Ja det burde du være glad forJeg er så glad. Må bare krysse fingrene for at det blir noe av noen. Har du hørt noe fra klinikken om hvordan det gikk med deres?![]()
Nei ikke enda, de skulle ringe etter kl 12! Og jeg er så spent! Ser på tlf hele tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det burde du være glad forJeg er så glad. Må bare krysse fingrene for at det blir noe av noen. Har du hørt noe fra klinikken om hvordan det gikk med deres?![]()
Ja, det kan jeg tenke. Håper de ringer dere snart daJa det burde du være glad for
Nei ikke enda, de skulle ringe etter kl 12! Og jeg er så spent! Ser på tlf hele tiden![]()
Du får sykemelding fra klinikken til detDere som har vært igjennom uttak allerede. Får dere vite den dagen når innsett vil bli evt når får dere vite det? Kan ikke dra fra jobben på kort varsel, så vurderer å sykmelde meg fra uttak til innsett![]()
Oi, så bra!!!2 egg befrukteten har falt ifra og en trenger litt mere tid
Så da blir det mest sannsynlig innsett i morgen![]()
Jeg fikk greie på at vi skal komme igjen tors 5.11 kl 13.15 for innsett, så sant det er noe å sette inn igjenDere som har vært igjennom uttak allerede. Får dere vite den dagen når innsett vil bli evt når får dere vite det? Kan ikke dra fra jobben på kort varsel, så vurderer å sykmelde meg fra uttak til innsett![]()
2 egg befrukteten har falt ifra og en trenger litt mere tid
Så da blir det mest sannsynlig innsett i morgen![]()
TakkerSå flott ") lykke til i morgen <3
Kjempe braFikk telefon!Det var visst 9 egg. 5 ICSI og 4 IVF. 2 befruktet og i utvikling. Det kan fortsatt skje noe med 6 av de andre. Da er det håp for innsett i morgen!
![]()
Så gøy å høre. Hørte du også til Porsgrunn? Så det nåDa er jeg ruger på et 6 delt egg![]()
Jepp, de har nok vært naboerSå gøy å høre. Hørte du også til Porsgrunn? Så det nåDa har vel eggene våre vært naboer i natt
![]()
Da er jeg ruger på et 6 delt egg![]()

MorsomtJepp, de har nok vært naboerhaha
Hahah ja det er nok litt tidlig jaDa ble vi rugere samme dagJeg fikk satt inn en fin blastocyst i går, og har allerede begynt å kjenne på symptomer. Kaffen smaker ikke like godt, brystene er bittelitt ømme og jeg har kjent flere stikninger i livmoren. Tidlig sier du? En smule... Blir litt matt av meg selv...
![]()
Har du ikke hørt noe i dag så blir du nok ruger i dag du ogsåMorsomtÅhoi. Verden blir ikke så alt for stor. Gleder meg til å hente i dag. Håper bare det fortsatt er liv i noe
![]()