Innsett i November

Ja, er litt i samme sinnsstemningen her... Hvorfor skal det gå nå når det ikke har gått før?? Men man jo bare prøve
Har 4 på frys, to på hvert strå. Vi er egentlig innstilt på å sette inn to denne runden.

Hva med deg/dere?
Vi og har fire på frys :) de tar opp ett og ett, men vi får sette inn to. Tenker at det bare er positivt om vi får tvillinger - da skal vi si oss ferdige med ivf-h*****. Satte faktisk inn to på sist fersk også, de er litt mer liberale privat :)

Ja, gøy med flere frysere! Håper dette blir vår måned! 6. dag på progynova her :)

Merker du noe til Progynovaen, eller går det bra? Dette skal bli vår måned :-)

Jeg skulle egentlig begynt for 1,5 uke siden, men tr er forsinket etter at jeg hadde en kjemisk/ sa.

PS. Lettere å følge deg hvis du lager deg et brukernavn :-)

Vi og har fire på frys :) de tar opp ett og ett, men vi får sette inn to. Tenker at det bare er positivt om vi får tvillinger - da skal vi si oss ferdige med ivf-h*****. Satte faktisk inn to på sist fersk også, de er litt mer liberale privat :)
Ja, du sier noe! Hadde vært flott å bli ferdig med dette IVFgreiene, det tærer så utrolig mye, både psykisk og fysisk!
Samboer er hvertfall veldig positiv til å sette inn begge. Vi tilhører Ullevål, og de sa vi kunne bestemme selv, iogmed at det var to på ett strå. De må jo tine begge to da uansett. Hadde vært en fantastisk julepresang å dele på julaften hvertfall ;)

Merker du noe til Progynovaen, eller går det bra? Dette skal bli vår måned :)

Jeg skulle egentlig begynt for 1,5 uke siden, men tr er forsinket etter at jeg hadde en kjemisk/ sa.

PS. Lettere å følge deg hvis du lager deg et brukernavn :)
Da har jeg fått meg brukernavn ;) progynovaen gir meg ingen bivirkninger, heldigvis! Så trist med kjemisk/Sa. Håper inderlig dette blir vår lykkemåned! Har selv hatt et tøft halvår med to negative ferskforsøk, et avbrutt fersk pga overstimulering og et avbrutt frys (to egg overlevde ikke) Gått så lenge på medisiner at jeg husker hvem jeg er uten lenger!

Ja, du sier noe! Hadde vært flott å bli ferdig med dette IVFgreiene, det tærer så utrolig mye, både psykisk og fysisk!
Samboer er hvertfall veldig positiv til å sette inn begge. Vi tilhører Ullevål, og de sa vi kunne bestemme selv, iogmed at det var to på ett strå. De må jo tine begge to da uansett. Hadde vært en fantastisk julepresang å dele på julaften hvertfall ;)
Hadde vært verdens beste julegave! Trenger ikke noe annet enn et stort blått kryss jeg

Hei jenter!
Er det flere av dere som er i gang med søskenforsøk? Jeg er i dag på sprøytedag 8, og det kjennes... Første ul-kontroll nå til torsdag. Veldig spent på hvor mange egg som befinner seg der inne. Føles ut som 100, minst! Haha!
Dette er vårt første forsøk etter at vår datter ble født i 2012. På tredje forsøk, etter fersk, frys og fersk. ❤️

Hei jenter!
Er det flere av dere som er i gang med søskenforsøk? Jeg er i dag på sprøytedag 8, og det kjennes... Første ul-kontroll nå til torsdag. Veldig spent på hvor mange egg som befinner seg der inne. Føles ut som 100, minst! Haha!
Dette er vårt første forsøk etter at vår datter ble født i 2012. På tredje forsøk, etter fersk, frys og fersk. ❤️
Lykke til. Du må fortelle her hvordan det gikk. Vi er som sagt i gang med søskenforsøk. Vi fikk ei datter i 2014 :) var heldig der og fikk henne på 1. Ivf.

Hei jenter!

Heisann!
Vi holder på med søskenforsøk, begynte på sprøyter i dag. Er 6.! Forsøket, begynner å bli litt lei. Fikk jenta vår på første forsøk i 2011.
Ble gravid på forsøk nr 4 men mistet i MA, uke 10. Har troa på at vi kan bli gravide, men tar litt lenger tid enn jeg hadde håpet på.. Lykke til på ul i morgen;)

da nærmer november seg med stormskritt og jeg gleder meg så til å få starte på medisiner og sette inne et nytt fryst blasto :)
virker som om det er mange som skal ha frys nå i november!

om tr ikke melder seg innen fredag, starter jeg med pergotime og ankomst til tr blir vell rundt neste helg!
sist hadde jeg innsett på dag 17 etter oppstart på progynova.. så satser på innsett i slutten av november om alt blir bra :)

lykke til til alle sammen :D

Melder meg inn her ;) :) :D ul i morgen kl 11 for å sjekke om det er klart for innsett neste uke ♡♡ dette er fryseforsøk og har gått på progynova siden tirsdag forrige uke :D

Hei! :) Jeg har vært på ul i dag.. Legen telte til sammen 20(!) egg av ulik størrelse.. Ikke rart jeg føler meg redusert fysisk! Uttak til mandag og innsett på onsdag, om alt går som det skal. :) ❤️

Hei damer! Et lite spørsmål. Er uttak som regel rundt når jeg kommer til å ha el til vanlig? :)

Hei! :) Jeg har vært på ul i dag.. Legen telte til sammen 20(!) egg av ulik størrelse.. Ikke rart jeg føler meg redusert fysisk! Uttak til mandag og innsett på onsdag, om alt går som det skal. :) ❤️
ikke rart at du føler deg redusert da nei!
jeg fikk ut 28! egg og det var flere som ikke var store nok også.. da var jeg skikkelig uggen og mista all energi før uttaket!
så skjønner hva du mener med redusert! lykke til med uttak og innsett :)

Aii jammen ikke rart du kjenner det på kroppen!! ;) ;)

Hei damer! Et lite spørsmål. Er uttak som regel rundt når jeg kommer til å ha el til vanlig? :)
Det mener jeg stemmer veldig bra, man stimulerer med sprøyter ikke mer enn ca 14/15 dager :)

Da var ul overstått, slimhinnen var 8 mm så de ville gjøre innsett av fryseegg torsdag 5 november da ville slimhinnen så vokst seg tykk og sterk ♡♡ hurra!! Det er bare 3 dager før min 30 årsdag :D :D

Da var ul overstått, slimhinnen var 8 mm så de ville gjøre innsett av fryseegg torsdag 5 november da ville slimhinnen så vokst seg tykk og sterk ♡♡ hurra!! Det er bare 3 dager før min 30 årsdag :D :D

Så hyggelig å se deg igjen truddelutten! Jeg blir så glad av profilbildet ditt :-)

Jeg heier på fryseegget ditt! Hvor mange har du på frys?

Back
Topp