Innsett i November

Da melder jeg meg inn her, begynner med nesespray i morgen :D lang protokoll! Dette blir spennende :)

jeg melder meg inn her :) fikk tr i dag og får starte på neste syklus! skal ha fryseforøk, nr 2.
ble gravid ved siste innsett, men i uke 6 og etter mye smerter ble det oppdaget i egglederen som nå er fjernet :)

satser på innsett i midten av november :)

Melder meg inn her jeg og.
Hadde et negativt forsøk nå, skal starte med kort protokoll ved neste mens, så ca 3-4 uker til.
Får se hvor aktiv jeg blir, har ikke vært det ved siste forsøk nå, har ikke greid det rett og slett.
Dette blir vårt 6. Forsøk på søsken, og muligens siste uansett utfall, så ekstra nervepirrende denne gangen.

Da kom tr her! Bare syklusdag 22, så første syklus etter negativ forsøk ble faktisk par dager kortere enn vanlig.
Men nå er det bare 19 dager til oppstart av spray:D

Skjønner! Er det Progynova du skal ta?
Er litt fersk i gamet :-)

Jeg starter på Progynova, så det blir styrt. Har vanligvis stabile sykluser, men det er vel at Ullevål vil ha kontrollen kanskje :-)

godt mulig de vil ha kontrollen ja :p

her blir det også progynova 3 ganger daglig og så skal jeg ta utrogest (vaginaltabl) 3 ganger daglig tror jeg det var.. husker ikke når jeg begynner på det :)
funker veldig godt på meg.. var på ul dag 13 sist og hadde innsett på dag 17.. fort gjort når du er der! :p

Startet på spray i går. Har følt meg svimmel 1-2timer etter hver spray og har etterhvert fått hodepine. Har i grunnen hadde hodepine i stor til liten grad helt siden første spray i går kl 07. Andre som merket noe tidlig på kroppen av sprayen? Er så usikker på om jeg tør å ta paracet. Kan det være skadelig når man er på medisin for prøverør? Er på lang protokoll, så det blir jo en lang stund med spray. Sannsynlig uttak første uke i november.

Startet på spray i går. Har følt meg svimmel 1-2timer etter hver spray og har etterhvert fått hodepine. Har i grunnen hadde hodepine i stor til liten grad helt siden første spray i går kl 07. Andre som merket noe tidlig på kroppen av sprayen? Er så usikker på om jeg tør å ta paracet. Kan det være skadelig når man er på medisin for prøverør? Er på lang protokoll, så det blir jo en lang stund med spray. Sannsynlig uttak første uke i november.

Jeg startet tidlig med bivirkninger av sprayen, men det er helt trygt å ta paracet. Ibux o.l må du ikke ta.

Håper du bare får "oppstarts-bivirkninger" og at det roer seg etterhvert. :-)

godt mulig de vil ha kontrollen ja :p

her blir det også progynova 3 ganger daglig og så skal jeg ta utrogest (vaginaltabl) 3 ganger daglig tror jeg det var.. husker ikke når jeg begynner på det :)
funker veldig godt på meg.. var på ul dag 13 sist og hadde innsett på dag 17.. fort gjort når du er der! :p
Hvor er det du hører til?

Spennende tid i møte (igjen)!

Dette er min 5. Dagen på sprayen og jeg kjenner ingen ting. Kanskje litt hetetokter i går kveld. Men ta en paracet du så slipper du å ha vondt i hodet. Ikke bruk ibux.
Håper du slipper unna de værste bivirkningene :)

Jeg startet tidlig med bivirkninger av sprayen, men det er helt trygt å ta paracet. Ibux o.l må du ikke ta.

Håper du bare får "oppstarts-bivirkninger" og at det roer seg etterhvert. :)
Ja, det er det jeg håper at det bare er oppstartsbivirkninger :) Fller meg bedre etter en tur i heia i frisk luft :)

Dette er min 5. Dagen på sprayen og jeg kjenner ingen ting. Kanskje litt hetetokter i går kveld. Men ta en paracet du så slipper du å ha vondt i hodet. Ikke bruk ibux.
Håper du slipper unna de værste bivirkningene :)
Takk for info om Paracet og ikke Ibux :) Har klart meg uten i dag. Lurer liksom på om det bryter ut hetetokter og andre ulumskheter også snart. Håper jeg ikke kjenner så mye mer en litt uggen som nå :)

Takk for info om Paracet og ikke Ibux :) Har klart meg uten i dag. Lurer liksom på om det bryter ut hetetokter og andre ulumskheter også snart. Håper jeg ikke kjenner så mye mer en litt uggen som nå :)

Hvor lenge skal du spraye? :-)

Håper på å høre til her! ;) Skal ringe inn neste mens (nå imot helga), og begynne med spray ca tre uker etter det. Håper jo å nå innsett i november!

Håper på å høre til her! ;) Skal ringe inn neste mens (nå imot helga), og begynne med spray ca tre uker etter det. Håper jo å nå innsett i november!

Hei, Velkommen hit :-) vi blir liggende ganske likt, jeg skal begynne med spray om ca 4 uker, men skal ikke spraye mer enn i 14 dager, så de sa at uttak blir helt i slutten av uke 48 eller helt i begynnelsen av uke 49, kommer ann på hvor mange dager jeg trenger å ta sprøyter, så uttak blir vell senest 2 desember tenker jeg:-) så ligger også på grensa, men holder til her inne foreløpig hvertfall, blir jo veldig likt så gøy å følge med :-)

Back
Topp