Innsett i November

Hei, velkommen! Måtte du lykkes nå første gang. Det er veldig mange som gjør. Og om ikke er det kjempefint med noen på frys, fryseforsøk er så mye enklere! Hausken er veldig greie og det er fint å komme i gang, vi gjorde det samme og selv om det ikke ble noe av jeg er glad for at jeg har gått gjennom en runde allerede! Lykke til, ikke gøy med alle sprøytene men det klarer du :)

Takk. :) Jeg syns første forsøk har vært en positiv opplevelse så langt, de på Hausken er utrolig trivelige, og alt har gått helt knirkefritt egentlig (utenom at jeg ble overstimulert, men det visste vi det var stor fare for). Håper jo det holder med ett forsøk, men er innstilt på at det blir flere. Så foreløpig er vi ved godt mot! Lykkes vi ikke med 3 forsøk på Hausken blir det sykehuset i Haugesund videre, har time til samtale der i april. Så skal bli spennende å høre om dine erfaringer med Haugesund. :)

Litt blod på papiret når jeg tørket meg nå! Øyner et håp på festeblødning :p evt så er det bare skjøre slimhinner ;)

Oralgutran skal settes før 12 står det. Kan jeg da sette den når som helst? Også kl 0630?

Eeeeh...det vil bare synes på en ultralyd undersøkelse. Ikke blodprøve eller andre prøver. Det er det som er synd med legevakten. De vet altfor lite om ohhs og behandling rundt dette. Ring klinikken i morgen. Pass på å drikke masse vann og følg med på urineringen din. Masse vann er viktig, men du skal også da tisse mye. Hvis du tisser veldig lite, men drikker mye vann så må du ringe legevakta igjen.
Takk for info.. :) Føler meg noe bedre i dag. Tisser veldig ofte, men magen er fortsatt like stor som i går! Mye luftsmerter fremdeles..

Takk for info.. :) Føler meg noe bedre i dag. Tisser veldig ofte, men magen er fortsatt like stor som i går! Mye luftsmerter fremdeles..
Kanskje du rett og slett bare er kraftig forstoppet? Gravidhormonet progesteron gjør jo tarmene veeeeldig trege. Prøv å spis en kiwi morgen og kveld og drikk masse vann. Håper du får ut lufta. Husk at du ikke må holde på lufta om du må fise da:D :p

Jeg hadde ville tatt kontakt med sykehuset/klinikken imorgen. Høres virkelig ikke bra ut!
Skulle ringe klinikken i dag, men alt ubehag har liksom gitt seg til i dag. Føler meg som en helt ny person, og har bare småmurringer nå. Lurer på om det kan ha vært etterdønninger etter uttak/innsett.

Kanskje du rett og slett bare er kraftig forstoppet? Gravidhormonet progesteron gjør jo tarmene veeeeldig trege. Prøv å spis en kiwi morgen og kveld og drikk masse vann. Håper du får ut lufta. Husk at du ikke må holde på lufta om du må fise da:D :p

Det var det som ble diagnosen på sykehuset i går.. Så du kan trygt si at jeg kom meg på do der! ;) :p

Skulle ringe klinikken i dag, men alt ubehag har liksom gitt seg til i dag. Føler meg som en helt ny person, og har bare småmurringer nå. Lurer på om det kan ha vært etterdønninger etter uttak/innsett.
Så bra! Da krysser vi fingrene for at det var helt ufarlig. Du får ta kontakt med klinikken om det kommer tilbake istedet :)

Hei jenter - har dere begynt stimuleringen på dag 2 eller 3? Klinikken vil at jeg skal utsette oppstart til dag 3 for å tilpasse når gynekologen har tid til UL. Men jeg er bekymret for at dette ikke gir like gode resultater ... :( noen som vet?

Hei jenter - har dere begynt stimuleringen på dag 2 eller 3? Klinikken vil at jeg skal utsette oppstart til dag 3 for å tilpasse når gynekologen har tid til UL. Men jeg er bekymret for at dette ikke gir like gode resultater ... :( noen som vet?

Sniker litt. Jeg begynte på dag 3 ved mitt forsøk i mai. Fikk ut 17 egg, så det gikk kjempebra :)

Kjenner du noe mer? :p Hehe

Hehe, er vel omtrent det samme bortsett fra at jeg har fått enda ømmere pupper som i tillegg er blitt en del større enn vanlig :D Ellers er jeg trøtt, småkvalm og har stikninger i livmoren flere ganger hver dag. Alt kan svare seg fra Utrogesten, så jeg tar det med en klype salt og prøver å ikke håpe for mye. Er fremdeles en uke igjen til jeg skal teste :rolleyes:

9 dpo! Ser ut som jeg er gravid!!!!! :D enda veldig veldig tidlig da men...
ImageUploadedByBV Forum1447230395.629196.jpg

ImageUploadedByBV Forum1447230419.472549.jpg

Absolutt sterkere enn testen jeg tok i går ;)

Gratulerer!!!! Fantastisk!!! Håper den blir enda sterkere i morgen! :D
Herregud, kan det virkelig stemme? veldig lett å gjøre ting på jobb i dag merker jeg. Håpe den blir sterkere fremover! :)
Godt jeg har type 30 tester hjemme :D haha

Back
Topp