Innsett i November

Stikker dere på samme "side" hver gang? Merker at jeg ble sjikkelig hard på den siden av magen jeg stakk, så vurderer å variere side. Rar følelse i kroppen av sprøyta :p

Bytter side hver dag. Setter menopur på kvelden, orgalutran på morgenen. Setter orgalutran på samme side jeg satt menopur kvelden før :)

Hvordan går det??

Ingen flere positive tester her... Kjenner at det er litt trist, siden jeg hadde en så god følelse denne gangen! Men ikke noe å gjøre med, bare å se frem mot fryseforsøk. Jeg tviler nemlig VELDIG sterkt på at en test vil bli positiv nå..

Hvordan går det med deg? :) Sterkere tester?

Edit:
Så i dagboken din at du hadde begynt i spotte i dag.. Håper det er helt ufarlig!

Last edited:
Ingen flere positive tester her... Kjenner at det er litt trist, siden jeg hadde en så god følelse denne gangen! Men ikke noe å gjøre med, bare å se frem mot fryseforsøk. Jeg tviler nemlig VELDIG sterkt på at en test vil bli positiv nå..

Hvordan går det med deg? :) Sterkere tester?

Edit:
Så i dagboken din at du hadde begynt i spotte i dag.. Håper det er helt ufarlig!
Fortsatt håp da, er jo 11 dpo! Men skjønner jo at man begynner å tenke videre på neste forsøk. Heldigvis har du noen egg å gå på :)

Ikke spottet siden i stad, så håper! Testen var lik den som var i går ettermiddag, så prøver å teste igjen i morgen. Fikk iallfall gravid på digital i dag :D

Fortsatt håp da, er jo 11 dpo! Men skjønner jo at man begynner å tenke videre på neste forsøk. Heldigvis har du noen egg å gå på :)

Ikke spottet siden i stad, så håper! Testen var lik den som var i går ettermiddag, så prøver å teste igjen i morgen. Fikk iallfall gravid på digital i dag :D

Det håpet tror jeg er bittebittelite... Men ingen tegn til mensen heller! Ikke lett å være tålmodig, når man er født utålmodig! ;)

Krysser fingrene for juli-baby på deg. ❤️

Takk for oppmuntring. Ja, eggene kan jo ha super kvalitet da. Og er jo bare første forsøk. Men merker at ivf karusellen er tøffere nå, når man har en liten fra før. Er nok derfor jeg er så livredd for at det må bli mange runder denne gangen. Men klarer vel det også på et vis, og hvis ikke har jeg jo en fantastisk skatt her hjemme :)

Sterkere test ❤️ 12 dpo!
ImageUploadedByBV Forum1447488522.108398.jpg

Bitte litt tørket, men enda innen for fristen :)
ImageUploadedByBV Forum1447488540.096182.jpg

Gratulerer border. Håper spiren klamrer seg fast helt til juli/august :)

Stikker dere på samme "side" hver gang? Merker at jeg ble sjikkelig hard på den siden av magen jeg stakk, så vurderer å variere side. Rar følelse i kroppen av sprøyta :p
Jeg stikker også begge sider... En dag på høyre, neste på venstre. Jeg må også ta Klexane så den setter jeg litt høyere opp. På det verste blir det 4 sprøyter på meg på en dag!!! :P

Back
Topp