)

Har bare fått satt inn ett egg og blir nok det neste gang også, men i porsgrunn setter de alltid tilbake 2 på det tredje forsøket. Men har bestemt meg for at det skal gå denne gangen, er veldig optimistisk siden de sa at når man først var blitt gravid så var det stor sjanse for å bli det på de andre forsøkene også. Og siden jeg har mistet 2 ganger nå så er det veldig liten sjanse for at det skjer igjen :)

Jeg hadde 7 egg ut første forsøk, bare 1 befruktet. 8 egg nå på dette, men 5 befruktet. Ingen overlevde til dag fem,så ingen på frys. Det vil jeg gjerne ha neste gang, så har man en mulighet etter tre ferske ihvertfall :)

St. Olavs er visst strenge på to egg in. Tviler på at jeg får to meste gang,men skader ikke å spørre ;)

Hadde kjemisk i august. Hjemmelaget av alle ting, så jeg har nå i hverdagsliv vært litt gravid en gang. Hjelper på håpet ihvertfall :) denne gangen skal vi få det til !!! :)
 
Jeg hadde 7 egg ut første forsøk, bare 1 befruktet. 8 egg nå på dette, men 5 befruktet. Ingen overlevde til dag fem,så ingen på frys. Det vil jeg gjerne ha neste gang, så har man en mulighet etter tre ferske ihvertfall :)

St. Olavs er visst strenge på to egg in. Tviler på at jeg får to meste gang,men skader ikke å spørre ;)

Hadde kjemisk i august. Hjemmelaget av alle ting, så jeg har nå i hverdagsliv vært litt gravid en gang. Hjelper på håpet ihvertfall :) denne gangen skal vi få det til !!! :)

Ja det øker jo sjansene for da kan du hvertfall bli gravid :)
Var vel kanskje kjemisk det jeg også hadde, men de sa at så lenge hcg var positiv og fortsatte å stige i en uke etter testdag så hadde egget festet seg og ikke bare "streifet" så de valgte å si at det var en SA.
Men ble ikke mer enn rett over 5 uker før det gikk galt.

Men nå må det jo være vår tur denne gangen, håper det går for oss begge på dette forsøket :)
Og at vi får noen på frys :)
De hadde 3 egg som de dyrket videre på hos meg også men overlevde ikke.
 
Hadde positiv test i to dager. To dager i lykkerus og helt på den niende sky. Men så gav det seg gitt :/

Detter så leit når det går galt. Denne gangen fikk jeg aldri positiv test, men har brukt hele helga på å gråte og skrike; ) kommer og går i bølger. Så nettopp jordmødrene og da kom tårene igjen. sånn er det.

Så hadde jeg virkelig håpet på de andre eggene,men med min typiske uflaks gikk ikke det heller.

Vi kommer sterkere tilbake neste gang og jeg vurderer å bli kristen,så kanskje han der ope hører på meg
 
Hadde positiv test i to dager. To dager i lykkerus og helt på den niende sky. Men så gav det seg gitt :/

Detter så leit når det går galt. Denne gangen fikk jeg aldri positiv test, men har brukt hele helga på å gråte og skrike; ) kommer og går i bølger. Så nettopp jordmødrene og da kom tårene igjen. sånn er det.

Så hadde jeg virkelig håpet på de andre eggene,men med min typiske uflaks gikk ikke det heller.

Vi kommer sterkere tilbake neste gang og jeg vurderer å bli kristen,så kanskje han der ope hører på meg

Veldig trist når det ikke går.

Merker at jeg er i psykisk ubalanse, og humøret svinger veldig, tar nok en stund før det blir helt bra, og er egentlig glad for at jeg skal ha lang protokoll så har jeg tid til å komme meg litt. Gikk hardt inn på meg dette forsøket.

