LilleKatt80
Forelsket i forumet
Du trenger bare et egg daBare tre egg ifl ul. Litt pessimistisk nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du trenger bare et egg daBare tre egg ifl ul. Litt pessimistisk nå![]()
Jeg fikk beskjed om å ta annenhver hang høyre og venstre side.Stikker dere på samme "side" hver gang? Merker at jeg ble sjikkelig hard på den siden av magen jeg stakk, så vurderer å variere side. Rar følelse i kroppen av sprøyta![]()
Hvordan går det??Ny test på morgenurin i dag (Rugedag 9)... Ingen tegn til å være positiv! Så slik ut i går... Hva tenker dere?
Vet det er tidlig...
Hvordan går det??
Fortsatt håp da, er jo 11 dpo! Men skjønner jo at man begynner å tenke videre på neste forsøk. Heldigvis har du noen egg å gå påIngen flere positive tester her... Kjenner at det er litt trist, siden jeg hadde en så god følelse denne gangen! Men ikke noe å gjøre med, bare å se frem mot fryseforsøk. Jeg tviler nemlig VELDIG sterkt på at en test vil bli positiv nå..
Hvordan går det med deg?Sterkere tester?
Edit:
Så i dagboken din at du hadde begynt i spotte i dag.. Håper det er helt ufarlig!
Fortsatt håp da, er jo 11 dpo! Men skjønner jo at man begynner å tenke videre på neste forsøk. Heldigvis har du noen egg å gå på![]()
Ikke spottet siden i stad, så håper! Testen var lik den som var i går ettermiddag, så prøver å teste igjen i morgen. Fikk iallfall gravid på digital i dag![]()
såg ikke innlegget før nå!!Tror du hun eller noen andre kan sette orgalutran på meg? Mannen setter alt på meg, siden jeg ikke klarer det selvhan skal ikke være med i morgen og den må settes da
Peter satt den selv hansåg ikke innlegget før nå!!
håper alt gikk bra i dag og at hun satte sprøyten på deg![]()
Bare tre egg ifl ul. Litt pessimistisk nå![]()
En sterk og fin test!!! Gratulerer! Du er skikkelig gravid!Sterkere test12 dpo! Vis vedlegget 145703
Bitte litt tørket, men enda innen for fristen![]()
Vis vedlegget 145704
Skikkelig gravid! Herregud, kiler i magen når du skrev detEn sterk og fin test!!! Gratulerer! Du er skikkelig gravid!![]()
![]()
Wow! GRATULERER!!Sterkere test12 dpo! Vis vedlegget 145703
Bitte litt tørket, men enda innen for fristen![]()
Vis vedlegget 145704
Jeg stikker også begge sider... En dag på høyre, neste på venstre. Jeg må også ta Klexane så den setter jeg litt høyere opp. På det verste blir det 4 sprøyter på meg på en dag!!!Stikker dere på samme "side" hver gang? Merker at jeg ble sjikkelig hard på den siden av magen jeg stakk, så vurderer å variere side. Rar følelse i kroppen av sprøyta![]()