Helt enig!!Ja, hadde jobben min bare vært å mastrubere på et offentlig kontor, så hadde jeg nok ikke vært så reddJeg liker å tenke at vi damer som velger å gjøre dette er "tøffere en toget"
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig!!Ja, hadde jobben min bare vært å mastrubere på et offentlig kontor, så hadde jeg nok ikke vært så reddJeg liker å tenke at vi damer som velger å gjøre dette er "tøffere en toget"
![]()
noen som skal ha fryseforsøk? ser ut som om det er mange som skal starte med spray og sprøyter her
vi skal til med andre fryseforsøk![]()
Jeg skal ha mitt første fryseforsøk, hvis Ullevål har kapasitet.
Skal du ha styrt eller naturlig syklus?[/QUOTE
her er det styrt syklus, hadde det sist også.. har pco, så sliter med ustabile sykluser..
du da?
Startet på spray i går. Har følt meg svimmel 1-2timer etter hver spray og har etterhvert fått hodepine. Har i grunnen hadde hodepine i stor til liten grad helt siden første spray i går kl 07. Andre som merket noe tidlig på kroppen av sprayen? Er så usikker på om jeg tør å ta paracet. Kan det være skadelig når man er på medisin for prøverør? Er på lang protokoll, så det blir jo en lang stund med spray. Sannsynlig uttak første uke i november.
Hvor er det du hører til?godt mulig de vil ha kontrollen ja
her blir det også progynova 3 ganger daglig og så skal jeg ta utrogest (vaginaltabl) 3 ganger daglig tror jeg det var.. husker ikke når jeg begynner på det
funker veldig godt på meg.. var på ul dag 13 sist og hadde innsett på dag 17.. fort gjort når du er der!![]()
Dette er min 5. Dagen på sprayen og jeg kjenner ingen ting. Kanskje litt hetetokter i går kveld. Men ta en paracet du så slipper du å ha vondt i hodet. Ikke bruk ibux.Startet på spray i går. Har følt meg svimmel 1-2timer etter hver spray og har etterhvert fått hodepine. Har i grunnen hadde hodepine i stor til liten grad helt siden første spray i går kl 07. Andre som merket noe tidlig på kroppen av sprayen? Er så usikker på om jeg tør å ta paracet. Kan det være skadelig når man er på medisin for prøverør? Er på lang protokoll, så det blir jo en lang stund med spray. Sannsynlig uttak første uke i november.
Hvor er det du hører til?
Spennende tid i møte (igjen)!
Ja, det er det jeg håper at det bare er oppstartsbivirkningerJeg startet tidlig med bivirkninger av sprayen, men det er helt trygt å ta paracet. Ibux o.l må du ikke ta.
Håper du bare får "oppstarts-bivirkninger" og at det roer seg etterhvert.![]()
Takk for info om Paracet og ikke IbuxDette er min 5. Dagen på sprayen og jeg kjenner ingen ting. Kanskje litt hetetokter i går kveld. Men ta en paracet du så slipper du å ha vondt i hodet. Ikke bruk ibux.
Håper du slipper unna de værste bivirkningene![]()
Takk for info om Paracet og ikke IbuxHar klart meg uten i dag. Lurer liksom på om det bryter ut hetetokter og andre ulumskheter også snart. Håper jeg ikke kjenner så mye mer en litt uggen som nå
![]()
Håper på å høre til her!Skal ringe inn neste mens (nå imot helga), og begynne med spray ca tre uker etter det. Håper jo å nå innsett i november!