Ingen tr enda… har egentlig veldig stabil syklus på 28 dager, så nå skjønner jeg nada. Mulig jeg ryker på en test senere i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det akkurat likt!! Når jeg la meg kunne jeg sjå antydning til at det skulle skje noe, litt sånn brunlig men ikke mye Våknet kl 05.00 av tidenes mens smerter, fant meg ein varmepose og det var ingenting i bindet jeg hadde tatt på meg og fortsatt ingenting nå heller... Må jo være den wild yam greia som påvirker for min del!Ingen tr enda… har egentlig veldig stabil syklus på 28 dager, så nå skjønner jeg nada. Mulig jeg ryker på en test senere i dag
Så kjeldelig at det er sånn… Jeg har ikke hatt noen tegn til tr enda. Ingen smerter og ikke noe blod eller noe annet som kan minne om tr. Har vanligvis mensensmerter dagen før tr, men nå har det ikke vært noeHar det akkurat likt!! Når jeg la meg kunne jeg sjå antydning til at det skulle skje noe, litt sånn brunlig men ikke mye Våknet kl 05.00 av tidenes mens smerter, fant meg ein varmepose og det var ingenting i bindet jeg hadde tatt på meg og fortsatt ingenting nå heller... Må jo være den wild yam greia som påvirker for min del!
Sniker fra uke 10! Wild yam o.l. påvirker utrolig mye. Første syklus jeg prøvde maca hadde 16 dagers lutealfase.Har det akkurat likt!! Når jeg la meg kunne jeg sjå antydning til at det skulle skje noe, litt sånn brunlig men ikke mye Våknet kl 05.00 av tidenes mens smerter, fant meg ein varmepose og det var ingenting i bindet jeg hadde tatt på meg og fortsatt ingenting nå heller... Må jo være den wild yam greia som påvirker for min del!
Er som progesteron så skal hjelpe egget til å feste seg. Men det må du begynne på etter eggløsning for det kan utsette eggløsningenHva hjelper Wild Yam for? Har lest andre steder her på forumet at det kan utsette mensen. Har den andre virkninger?
Jeg lurer fordi jeg tenker på om det er noe jeg kan ta eller gjøre for å øke egne sjanser for graviditet.