Jeg ber ofte og føler at min tro på gud og mine bønner hjelper meg gjennom dette, er lettere å komme seg gjennom når jeg tenker at alt har en mening, men det vil ordne seg, så det vil jeg anbefale:)

Jeg ble også skuffet over at jeg ikke fikk noen på frys, men kanskje lang protokoll er tingen :) er det første gang med lang protokoll for deg også ?:)
 
Setter en liten tå innenfor her jeg:D driver å overtaler mannen til et privat forsøk til, tror han begynner å komme på gli! *håpe håpe*
Da begynner jeg på nesespray i slutten av oktober isåfall.
 
Ja,nå er det tid for å gå inn i seg selv tror jeg :) alt har vel en mening for vi tro.

Første gang med lang protokoll her også :) Er veldig spent på bivirkninger denne gangen. Før har jeg ikke kjent noen ting. Godt humør og ingenting å klage på ;)
 
Ja,nå er det tid for å gå inn i seg selv tror jeg :) alt har vel en mening for vi tro.

Første gang med lang protokoll her også :) Er veldig spent på bivirkninger denne gangen. Før har jeg ikke kjent noen ting. Godt humør og ingenting å klage på ;)

Jeg hadde masse bivirkninger og humørsvingninger hehe

Så lurer på hvordan det går denne gangen:) men bare jeg blir gravid så skal jeg klare det meste :)
 
Er vel noe å glede seg til ;)

Ja, jeg går gjerne gjennom hva som helst om der gjør meg gravid. Jeg tar gjerne all svangerskaps plager som finnes om jeg får et barn ut av det hele ;)
 
Hei dere!
Holder av en liten plass her :)
Ringte inn negativt forsøk nå, og får mest sannsynlig fryseforsøk på neste mens. Regner da med at innsett blir i november - hvis de overlever tining og alt det der. Et steg av gangen! :)
 
Hei dere!
Holder av en liten plass her :)
Ringte inn negativt forsøk nå, og får mest sannsynlig fryseforsøk på neste mens. Regner da med at innsett blir i november - hvis de overlever tining og alt det der. Et steg av gangen! :)

Hei, da kommer vi nok i samme terminforum nå også, og denne gangen skal vi bli værende helt til termin begge to;)

Skal ha lang protokoll denne gangen, så begynner i neste syklus :)
 
Hei, da kommer vi nok i samme terminforum nå også, og denne gangen skal vi bli værende helt til termin begge to;)

Skal ha lang protokoll denne gangen, så begynner i neste syklus :)
Er absolutt med på den planen! :)

Lykke til med spraystart :)
 
Føler at jeg begynner å kjenne tegn til EL nå, skal ha det på tirsdag i en 28 dagers syklus, så er jo 4 dager til egentlig, men har litt stikkinger i eggstokk ene og er veldig oppblåst som jeg pleier en stund før, håpet at den kommer på tiden :)
Da går tiden mye fortere :)
 
Vi var til samtale i går. Blir lang protokoll. Synarelspraystart 3.okt og sprøytestart 21.okt. Ultralyd for å sjekke egg 30.okt og antageligvis uttak/innsett første uke i november. Så spent!! Håper på det beste!
 
Vi var til samtale i går. Blir lang protokoll. Synarelspraystart 3.okt og sprøytestart 21.okt. Ultralyd for å sjekke egg 30.okt og antageligvis uttak/innsett første uke i november. Så spent!! Håper på det beste!
Så spennende! Og så fort! :) Hvor tilhører dere?
 
Så spennende! Og så fort! :) Hvor tilhører dere?
Hører til i Porsgrunn. Dette er første forsøk, og vi har vært prøvere i 2,5 år. Fikk vite at jeg har bakoverlendt livmor, men forstod ikke at det hadde noe med infertilitet å gjøre. Ver ikke helt hq det vil innebære. Dumt jeg ikke spurte :-( Mannen har litt redusert sædkvalitet, men ikke ille redusert. Jeg er så spendt, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare å sette disse sprøytene... Må klare det! :)
 
Flere som tilhører st.olavs? :) venter på brev i posten om medisiner i disse dager... spray start in ca. 3 uker :) jeg er klar for kamp igjen!
 
Back
Topp