Innsett i November

Heisann damer.
Smetter inn til dere jeg :)

Fikk tanta i går og da jeg ringte Riksen sa de at jeg fikk prøve på ny allerede nå. Hadde en SA 7 oktober (4+4) etter første fryseforsøk.

Blir nytt fryseforsøk nå igjen hvis forholdene er optimale på innvendig ul neste torsdag. Og HVIS det blir innsett så blir vel det uken etter, rundt 25 november tenker jeg :)

Er såååå glad at vi får en sjanse nå! :)

Dersom forholdene ikke er optimale må vi vente til januar med nytt forsøk, men den tid den sorg.

Heisann damer.
Smetter inn til dere jeg :)

Fikk tanta i går og da jeg ringte Riksen sa de at jeg fikk prøve på ny allerede nå. Hadde en SA 7 oktober (4+4) etter første fryseforsøk.

Blir nytt fryseforsøk nå igjen hvis forholdene er optimale på innvendig ul neste torsdag. Og HVIS det blir innsett så blir vel det uken etter, rundt 25 november tenker jeg :)

Er såååå glad at vi får en sjanse nå! :)

Dersom forholdene ikke er optimale må vi vente til januar med nytt forsøk, men den tid den sorg.
Så gøy Bubbly :) jeg venter tanta om 2 dager. Vi ligger rimelig likt. Krysser alt for at alt er som det skal på kontrollen og at innsett fører til Fryse prins eller prinsesse :)

Så gøy Bubbly :) jeg venter tanta om 2 dager. Vi ligger rimelig likt. Krysser alt for at alt er som det skal på kontrollen og at innsett fører til Fryse prins eller prinsesse :)
Oi! Ja da ligger vi hakk i hæl :)
Skal du også ha fryseforsøk?
Håper det blir ett november-eldorado av positive tester! :D

Hvis jeg legger godviljen til, så skimter jeg en strek. :) Og det samme gjør mannen i huset.

❤️

Ser dere en bitteliten skygge? ;)
ImageUploadedByBV Forum1447250607.438622.jpg

Så støl i magen. Er det vanlig? Har bare stukket i 5 dager da

Hvor tidlig pleier/tenker dere å teste? Jeg er vel teknisk sett 9dpo og er sååå utålmodig! Men vil ikke ta av med testing for tidlig...

Med første testet jeg etter 11 dager etter Ovitrelle tror jeg. Testen var vel positiv etter 9 dager etter uttak tror jeg (veldig svak). Da hadde vi prøvd i mange år så var veldig utålmodig :p skal prøve å vente til minst 12 dager etter uttak denne gangen. (legg merke til at jeg skriver prøve :p)

Med første testet jeg etter 11 dager etter Ovitrelle tror jeg. Testen var vel positiv etter 9 dager etter uttak tror jeg (veldig svak). Da hadde vi prøvd i mange år så var veldig utålmodig :p skal prøve å vente til minst 12 dager etter uttak denne gangen. (legg merke til at jeg skriver prøve :p)

Ja, jeg tenker også å prøve å vente til dag 12, som er på søndag... Men vet ikke om jeg greier det! Jeg tok en bitteliten dose ovitrelle etter uttak, så vet ikke om det kan gi positiv test...

Ny test på morgenurin i dag (Rugedag 9)... Ingen tegn til å være positiv! Så slik ut i går... Hva tenker dere?

Vet det er tidlig...

Shit! Det er dyrt med sprøyter altså. 4427kr betalte jeg for puregon der jeg skal ta 133ie og orgalutran. :p

Fulgte dere alltid instruksjonene på sprøyta om å la det komme ut en dråpe før dere stakk? Tenker da på Puregon :)

Vi betalte over 5000 :o og der er bare frem til 1. Ul

Back
Topp