Innsett i November

Jeg er så glad. Må bare krysse fingrene for at det blir noe av noen. Har du hørt noe fra klinikken om hvordan det gikk med deres? :)
Ja det burde du være glad for :)
Nei ikke enda, de skulle ringe etter kl 12! Og jeg er så spent! Ser på tlf hele tiden :p

Ja det burde du være glad for :)
Nei ikke enda, de skulle ringe etter kl 12! Og jeg er så spent! Ser på tlf hele tiden :p
Ja, det kan jeg tenke. Håper de ringer dere snart da :)

Dere som har vært igjennom uttak allerede. Får dere vite den dagen når innsett vil bli evt når får dere vite det? Kan ikke dra fra jobben på kort varsel, så vurderer å sykmelde meg fra uttak til innsett :)

Dere som har vært igjennom uttak allerede. Får dere vite den dagen når innsett vil bli evt når får dere vite det? Kan ikke dra fra jobben på kort varsel, så vurderer å sykmelde meg fra uttak til innsett :)
Du får sykemelding fra klinikken til det :) som oftest er det 2 dager etter uttak :)

2 egg befruktet :D en har falt ifra og en trenger litt mere tid :)
Så da blir det mest sannsynlig innsett i morgen ;)
Oi, så bra!!! :) Da kan du glede deg til i morgen! :D

Jeg fikk greie på at vi skal komme igjen tors 5.11 kl 13.15 for innsett, så sant det er noe å sette inn igjen :) Man blir sykemeldt inntil tre dager sv klinikken :)

2 egg befruktet :D en har falt ifra og en trenger litt mere tid :)
Så da blir det mest sannsynlig innsett i morgen ;)

Så flott ") lykke til i morgen <3

Fikk telefon! :) Det var visst 9 egg. 5 ICSI og 4 IVF. 2 befruktet og i utvikling. Det kan fortsatt skje noe med 6 av de andre. Da er det håp for innsett i morgen! :)

Da er jeg ruger på et 6 delt egg :D
Så gøy å høre. Hørte du også til Porsgrunn? Så det nå :) Da har vel eggene våre vært naboer i natt ;)

Hei alle sammen.
Jeg er nå på sprøytedag 9. De siste dagene har jeg hatt problemer med å sovne, sover generelt dårlig også, noen andre som opplever det samme?
Er det hormonene som gjør det?

Da er jeg ruger på et 6 delt egg :D

Da ble vi rugere samme dag :) Jeg fikk satt inn en fin blastocyst i går, og har allerede begynt å kjenne på symptomer. Kaffen smaker ikke like godt, brystene er bittelitt ømme og jeg har kjent flere stikninger i livmoren. Tidlig sier du? En smule... Blir litt matt av meg selv... :smiley-ashamed005

Jepp, de har nok vært naboer :p haha
Morsomt ;) Åhoi. Verden blir ikke så alt for stor. Gleder meg til å hente i dag. Håper bare det fortsatt er liv i noe :)

Da ble vi rugere samme dag :) Jeg fikk satt inn en fin blastocyst i går, og har allerede begynt å kjenne på symptomer. Kaffen smaker ikke like godt, brystene er bittelitt ømme og jeg har kjent flere stikninger i livmoren. Tidlig sier du? En smule... Blir litt matt av meg selv... :smiley-ashamed005
Hahah ja det er nok litt tidlig ja :p men kan jo være lutinusen som gjør det?

Back
Topp