Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Damnit!!Ja, syns du burde det!
Men spørs om jeg kommer med også, får jo pokker ikke mens!
Tanta kommer alltid når hu ikke skal, men om man ønsker henne velkommen med åpne armen, nei da holder hu seg borte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Damnit!!Ja, syns du burde det!
Men spørs om jeg kommer med også, får jo pokker ikke mens!
Jeg sniker littTusen takk!!![]()
Da hadde jeg kjemisk da. De var jo oppi der med ultralyd og legen så at slimhinnene gav seg og mente at det var tegn på abort. Men vil vel kanskje kalle det kjemisk uansett? Da syns jeg at jeg burde få komme med på november![]()
Takk for oppklaringJeg sniker littMan har hatt en abort selv om det skjer før uke 5, men det er bare litt forskjellig hva man kaller det. Graviditeten er kjemisk fordi man ikke kan se noe på UL, men det er like fullt en spontanabort. Man sier vel gjerne bare kjemisk graviditet for å gjøre det enklere å skille.
Så såvidt jeg har forstått, er egentlig både kjemisk og SA riktige begrep når man mister før uke 5.
Helt enig. Jeg mistet jo også nå nettopp 4+4, og det var overraskende tungt selv om jeg var kommet så kortTakk for oppklaring![]()
For meg så følte jeg at jeg mistet ett barn selvom det kun var noen uker gammelt.
Så uansett kjemisk eller SA så var det ett liv inni der..![]()
Takk for oppklaring
For meg så følte jeg at jeg mistet ett barn selvom det kun var noen uker gammelt.
Så uansett kjemisk eller SA så var det ett liv inni der..![]()
Samme her. Er fortsatt veldig tungt en måned etter.
<3 Har så lyst å bare klemme dere begge to!Helt enig. Jeg mistet jo også nå nettopp 4+4, og det var overraskende tungt selv om jeg var kommet så kortJeg hadde allerede blitt glad i lille spireliten der inne..
Åh, du er god da. I like måte ♡ Håper vi snart heller kan klemmes av glede over spirer!!<3 Har så lyst å bare klemme dere begge to!<3
<3 Har så lyst å bare klemme dere begge to!<3
Haha! Jeg tenkte også at siden kanskje 90% på september-gruppa ble gravide så MÅTTE jeg være blandt de som ikke ble det. Sånn statistisk sett...Klem til deg også Bubbly!
Neste gang er det vår tur! Får være grenser for hvor mye enkelte skal igjennom vel.
Da jeg ble gravid nå, tenkte jeg at det var en "kvote" for hvor mange som kunne bli gravide på en måned. Og jeg ikke var en av dem. Helt tullete tankegang. Men nå tenker jeg at det er vår tur til å bli med i kvota likevel![]()
Haha! Jeg tenkte også at siden kanskje 90% på september-gruppa ble gravide så MÅTTE jeg være blandt de som ikke ble det. Sånn statistisk sett...
MEN jeg ble jaggu gravid jeg og, så de kvotene/statistikkene kan vi ikke tenke på.
Vi skal bli gravide alle mann!!![]()
Ja, det var den septembergruppa som var litt for fullbooket følte jeg. Huff. Men nå skal vi til august! (Blir det ikke det?)
Jeg og skal ha fryseforsøk nå i november etter to ferske negative, så da er vi ganske likt! Sliter litt med å tro på at frys skal funke når ikke fersk gjorde det, men kan vel ikke tenke sånn. Kan jeg spørre hvor mange du har på frys og om du tenker ett eller to inn?Da kan jeg melde meg inn her etter å ha snakket med Ullevål!
Blir første fryseforsøk etter to negative ferskforsøk.
Mens forventet til helgen, og da blir det oppstart på Progynova.
Da kan jeg melde meg inn her etter å ha snakket med Ullevål!
Blir første fryseforsøk etter to negative ferskforsøk.
Mens forventet til helgen, og da blir det oppstart på Progynova.
Jeg og skal ha fryseforsøk nå i november etter to ferske negative, så da er vi ganske likt! Sliter litt med å tro på at frys skal funke når ikke fersk gjorde det, men kan vel ikke tenke sånn. Kan jeg spørre hvor mange du har på frys og om du tenker ett eller to inn?
Ja, er litt i samme sinnsstemningen her... Hvorfor skal det gå nå når det ikke har gått før?? Men man jo bare prøveJeg og skal ha fryseforsøk nå i november etter to ferske negative, så da er vi ganske likt! Sliter litt med å tro på at frys skal funke når ikke fersk gjorde det, men kan vel ikke tenke sånn. Kan jeg spørre hvor mange du har på frys og om du tenker ett eller to inn?
Første fryseforsøk her også!Jeg skal ha innsettet frys i naturlig syklus i månedsskifte NOV/DES. Spent på hvordan det er. Dette er første fryseforsøk.