Innsett i November

Har falt litt ut fra forumet og vært trøtt og dårlig. Var på UL-sjekk i går på sprøytedag 10 (150 menopur pr dag). Ca 20 eggposer av ulik størrelse fortalte legen :) Egguttak på klinikken på tirsdag. Hadde håpet på mandag. Føler en stinn og ubehagelig følelse i magen, men godt at jeg slapp flere nye medisiner :)

Etter en litt turbulent morgen på kontrollen da polyppen kom tilbake, og hun fjernet den med det samme, har jeg endelig fått beskjed at jeg får lov til å fortsette :D
Uttak nå førstkommende mandag, 02.11! ❤️❤️❤️
Så bra å høre at det ordnet seg. Følger litt ekstra med på deg siden vi startet stikking samme dag og alt :) Nesten uttak samtidig også, men ble tirsdag neste uke på meg. Er veldig spent på den dagen.

Så bra å høre at det ordnet seg. Følger litt ekstra med på deg siden vi startet stikking samme dag og alt :) Nesten uttak samtidig også, men ble tirsdag neste uke på meg. Er veldig spent på den dagen.
Ja det blir spennende ❤️ morsomt at vi er så likt så vi kan følge med på hverandre :)

ikke rart at du føler deg redusert da nei!
jeg fikk ut 28! egg og det var flere som ikke var store nok også.. da var jeg skikkelig uggen og mista all energi før uttaket!
så skjønner hva du mener med redusert! lykke til med uttak og innsett :)

28 egg??! Oh my... Hvor mange klarte de å befrukte av dem? Jeg er mildt sagt spent på starten av neste uke!

Ovitrellen satt, så da er det snart uttak :)
Har du noen spesielle tips til setting av ovitrellen, eller gikk det veldig knirkefritt? :) Skal gjøre det i morgen kveld kl 21.30.

Har du noen spesielle tips til setting av ovitrellen, eller gikk det veldig knirkefritt? :) Skal gjøre det i morgen kveld kl 21.30.
Vettu, det var akkurat som å ta menopuren. Stikke som vanlig og holde inn til den er på 0 :) Gikk helt knirkefritt :D

Vettu, det var akkurat som å ta menopuren. Stikke som vanlig og holde inn til den er på 0 :) Gikk helt knirkefritt :D
Så godt å høre :) Kikket på den tidligere i dag, for ville se im jeg så luftboble slik det stod om. Synes hetta var så hard å få av så torde ikke å dra. Var redd jeg skylle få skrudd opp dosen med et uhell. Skal sikkert ikke bekymre meg så da :)

Så hyggelig å se deg igjen truddelutten! Jeg blir så glad av profilbildet ditt :-)

Jeg heier på fryseegget ditt! Hvor mange har du på frys?
Det er skrekkblandet fryd å bli litt aktiv igjen ♡ det er positiv følelse å starte stimulering :) åå hihi men så godt å vite at jeg får deg til å bli glad ♡♡ skjønn du er som heier :D vi fikk 4 på frys, fryst ned hver for seg :) :)

Det er skrekkblandet fryd å bli litt aktiv igjen ♡ det er positiv følelse å starte stimulering :) åå hihi men så godt å vite at jeg får deg til å bli glad ♡♡ skjønn du er som heier :D vi fikk 4 på frys, fryst ned hver for seg :) :)
Ja, skjønner godt du føler det er med skrekkblandet fryd. Leste hele historikken på assisterte forsøk i bunn. Min største skrekk ut av det som nå bare er første forsøk, er jo at det ikke lykkes. Jeg aner ikke hvordan jeg vil reagere på det, og te ker at det sikkert å føles tyngre og verre enn alle medisiner til sammen. Tror et vi er flinke til å ha håp, mer enn noen andre mennesker. Masse lykke til! :)

28 egg??! Oh my... Hvor mange klarte de å befrukte av dem? Jeg er mildt sagt spent på starten av neste uke!
Dag to var 23 bedruktet og to til frys, resten fikk ligge til dag 5 og endte da opp med 5 blastocyster :) satt inn et blastocyst i juli av perfekt kvalitet, men det endte opp med en exu og operasjon! Så egget "virket" jo, men bare festet seg på feil plass :p

Yes! Endelig november. Kun to uker igjen til sprøytestart nå :D håper tiden går fort!

Hurra for november!!! ❤❤

I løpet av uken kommer mensen og da er det ikke langt unna sprøytene :) krysser fingrene for alle oss

November og jeg venter på mensen! Helt utrolig at den er forsinket når man først vil ha den skulle hatt den fredag, husker fra forrige runde at 2.mensen etter forsøket var forsinket nesten en uke, så får bare smøre meg med tålmodighet

Heisann :)

Melder meg inn her hos dere jeg da. Skal ha innsett på onsdag allerede! Fryseforsøk i stimulert syklus. Har hatt 4 fryseforsøk tidligere, men da i naturlig syklus, så jeg er litt spent på om det er dette som skal til. Blir innsett av blastocyst denne gangen, det har jeg gjort kun 1 gang før oghadde da en kjemisk graviditet. Håper denne vil klore seg fast i hele ni måneder ;)

Heisann :)

Melder meg inn her hos dere jeg da. Skal ha innsett på onsdag allerede! Fryseforsøk i stimulert syklus. Har hatt 4 fryseforsøk tidligere, men da i naturlig syklus, så jeg er litt spent på om det er dette som skal til. Blir innsett av blastocyst denne gangen, det har jeg gjort kun 1 gang før oghadde da en kjemisk graviditet. Håper denne vil klore seg fast i hele ni måneder ;)
Så morro, da ligger du kun 1 dag før meg i samme løp! Eneste forskjell er at du får inn blasto og jeg ikke blasto :) :) har også styrt syklus :) selv har jeg hatt 2 frys der det første frys ble graviditet men SA desverre. Har kun blitt gravid den ene gangen.

Back
Topp