IKM uke 9

Noen som har begynt testingen? Jeg er så spent…
Jeg har! Er 9 dpo i dag. Fikk denne. Vet det er den dårlige batchen fra ms, men det er -noe- der.

Vedlegg

• IMG_8294.jpeg
    IMG_8294.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 96
Jeg er ikke sikker på om jeg har hatt eggløsning jeg engang trodde jeg hadde eggløsning på lørdag, for jeg har hatt arbeidshelg å har ikke fått testet så mye. Men da ligger den på low, men føler streken var sterk, men nå får jeg nesten ikke utslag. Men har nesten ikke hatt eggløsning slim, pleier liksom å ha mer enn jeg hadde.. Men nå... Nå har jeg mye eggløsning slim. Så må virkelig hjem å teste om jeg kan ha eggløsning nå. Men forstår liksom ikke at den kan svinge sååå når streken var nesten full sterk på lørdag.

Fatter ingenting.

Slenger Me bilde av lørdagens test

Vedlegg

• 20240217_191205.jpg
    20240217_191205.jpg
    520,1 KB · Visninger: 47
Jeg er ikke sikker på om jeg har hatt eggløsning jeg engang trodde jeg hadde eggløsning på lørdag, for jeg har hatt arbeidshelg å har ikke fått testet så mye. Men da ligger den på low, men føler streken var sterk, men nå får jeg nesten ikke utslag. Men har nesten ikke hatt eggløsning slim, pleier liksom å ha mer enn jeg hadde.. Men nå... Nå har jeg mye eggløsning slim. Så må virkelig hjem å teste om jeg kan ha eggløsning nå. Men forstår liksom ikke at den kan svinge sååå når streken var nesten full sterk på lørdag.

Fatter ingenting.

Slenger Me bilde av lørdagens test
Frustrerende å jake etter EL... Har testet med digital fra CB hver morgen og kun fått blinkende smiley... Håper at det bare er testene som ikke funker så godt på meg (kan være pga PCOS, og at jeg egentlig har hatt EL men har ikke lagt merke til noe EL-slim egt)

Er jo mulig at kroppen din f.eks har prøvd på EL men ikke fått det til, og prøver igjen nå? Lest om flere som merker slike svingninger på testene..

Vis vedlegget 428386
Her snur det jammen fort! :woot:
Fra øverst: CD11-15. De to nederste er cd15 morgen og cd15 ettermiddag!

Gyn så to store follikler i dag på 21mm og 25mm, begge på høyre eggstokk. Krysser fingrene for full klaff!! :joyful:
Fikk ikke sove i natt, lå bare og tenkte på dette bildet :hilarious:

Hvis jeg skal glemme EL testene jeg har tatt daglig, så hadde jeg andre EL symptomer (slim og økt sexlyst) rundt søndag for en uke siden. Tenk om den var da :wacky:

I dag tidlig ble det derfor både EL test og graviditetstest, haha! EL test er fortsatt supersvak. HCG ble jeg gal av å stirre på, så bestemte meg for å ta ny om to dager. EL testene er jeg dritt lei, men bør kanskje fortsette :wacky: CD24 nå, om EL ikke har vært.

8dpo her, negativ test. Mulig jeg skimter en skygge, men er mange av dem på lloyds har jeg inntrykk av, så prøver igjen om to dager :angelic:

Frustrerende å jake etter EL... Har testet med digital fra CB hver morgen og kun fått blinkende smiley... Håper at det bare er testene som ikke funker så godt på meg (kan være pga PCOS, og at jeg egentlig har hatt EL men har ikke lagt merke til noe EL-slim egt)

Er jo mulig at kroppen din f.eks har prøvd på EL men ikke fått det til, og prøver igjen nå? Lest om flere som merker slike svingninger på testene..
Møkje mulig. Tar en test nå så får jeg se. Tror jo ikke det går uansett va vi gjør. Er så glad jeg skal til gynekolog i mars å sjekke alt. Nå er jeg drit lei av å prøve å vi trenger nok hjelp for å få dette til :bored:

Møkje mulig. Tar en test nå så får jeg se. Tror jo ikke det går uansett va vi gjør. Er så glad jeg skal til gynekolog i mars å sjekke alt. Nå er jeg drit lei av å prøve å vi trenger nok hjelp for å få dette til :bored:
Skjønner jeg godt :Heartpink vi var vel begge i Juligruppa egt, men mistet begge to. Får håpe det sitter snart for oss begge to :love2

Back
Topp