Høstlykken
Flørter med forumet
Ja det opplever jeg ofteHodepine i dag - er det flere som opplever det rundt eggløsning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det opplever jeg ofteHodepine i dag - er det flere som opplever det rundt eggløsning?
Jeg har! Er 9 dpo i dag. Fikk denne. Vet det er den dårlige batchen fra ms, men det er -noe- der.Noen som har begynt testingen? Jeg er så spent…
Spennende!!Jeg har! Er 9 dpo i dag. Fikk denne. Vet det er den dårlige batchen fra ms, men det er -noe- der.
I følge temp er jeg bare 5dpo i dag, så ingen vits å begynne testingen her enda. Men tiden går ekstremt sakte frem til jeg kan begynne!Noen som har begynt testingen? Jeg er så spent…
Det skal sies at jeg tok rsfu tidlig på morgenurin, og den var negativ. Så jeg har ikke helt troa. Men blir spennende å se om der er noe.Jeg har! Er 9 dpo i dag. Fikk denne. Vet det er den dårlige batchen fra ms, men det er -noe- der.
Frustrerende å jake etter EL... Har testet med digital fra CB hver morgen og kun fått blinkende smiley... Håper at det bare er testene som ikke funker så godt på meg (kan være pga PCOS, og at jeg egentlig har hatt EL men har ikke lagt merke til noe EL-slim egt)Jeg er ikke sikker på om jeg har hatt eggløsning jeg engang trodde jeg hadde eggløsning på lørdag, for jeg har hatt arbeidshelg å har ikke fått testet så mye. Men da ligger den på low, men føler streken var sterk, men nå får jeg nesten ikke utslag. Men har nesten ikke hatt eggløsning slim, pleier liksom å ha mer enn jeg hadde.. Men nå... Nå har jeg mye eggløsning slim. Så må virkelig hjem å teste om jeg kan ha eggløsning nå. Men forstår liksom ikke at den kan svinge sååå når streken var nesten full sterk på lørdag.
Fatter ingenting.
Slenger Me bilde av lørdagens test
Fikk ikke sove i natt, lå bare og tenkte på dette bildetVis vedlegget 428386
Her snur det jammen fort!
Fra øverst: CD11-15. De to nederste er cd15 morgen og cd15 ettermiddag!
Gyn så to store follikler i dag på 21mm og 25mm, begge på høyre eggstokk. Krysser fingrene for full klaff!!
Spennende! Krysser fingrene for at den utvikler segJeg har! Er 9 dpo i dag. Fikk denne. Vet det er den dårlige batchen fra ms, men det er -noe- der.
Da ligger vi likt, 5dpo her også i dag, her starter testingen tidligst til lørdagI følge temp er jeg bare 5dpo i dag, så ingen vits å begynne testingen her enda. Men tiden går ekstremt sakte frem til jeg kan begynne!
Jeg har et håp om å klare å vente til søndag, men kjenner trangen til testing alleredeDa ligger vi likt, 5dpo her også i dag, her starter testingen tidligst til lørdag
Krysser fingrene for strek hos deg om to dager da!8dpo her, negativ test. Mulig jeg skimter en skygge, men er mange av dem på lloyds har jeg inntrykk av, så prøver igjen om to dager
Møkje mulig. Tar en test nå så får jeg se. Tror jo ikke det går uansett va vi gjør. Er så glad jeg skal til gynekolog i mars å sjekke alt. Nå er jeg drit lei av å prøve å vi trenger nok hjelp for å få dette tilFrustrerende å jake etter EL... Har testet med digital fra CB hver morgen og kun fått blinkende smiley... Håper at det bare er testene som ikke funker så godt på meg (kan være pga PCOS, og at jeg egentlig har hatt EL men har ikke lagt merke til noe EL-slim egt)
Er jo mulig at kroppen din f.eks har prøvd på EL men ikke fått det til, og prøver igjen nå? Lest om flere som merker slike svingninger på testene..
Skjønner jeg godt vi var vel begge i Juligruppa egt, men mistet begge to. Får håpe det sitter snart for oss begge toMøkje mulig. Tar en test nå så får jeg se. Tror jo ikke det går uansett va vi gjør. Er så glad jeg skal til gynekolog i mars å sjekke alt. Nå er jeg drit lei av å prøve å vi trenger nok hjelp for å få dette til
Ja, kanskje, men er jo litt styr, så kan jo si fra om to dager@LillyMom Blir spennende om to dager!
Du står nå under «byttet uke», skal jeg sette deg under «usikker»?